2.El Düşük Km Motosiklet Alınırken Rodajı Nasıl Anlaşılır ?

Katılım
21 Ara 2015
Mesajlar
33
Merhaba ;

1 tane 2.el gv 250 alıcam .2 adet buldum. 1.araç : 2007 model 4000 km de. söylenene göre 6 yıl garajda yatmış motosiklet. 2. araç : 2012 model 1435 km de. Rodajı tam yapılmış mı yoksa yapılmamış mı nasıl anlaşılır ? Teşekkürler.
 
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
1,488
Merhaba ;

2 adet yeni GV250 alma durumum var. 1.araç : 2007 model 4000 km de. söylenene göre 6 yıl garajda yatmış motosiklet. 2. araç : 2012 model 1435 km de. Rodajı tam yapılmış mı yoksa yapılmamış mı nasıl anlaşılır ? Teşekkürler.

Bu yaşlarda motorsikletlerin kmresine çevremde olmadıkça şahsım adına inanmazdım satılsın diye yapılan hile yalan dolan gibi geliyor bana o kadar para ver garajta yatır madem o kadar yatırıcak imkan vardı şimdi 3 5 bine temah edicek halemi geldide satıyor kulanılmıcaksa satılır basit sanki pantolon almış dar geliyor gardrobun bi tarafına atar gibi motorsiklet atıyorlar bunun vergisi muyanesi cartı cürtü bakımı ölme eşeğim yaz gelsin inandımı sitin sene inanmam :bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Mar 2016
Mesajlar
162
6 yıl garajda yattıysa o motor çürümüştür :) piyasada zaten 25.000 KM üstü motor bulana ödül verilecek bence temiz olmasına bak uzun süreli kullacaksan satarken rahat olsun diyosan düşük km bak ama forumda bir arkadaşın dediğine göre bir motor sadece işe gelip gitmek kaydıyla yılda 6 bin km yapıyor sen hesapla
 
Katılım
1 Mar 2013
Mesajlar
1,066
Merhaba ;

1 tane 2.el gv 250 alıcam .2 adet buldum. 1.araç : 2007 model 4000 km de. söylenene göre 6 yıl garajda yatmış motosiklet. 2. araç : 2012 model 1435 km de. Rodajı tam yapılmış mı yoksa yapılmamış mı nasıl anlaşılır ? Teşekkürler.

abi benim 2014 model gv 250 10.000 km'yi geçti 2007 model 4000 km'de kimsenin günahını almak istemem ama türkiyede yaşıyoruz genel evin en tecrübeli çalışanını bakire diye yutturmaya çalışırlar. öte yandan 1435 km 4 yıl yılda bu adam 350 km'mi yapmış?
 

AHZ

Katılım
20 Tem 2015
Mesajlar
198
Katılım
21 Ara 2015
Mesajlar
33
Katılım
16 Ara 2012
Mesajlar
1,634

2013 Mart'tan beri kullanılan motorun 1000 bakımı yeni yapıldıysa bu motor 3 yıldır ilk defa bakım görmüş demektir. Biraz endişe uyandırabilir bu durum. Bakımın yakın zamanda yapıldığını düşünürsek yağ, yağ filtresi ve hava filtresi değişmişse (ki normalde 1000 bakımda hava filtresi değişmez ama 3 yılın sonunda yapılan bir bakımda değişmesi beklenir.) bunları değiştirmeye gerek olmaz ama artık fren sıvılarının değişmesi lazım. Üzerinde orjinal lastikleri vardır. Dişleri üzerinde duruyordur ama zamandan dolayı artık ömrü bitmiştir. Onların değiştirilmesi lazım.

Bunlar halledildikten sonra binilir bence bu motora.
 
Katılım
21 Ara 2015
Mesajlar
33
2013 Mart'tan beri kullanılan motorun 1000 bakımı yeni yapıldıysa bu motor 3 yıldır ilk defa bakım görmüş demektir. Biraz endişe uyandırabilir bu durum. Bakımın yakın zamanda yapıldığını düşünürsek yağ, yağ filtresi ve hava filtresi değişmişse (ki normalde 1000 bakımda hava filtresi değişmez ama 3 yılın sonunda yapılan bir bakımda değişmesi beklenir.) bunları değiştirmeye gerek olmaz ama artık fren sıvılarının değişmesi lazım. Üzerinde orjinal lastikleri vardır. Dişleri üzerinde duruyordur ama zamandan dolayı artık ömrü bitmiştir. Onların değiştirilmesi lazım.

Bunlar halledildikten sonra binilir bence bu motora.

yani 1000 lira bir masraf bir daha yapmak lazım :) ayrıca sissy bar+koruma demiri felan 1500 lirayı bulcak. km düşük diye motor almak çok doğru değil o zaman.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst