2. el CBR125 alıcam, benimle kim gelebilir?

Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Güle güle kullan, herhalde aynı gün motorlanacağız.
Kazasız, belasız günlerde beraberce sürmek dileğiyle...
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
teşekkür ederim, sağolun :)
bir teslik çıkacak diye çok korkuyorum, inşallah bişey olmaz:silent:
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Evet keşke deneyimli, bilgili biri gidip yardımcı olabilseydi.
Ama sen yine de rahat ol, bir Honda'nın daha o kilometrelerde sorun-terslik çıkaracağını hiç düşünmüyorum.Umarım düşündüklerimde haklıyımdır.:cat:
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
306
yuppiiiiii yok yok aksilik çıkmaz artık şimdiden güle güle kullan oleeeyyyy oleeeyyyy:flower:
 
Katılım
15 Ağu 2005
Mesajlar
99
nıce yıllara nıce yollara iyi günlerde kullanmanı dilerim
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
olcan alım satımda bir terslik çıkacak ve ben pazartesi günü motoru eve götüremicem diye korkuyorum :)
en kısa zamanda motoruma kavuşurum inşallah:)
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Ben de 2 haftadır siyah motor bekledim, ÖTV'nin ne olup ne olmayacağını bekledim...Bir hayli sorun çıktı ama zaman yaklaştıkça hepsine değiyor.
Birşey olsa da olmasa da takma kafana.
Yine de umarım bir terslikle karşılaşmazsın.
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
587
Hocam hayırlı olsun.. ben de bugun motora epeyce bır bındım. son derece rahat ve guclu. ayrıca bu kadar serı bır motor beklemıyordum.. memnun kalacagına emınım..

kazasız surusler
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,761
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
les im ıslatırız artık haa,hadi hayırlı olsun diyelim şimdiden:rendeer:
 
Katılım
11 Mar 2006
Mesajlar
39
Hayırlı Uğurlu olsun sen gönlünü ferah tut olacağı varsa olur hayatı akışına bırak ...Allah kaza bela vermesin :queen: :queen:
 
Katılım
4 May 2004
Mesajlar
1,160
kaça alıyosun lespaul_84, bi de fiyat yaz, bilelim :) hayırlı olsun bu arada artık aldın sayılır ..
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Eee, ne oldu, var mı bir gelişme? Ben 1-2 gün uzaktım (malum her boş vaktimi motorun üstünde geçiriyorum), haber almamış olabilirim.Aldın mı?
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
selam olcan. yok arkadaşlar, motoru almadım.
dediğim oldu ve bir aksilik çıktı :)
motor adamın bir vergi borcu yüzünden hacizli çıktı, adam da bilmiyomuş.
fiyatı 3100 ytl idi. 6000km deydi. çok iyiydi aslında fiyatı falan.
kısmet değilmiş, olmadı napalım..:)
ben de başka motor aldım, onu bekliyorum:) sıfır aldım, ellerinde istediğim renk yoktu gelmesini bekliyorum. eğer yine bir aksilik çıkmazsa yarın akşam teslim etcekler. ama onu şimdi söylemicem, elime geçer geçmez topic açarım. yine bi aksilik olcak diye çok korkuyorum çünkü :mrgreen:
hep böyle şeyler beni bulur, alıştım artık. bahtsız bedevi olayı:mrgreen: napalım, sağlık olsun de mi:)
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,761
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
hadi bakalım bi aksilik çıkmazsa yarın bu saatlerde motor sahibi biri olucaksın.şimdiden hayırlı olsun.:cat:
isim düşündünmü len:)
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Sağlık olsun tabi.
Ne olursa olsun sıfırı daha için rahat alacaksındır sonuç olarak.
Merakla bekliyoruz...
O renk bekleme olayının ne sinir edici olduğunu da çok iyi biliyorum.Umarım en kısa sürede kavuşursun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst