eradnan arkadaşım,
bendeniz de artıkın kronik bir scooter sürücüsüyüm. Virajlarda düşmüyorum, neden? aşırı yavaşlıyorum, sadece motorun denge noktasını koruyarak yavaşça dönüyorum. Bunu yavaş yavaş arttıracağım. Yol tutuşu hissedip öğrendikçe merkezkaçlara güvendikçe gazlayacağım. Yüksek hızlarda Kontra sorunu yok ama, düşük süratlerde teknik seçmekte zorlandığımı hissediyorum.
Geçmiş olsun. bir daha olmaması için dikkat et. daha bir ömür bineceğiz:cat::cat:
Kazasız belasız sürüşler dilerim herkese.