- Konu Yazar
- #1
2 yıl ara verdiğim 2 tekere az sonra geri dönüyorum.
yarım saat sonra gidip yeni sıfır motorumu alacam bayiden. plakası yarın hazır olacak ama ben dayanamadım alıp gezicem bi 1 saat.
motorun ne olduğuda süpriz olsun. tahminleri alayım bu arada
l:
ipucu: maxi scooter
ipucu: en yakışıklı maxi scooter
bende kendimi bi halttan sandım gibi oldu ama heyecan olsun dedim hehe
hadi görüşürüz yaklaşık bi 2 saat sonra fotolarla gelecem tabi polise yakalanmazsam :king:
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:31 ----------
kimsede merak etmemiş arkadaş
neyse hadi kaçtım ben umarım döndüğümde buralar yanıyor olur yoksa size foto falan yok:queen:
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:39 ----------
konu mu kitlendi acaba diye deneme mesajıdır
kimseden ses çıkmayınca kıllandım :queen:
yarım saat sonra gidip yeni sıfır motorumu alacam bayiden. plakası yarın hazır olacak ama ben dayanamadım alıp gezicem bi 1 saat.
motorun ne olduğuda süpriz olsun. tahminleri alayım bu arada
ipucu: maxi scooter
ipucu: en yakışıklı maxi scooter
bende kendimi bi halttan sandım gibi oldu ama heyecan olsun dedim hehe
hadi görüşürüz yaklaşık bi 2 saat sonra fotolarla gelecem tabi polise yakalanmazsam :king:
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:31 ----------
kimsede merak etmemiş arkadaş
neyse hadi kaçtım ben umarım döndüğümde buralar yanıyor olur yoksa size foto falan yok:queen:
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:39 ----------
konu mu kitlendi acaba diye deneme mesajıdır
kimseden ses çıkmayınca kıllandım :queen:





