2. kazam daha 1 hafta olmadı beah

Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
563
Vitesli motor kullanan kişilerin scooter kullanırken düştüğü hataya düşüp, düşmüssün.Geçmiş olsun.Umarım bu son olur
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
vallaha ben scooterda yatırıyorumm gtr de yatırıyorummm ikisindede sorun olmadı daha lastik parlatıcı sürdüğüm hafta hariç bi kaç kere beni korkutmuştu
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
275
geçmiş olsun kardeş

donald duck un köşe yazılarını okumanı şiddetle tavsiye ederim

bilipte yanlış yaptığım birçok şeyi onun yazılarını okuduktan sonra düzelttim

motorumu çok seviyorum inan bana sende aynı şeyleri düşüneceksin ...
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
geçmiş olsun. ben de ehliyeti alırken eğitimde hep vitesli kullanarak direksiyon sınavında asrın hatasını yaptığımı görmüştüm neredeyse düşüyordum. ikisi arasında bayağı fark var tekerlek çapı vites tipleri falan dikkatli olmak gerekiyor.
sağlıcakla.
 
Katılım
10 May 2007
Mesajlar
729
Scooter yatmaz diye bisey yok arkadaslar yatar bende yatırıyorum ama hıssederek yanı bu sızın lastıklerınızın hangı asfalt kalıtesınde hangı egımde ne kadar yatabılecegını hıssedemenızle alakalı ıyı asfalt analızı ıyı lastık ve sızın kabıleyetınız olcusunde her scooter yatar arnde yatıyo vırajda fakat orta sehpa surttugu ıcın ben tedırgın oluyorum bıraz alcak yapmıslar :( Bence aradakı tek fark scooterları dıger motosıkletler gıbı ıkı bacagınızın arasına alamadıgınız ıcın kontrolu daha zor yanı bı kaymaya baslarsa artık kacıs yok gıbı onun ıcınde zaten kaydıgını gec hıssedıyorsunuz bende hoslanmıyorum scooterdan ama :S Şöyleee koca lastıklı ona hakım olabılecegım bı enduro olsa fena olmaz hanı ama motor zevkınden mahrum kalmamak adına ımkanlar dahılında bınıyoruz Acizane dusuncelerım bunlar herkese kolay gelsin :queen:
 
Katılım
28 May 2007
Mesajlar
289
hepiniz sağolun arkadaşlar 1 hafta öncede kendi vitesli motorumla yan yatarak sürüklenmiştim ne oluyor bana anlamadım valla nazar değiyor galiba...
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
eradnan arkadaşım,
bendeniz de artıkın kronik bir scooter sürücüsüyüm. Virajlarda düşmüyorum, neden? aşırı yavaşlıyorum, sadece motorun denge noktasını koruyarak yavaşça dönüyorum. Bunu yavaş yavaş arttıracağım. Yol tutuşu hissedip öğrendikçe merkezkaçlara güvendikçe gazlayacağım. Yüksek hızlarda Kontra sorunu yok ama, düşük süratlerde teknik seçmekte zorlandığımı hissediyorum.
Geçmiş olsun. bir daha olmaması için dikkat et. daha bir ömür bineceğiz:cat::cat:

Kazasız belasız sürüşler dilerim herkese.
 
Katılım
28 May 2007
Mesajlar
289
denizci kardeşim valla limitinide bilsen asfaltın kalitesine göre o küçük tekerlerin yol tutuşu değişiyor bende yere düşünce neye uğradığımı şaşırdım normalde viraja aynı motorla girdiğimden daha hızlı girmedim ama o an sıcak asfaltın üzerinde tekerin daha fazla kaydığını gördüm ve finish im yerde oldu neyse hayırlısı olsun bundan sonra o motorla 89 derece bile yatırmadan giriyorum virajlara aklım başıma geldi...
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
532
kaskını değiştirmeyi unutma eğer asıl materyal (dış boya değil) çizildiyse
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
856
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
büyük gecmiş olsun kardeişm umarım sonkazan olur...
sukutırı değil yatırmak sokağa bile cıkmam
gidişleri çok güvensiz gelio bana
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
421
geçmiş olsun arkadaşım.bende 4senedir bws scoother kullanıyorum 4senedir hiç ne kayma nede bi kaza geçirdim kulağına kurşun yolda giderken akıllı dawranırsan altındaki aletde sana ayak uydurur umarım birdaha yaşamazsın kaza tekrar geçmiş olsun:bounce:
 
Katılım
9 Tem 2007
Mesajlar
86
Gecmis olsun aga.Scooter lara guvenmeyin arkadaslar nede olsa cogu cin mali ve plastik.Isallah cabucak iyilesirsin dostum..:rendeer:
 
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
687
Geçmiş olsun!
arkadaşlar, motor kullanırken DAİMA fizik kurallarını düşünün..
ve, daima lastiklerde o anda ne kadar stres olduğunu hesaplayın.
Virajdamısınız? +1 stres..
Vites mi değiştirdiniz? arka lastige stres
Hız mı değiştirdiniz? arka lastige stres
Frene mi bastınız? yine stres..
Bunun toplamını sürekli hesaplar olmak lazım.. -t
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
152
gecmiş olsun bunada şükür daha dikkatli ol senin olmıyan motora binme
iyiki korumaların varmış
 
Katılım
28 May 2007
Mesajlar
289
yok yok var bende bi uğursuzluk ayrıca başlık açmak istemedim bugün 3. kazamıda gerçekleştirdim arkadaşlar. hızım ortalam 100-110 gidiyorum dümdüz yol güvercin midir o na benzer bi kuş pat diye benim kaskın üst kısmına bir bindirdi neye uğradığımı şaşırdım arkadaşlar kafam yerinden oynadı toparlandım aynadan arkaya bir baktım tüy yumağı havada uçuşuyor.hemen durdum geri gittim kuş sizlere ömür....

ne yapmam lazım motosiklet sürmekten korkar hale geldim yaaaa bi kurşun mu döktüreyim acaba yada nazar deiyor diyorlar çözümü nedir bileniniz varmı....
 
Katılım
31 Ocak 2006
Mesajlar
117
Her kaza büyük ve en güzel derstir bizim için , temennimiz hafif atlatabileceğimiz türden olması herzaman . Geçirdiğimiz her kazadan sonra daha dikkatli temkinli oluyoruz . Ama Allah hepimizi büyük kazalardan korusun . Geçmiş olsun motorcu kardeşimiz . Daha dikkatli ol lütfen .
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst