HRC Katılım 4 Haz 2007 Mesajlar 323 1 Tem 2007 #21 en son resimde görüldüğü gibi artık 2 tekerlekli otomobil gibi bişey olmuş
Tutkun22 Katılım 11 Tem 2007 Mesajlar 563 12 Tem 2007 #22 20 tane resmin alıntısını neden yapıyosun boşuna,, paylaşım iiçin saol
denizcimuzaffer Katılım 3 Kas 2006 Mesajlar 2,854 12 Tem 2007 #25 Gold-wing olsun 1900 model olsun yavv:cat::cat::cat:
ARBETUS Katılım 17 Mar 2006 Mesajlar 2,918 17 Tem 2007 Konu Yazar #28 Teşekkür ederim arkadaşlar. Önümüzdeki günlerde 1969 model Jawa Classic restoresyonuna başlayacağız. Bir aksilik olmazsa. onu da ayrı bir başlıkta gün be gün yazıcam. sağlıcakla.
Teşekkür ederim arkadaşlar. Önümüzdeki günlerde 1969 model Jawa Classic restoresyonuna başlayacağız. Bir aksilik olmazsa. onu da ayrı bir başlıkta gün be gün yazıcam. sağlıcakla.