1928 yılında New York'ta trafik

Katılım
28 Nis 2006
Mesajlar
171
adamların o tarıhte bıle sokakları temız,kıyıda kosede cop yok,bırde raylı sıstem taaa o tarıhte kurulmus
 
Katılım
28 Ağu 2006
Mesajlar
81
43. saniyedeki motosikletli memur a çok güldüm bidaha da seyredemeim :mrgreen:
kahkaha fırtınası geçince tekrar bakmayı deneyeceğim
 
Katılım
16 Eyl 2004
Mesajlar
109
Yanlız cok fena yaa kural falan yok :) suan bız bu kadar degılız ama yınede dunyada İstanbul kadar sık serıt degıstırılen baska bı trafık yok sanırım :)

valla dostum bizim istanbul trafigine kurban olayim... dunyanin en berbat trafigi idda ediyorum CHINA da.. arkadaslar burda otobusler kamyonlar hatta tirlari bile makas atarken gorebilirsiniz :)....
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
43. saniyedeki motosikletli memur a çok güldüm bidaha da seyredemeim :mrgreen:
kahkaha fırtınası geçince tekrar bakmayı deneyeceğim

evet ordaki motosikletli, memura bende cok gülmüştüm:mrgreen:





cık cık cık çok ayıp ediyorsun arkadaşım :p


haklısın kardeşim saygı kalmadı gençlikte :p :queen::queen::queen:

abii sen vasko ve lütfünün arasına girme onlar msn de konuşup burada danışıklı dögüş yapıyolar elleme kimse ilgilenmeyince çeker giderler:p
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
cık cık cık çok ayıp ediyorsun arkadaşım :p


haklısın kardeşim saygı kalmadı gençlikte :p :queen::queen::queen:

Kalmadı abi kalmadı Urfalı bi adamı neden adanada barındırırsınız anlamadım :p

evet ordaki motosikletli, memura bende cok gülmüştüm:mrgreen:







abii sen vasko ve lütfünün arasına girme onlar msn de konuşup burada danışıklı dögüş yapıyolar elleme kimse ilgilenmeyince çeker giderler:p

ne msni ya onun gibi bir insanı(emin değilim ama neyse:p) msn'ime eklermiyim ben cengiz yapma allah aşşkına :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst