bora sensiz olmaz elbette haber veririm
ıhıy_gıcık_ş: Neden deli olsun anlamadım???
deli mi yazmadımkineeee, deil mi yazdım , Türkçe meali '' DEĞİL Mİ ? ''
izzet abiyi tebrik ediom yaf, bi insan bi kez de olsa korumasız binmesmi motosiklete hıı sorarım size.....![]()