- Katılım
- 28 Tem 2017
- Mesajlar
- 675
- Konu Yazar
- #1
Herkese İyi günler.
Başlıktada yazdığımız gibi Motorumuz R1 Enjeksiyonlu 2.Vites 5000 Devirden sonra Öksürmeye başlıyor. Sadece 2. Viteste Yapıyor.
Diğer viteslerde ve gaz almada bir sorun yok.
Bujilerimiz Yeni
Hava Filtremiz Yeni
Senkronize Ayarı Yeni
Yağımız Yeni
Bu neden olabilir Daha önce başına gelmiş veya bilgisi olan Arkadaşlar Bilgi verebilirlerse Çok seviniriz.
Teşekkürler.
Başlıktada yazdığımız gibi Motorumuz R1 Enjeksiyonlu 2.Vites 5000 Devirden sonra Öksürmeye başlıyor. Sadece 2. Viteste Yapıyor.
Diğer viteslerde ve gaz almada bir sorun yok.
Bujilerimiz Yeni
Hava Filtremiz Yeni
Senkronize Ayarı Yeni
Yağımız Yeni
Bu neden olabilir Daha önce başına gelmiş veya bilgisi olan Arkadaşlar Bilgi verebilirlerse Çok seviniriz.
Teşekkürler.