1979 Honda GL1000 GOLDWING

Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918



Bundan 10 yıl önce şimdiki sahibi üzerindeyken krank milininin kırılmasından dolayı 10 yıllık sessizliğe bürünmüş Goldwing. 10 yıl sonra sahibi onu yattığı yerden çıkarıp tek başına baştan restore etmiş. restorasyon fotoğrafları yok çünkü kendisiyle bu motor toparlandıktan sonra karşılaştım.

insan azmettikçe ne uçan ne kaçan kurtulabilir elinden sanırım.
egzostlar el yapımıdır. bilginize.

sağlıcakla
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Hantal duruyor....Sanki Bmw yi hatırlattı bana.....
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
300 kg lik bir ağırlığı var ama ilk çıkan goldwing ler böyleydi.
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
477
1979'dan günümüze kadar geçen sürede çok değişiklikler olmuş anlaşılan.kimbilir kaç sefer imaj değiştirdi.günümüzdeki halide bi başka güzel bence motorun ağası,kralı GOLDWİNG'tir kim ne derse desin
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
Gerçekten güzel olmuş. Kim yaptıysa ellerine sağlık. Böyle bir motoru yalnızlığa terketmek doğru değil zaten :)

4 silindir boxer motor var üzerinde. Zamanında babam da birkaç ay binmiş. Almanyadan gelmiş ve plakası bile almanyaymış. Keşke satmasaymış.
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
38
tam bir efsane,toplayanında bize bu görüntüleri ulaştıranında ellerine sağlık...Nostalji bir başka haz veriyor..
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
238
Hocam bu motorlar ne kadar eder acaba? bulmak zorda alsak bulsak gönül rahatlığıyla binebilir miyiz?
Ama motor hakkaten güzel yani
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
işte kısa bir goldwing tarihi buyrun arkadaşlar iyi seyirler.

1975.jpg


1976.jpg


1977.jpg


1978.jpg


1979.jpg


1980.jpg


1981.jpg


1982.jpg


1983.jpg


1984.jpg


1985.jpg


1986.jpg


1987.jpg


1988.jpg


1989.jpg


1990.jpg


1991.jpg


1992.jpg


1993.jpg


1994.jpg


1995.jpg


1996.jpg


1997.jpg


1998.jpg


1999.jpg


2000.jpg


2001.jpg


2002.jpg


2003.jpg


2004.jpg


2005.jpg
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
238
ellerine emeğine sağlık honda goldwingin evrimini gösterdiğin için :rendeer:
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
Wallace emeğine sağlık, paylaşım için teşekkürler :rendeer: Güzel bir sunumdu :cat:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
teşekkürler arkadaşlar ama ne güzel di mi goldwingin gelişimi.ilk baştan en sona ve en sonunda süper güzel bir motor oluşmuş.
 
Katılım
13 Tem 2005
Mesajlar
449
1989 favorim çok şekil
1981 den sonra çok şey değişmemiş görünüş olarak
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Elıne saglık ya super valla motor resmen evrım gecırmıs :p Nerden nereye ya 1980 - 1988 - 2001 yılları kırılma noktaları olmus İmaj degıstırmısler Ama Honda 88 - 01 yılları arası 13 yıl neyı beklemıs bu kadar :) Ama 2001 de olay bıtmıs abı :) Tekrar elıne saglık resımlerı kaydedıyorum guzel bı arsıv.
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Motor otobusu yada motor tırı, motor otesi bisi bilmemnesi.. Sınıfı bile olamayan sınıfındaki tek ve yegane motor. Vs.vs. hatta :)
 
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
411
2000 den sonra tipi biraz bozmuş ön diskler kapalıyken açık olmuş şasi bloğu kapalıyken görünür hale gelmiş farlar çirkinleşmiş motor yan hava kanalı genişlemiş bence de en iyi modeller 1989 ve 2000 yılı
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
88 yılından sonra çağ atlamış kesin mühendisi değişmiş yada başka bişey olmuş bu motorları japonlar kendileri için yapmıyolar çünkü orada bukadar büyük motor kullanmak yasakmış şimdi öylemi bilmiyorum zaten bir çok modeli amerika için üretiliyor büyük ve uzun yollu ülkeler için harleyin en büyük rakibi bu motor ve cbx750 imiş
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst