2 yıl sonra yollara geri döndüm, heyecan had safhada

Katılım
12 Şub 2013
Mesajlar
15
2 yıl ara verdiğim 2 tekere az sonra geri dönüyorum.
yarım saat sonra gidip yeni sıfır motorumu alacam bayiden. plakası yarın hazır olacak ama ben dayanamadım alıp gezicem bi 1 saat.
motorun ne olduğuda süpriz olsun. tahminleri alayım bu arada :pl:
ipucu: maxi scooter
ipucu: en yakışıklı maxi scooter

bende kendimi bi halttan sandım gibi oldu ama heyecan olsun dedim hehe
hadi görüşürüz yaklaşık bi 2 saat sonra fotolarla gelecem tabi polise yakalanmazsam :king:

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:31 ----------

kimsede merak etmemiş arkadaş
neyse hadi kaçtım ben umarım döndüğümde buralar yanıyor olur yoksa size foto falan yok:queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:39 ----------

konu mu kitlendi acaba diye deneme mesajıdır
kimseden ses çıkmayınca kıllandım :queen:
 
Katılım
4 Mar 2007
Mesajlar
2,414
Motosikleti
BWS 100
hoşgeldin, müdür.
merak ediyoruz:cherry:
 
Katılım
3 May 2009
Mesajlar
367
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yeni motorun hayırlı olsun.kazasız belasız forumada hoşgeldin
 
Katılım
23 Nis 2012
Mesajlar
205
Çok merak ettik yeni motorunu resimlerini bekliyoruz. Hayırlı olsun 2teker sevdası hiç bitmez !
 
Katılım
12 Şub 2013
Mesajlar
15
bayinin önündeyim adamı bekliyorum
10 dakkaya gelicem dedi acaba benm motorumu kullanıyo kıllandım bak şimdi. neyse
 
Katılım
6 Kas 2008
Mesajlar
1,284
Motor tutkusu böyledir işte. Ara verebilirsiniz ama asla bırakamazsınız :p.

Cevap olarak çok büyük konuştuğunuzdan dolayı SV 850 mi? Diyesim geldi :).
 
Katılım
18 Nis 2013
Mesajlar
146
Hayırlı olsun, kazasız sürüşler iyi günlerde kullanın. X-max olabilir mi ki ? ;)
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
x-max diyecektim sen yazmışsın bende xciting diyeyim :)) artık kim tutturursa
 
Katılım
12 Şub 2013
Mesajlar
15
hayal kırıklığına uğratacam sizi gibi bi hissiyata kapıldım. 250 cc cik yahu siz uçtunuz biraz :D
dur ben atıyom fotoları şimdi.
 
Katılım
3 Mar 2012
Mesajlar
479
Vay vay vay çok yakışıklı duruyor iyi günlerde kullan kardeşim maşallah diyelim.
 
Katılım
3 Mar 2012
Mesajlar
479
Bunların koruma demiri yok mu? Eğer var da taktırmadıysan olmamış taktır bence o kadar para vermişsin demiri eksik kalmasın.
 
Katılım
23 Haz 2009
Mesajlar
383
hayırlı olsun, aynı saatlerde aynı heyecanı yaşamışız. ben de bugün sym wolf 250 satın aldım ve 2 yılın pasını attım. tekrar tebrikler.
 
Katılım
30 Nis 2010
Mesajlar
527
Güle güle kullan. Çok güzel seçim yapmışsın. Allah kaza bela vermesin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst