2. Orman Kebabı gezisi Mersin

Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Paylaşım için tşk.Güzel fotolar özellikle bu öglen saatinde kebab resimleri çok iyi oldu:)
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aaauuu , izzet abii deil mi o yah ? :)
 
Katılım
9 Eyl 2005
Mesajlar
1,392
bora sensiz olmaz elbette haber veririm

ıhıy_gıcık_ş: Neden deli olsun anlamadım???
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
helal be kaanın. bizim gruptan bir sen vermeye devam ediyorsun motosikletin hakkını eh yakında bir yoldaşın daha olur inşallah...
 
Katılım
13 Nis 2006
Mesajlar
141
ARKADAŞLAR BU ORMAN KEBABI İŞİNDE ÇOOOK BÜYÜK EKSİKLER VAR ..ben tamamlamak istedim kebabı yiyecek motorcu ve arkadaşları olmalıydı dimi ama ...güzel gezi ve fotolar tşk ediyorum yemiş ve görmüş gibi oldum
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
tarifini alabilirmiyim abi :) çok güzel olmuş bazlamalar da güzel. ağzım sulandı abi gece gece :queen: :queen:
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
guzel gezı olmus motorlarınıza saglık artık havalar yavas yavas ısındı yaa kım tutar bızıııııı
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bora sensiz olmaz elbette haber veririm

ıhıy_gıcık_ş: Neden deli olsun anlamadım???

deli mi yazmadımkineeee, deil mi yazdım , Türkçe meali '' DEĞİL Mİ ? ''
izzet abiyi tebrik ediom yaf, bi insan bi kez de olsa korumasız binmesmi motosiklete hıı sorarım size.....:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bişi anlamıom::saad::...........
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
181
.:pr:.........................................................................................................:pr:
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
Abi Cok Gercekten çok Güzel Biz Gezi Olmuş. Bu Yerleri Biliyorum Bazan Dolmuşla Gidiyorum Ama Henüz Motorla Böyle Bir Gezi Nasip Olmadı. Motorun Verdigi Zevk Ve özgürce Davranısın Tadını Hiç Bir Sey Vermiyor. Birde Benkaan Bey Benim Cbf 150 Ile Size Ayaka Uydurabilirmiyim Bilmiyorum Ama Kısmet Olursa Tanışıp Birdahaki Gezinize Katılmayı Cok Isterdim. Soyle Ailece Bir Gezi Mükemmel Olurdu Dogrusu.
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
hemşerilerim güzel stres atmışsınız yüreğinize sağlık gezide ilk kez orman kebabı gördüm ŞAŞŞURDIM ama manyak olmuştur folyonun içinde acıktığımı hissettim teşekkürler mersine gelince bizede yaparsınız artık
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst