- Katılım
- 28 May 2007
- Mesajlar
- 289
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar 1 hafta içerisinde 2. kazamı yaptım çok küçük bi kaza ama az kalsın sağ bacağımı kırıyordum sürekli vitesli motor kullanarak virajlara girmeye alışmıştım bugün scooterla bankaya giderken virajda motoru kaydırdım ve küt diye asfalta yapıştım kafamdaki kaskı tam burun bölgesinden asfalta gömdüm kafamda kask olmasa burnum kesin kırılırdı öle tahmin ediyorum çünkü kaskın vizörü dahil komple önü haşat oldu sağ bacağım şişti ve çok kötü morardı yinede ucuz atlattığımı düşünüyorum ve edindiğim tecrübelere sayıyorum.
arkadaşlar siz siz olun scooter motorların küçücük tekerleklerine güvenmeyin....
arkadaşlar siz siz olun scooter motorların küçücük tekerleklerine güvenmeyin....