selam olcan. yok arkadaşlar, motoru almadım.
dediğim oldu ve bir aksilik çıktı

motor adamın bir vergi borcu yüzünden hacizli çıktı, adam da bilmiyomuş.
fiyatı 3100 ytl idi. 6000km deydi. çok iyiydi aslında fiyatı falan.
kısmet değilmiş, olmadı napalım..

ben de başka motor aldım, onu bekliyorum

sıfır aldım, ellerinde istediğim renk yoktu gelmesini bekliyorum. eğer yine bir aksilik çıkmazsa yarın akşam teslim etcekler. ama onu şimdi söylemicem, elime geçer geçmez topic açarım. yine bi aksilik olcak diye çok korkuyorum çünkü :mrgreen:
hep böyle şeyler beni bulur, alıştım artık. bahtsız bedevi olayı:mrgreen: napalım, sağlık olsun de mi
