Merhaba ;
2 adet yeni GV250 alma durumum var. 1.araç : 2007 model 4000 km de. söylenene göre 6 yıl garajda yatmış motosiklet. 2. araç : 2012 model 1435 km de. Rodajı tam yapılmış mı yoksa yapılmamış mı nasıl anlaşılır ? Teşekkürler.
Merhaba ;
1 tane 2.el gv 250 alıcam .2 adet buldum. 1.araç : 2007 model 4000 km de. söylenene göre 6 yıl garajda yatmış motosiklet. 2. araç : 2012 model 1435 km de. Rodajı tam yapılmış mı yoksa yapılmamış mı nasıl anlaşılır ? Teşekkürler.
abi benim 2014 model gv 250 10.000 km'yi geçti 2007 model 4000 km'de kimsenin günahını almak istemem ama türkiyede yaşıyoruz genel evin en tecrübeli çalışanını bakire diye yutturmaya çalışırlar. öte yandan 1435 km 4 yıl yılda bu adam 350 km'mi yapmış?
hocam ilan bu :
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-sadece-1435-km-de-temiz-gv-250-garaj-motoru-291115127/detay
siz ne düşünüyorsunuz ?
2013 Mart'tan beri kullanılan motorun 1000 bakımı yeni yapıldıysa bu motor 3 yıldır ilk defa bakım görmüş demektir. Biraz endişe uyandırabilir bu durum. Bakımın yakın zamanda yapıldığını düşünürsek yağ, yağ filtresi ve hava filtresi değişmişse (ki normalde 1000 bakımda hava filtresi değişmez ama 3 yılın sonunda yapılan bir bakımda değişmesi beklenir.) bunları değiştirmeye gerek olmaz ama artık fren sıvılarının değişmesi lazım. Üzerinde orjinal lastikleri vardır. Dişleri üzerinde duruyordur ama zamandan dolayı artık ömrü bitmiştir. Onların değiştirilmesi lazım.
Bunlar halledildikten sonra binilir bence bu motora.