- Katılım
- 17 Eki 2009
- Mesajlar
- 1,090
Z moto er 5 in amortisör keçelerine 200 tl dediği günden beri inan kawasaki yazmamışımdır satış sitelerine 
2014 ü bilmiyorum fakat 2013 ün parça fiyatlarının daha ucuz olduğunu biliyorum.
Ninja mı cbr mı, zevk ve beklentiler. Ben gittim 0 hyosung aldım, bana göre tek yanlışım yılda ortalama 2 motor değiştiren biri olarak sıfır motosiklet almam oldu
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:50 ----------
Alt devirlerinin torklu olmasından dolayı. Gaz tepkisi daha iyi ve hızlanmak için her zaman vites düşürmek zorunda kalınmıyor. 250 cc ss sınıfta alt devirleri en boş alet ninja250r dır. 3 motosikleti de kullandım
2014 ü bilmiyorum fakat 2013 ün parça fiyatlarının daha ucuz olduğunu biliyorum.
Ninja mı cbr mı, zevk ve beklentiler. Ben gittim 0 hyosung aldım, bana göre tek yanlışım yılda ortalama 2 motor değiştiren biri olarak sıfır motosiklet almam oldu
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:50 ----------
Neden cbr şehir içi daha zevkli?
Alt devirlerinin torklu olmasından dolayı. Gaz tepkisi daha iyi ve hızlanmak için her zaman vites düşürmek zorunda kalınmıyor. 250 cc ss sınıfta alt devirleri en boş alet ninja250r dır. 3 motosikleti de kullandım