ya bu 2zamanlı bws kafamı karıştırıyo bu motora kattığınız yağ normal yağdan ayrımı yani mekanizmanın yağı ayrı motora kattığınız yağ ayrı öylemi..
bide deposu kaça doluyo ve kaç km gidiyo ne kadar yakıyo..
hussarı satıp bws alacamda yardım ederseniz sevinirim..
sayfa kirliliği olmasın diye bu topice yazdım kusura bakmayın..
sorum o değil extrema nın dediği 1 litreye 50 gram yağ koymalısın dediği yağ sadece pistona iletiliyor galiba..
ama asıl soru şu piston yanma odasına giden yağ ile
karterde duran krank egzantrik silindir yağlanmasını sağlayan yağ ayrımı oluyor..
deposu kaça doluyo vede 10 ytl lik benzinle kaç km gidiyor..
Bence depoya koyduğun yağ benzine sağlıklı karışmayabilir ve belli bi süre yağlı sonra yağsız benzin yakarsın. En yakın zamanda pompanı yaptır 2zamanlı bu affetmez kırıp çıkarmaya çok meraklı bunlar bi taraflarını.hem pompa devire göre yağ verip fazla yada eksik yağlamayı önler. Fakat sen bi süre idare etçem diyosan %5 yağ konuluyo
ya bu 2zamanlı bws kafamı karıştırıyo bu motora kattığınız yağ normal yağdan ayrımı yani mekanizmanın yağı ayrı motora kattığınız yağ ayrı öylemi..
bide deposu kaça doluyo ve kaç km gidiyo ne kadar yakıyo..
hussarı satıp bws alacamda yardım ederseniz sevinirim..
sayfa kirliliği olmasın diye bu topice yazdım kusura bakmayın..