Sevgili Carcharoth, Geçmiş olsun. biraz yara bere ve biraz maddi hasarla kurtulmuş olmak bile bu yollarda,bu şartlarda kazanç sayılır.
Yaralar iyileşir. para oldukca onarım yapılır, yeterki yaşam devam etsin.Bir abi ve 35 yıllık motor sürücüsü olarak senin nezdinde buraları okuyacak tüm arkadaşlara..
Yollarda sizin haricinizde tüm sürücü ve yayaları;
Kör...........görmez
Sağır .......duymaz
Aptal.........Ne yapacağı belli olmaz
Diye düşünüp sadece kendi yeteneklerimizle durumu kurtaramayacağımızı bilirsek kaza oranaları biraz daha düşer.
Tüm arkadaşlara keyifli sürüşler ..