- Katılım
- 28 Nis 2006
- Mesajlar
- 171
adamların o tarıhte bıle sokakları temız,kıyıda kosede cop yok,bırde raylı sıstem taaa o tarıhte kurulmus
Yanlız cok fena yaa kural falan yoksuan bız bu kadar degılız ama yınede dunyada İstanbul kadar sık serıt degıstırılen baska bı trafık yok sanırım
![]()
cık cık cık çok ayıp ediyorsun arkadaşımyaz gürsel abi yaz içindde kalmasın :farao: :farao: :farao:
büyüklerine cvp verme sen dahala burdamısın çık dışarı çık![]()
43. saniyedeki motosikletli memur a çok güldüm bidaha da seyredemeim :mrgreen:
kahkaha fırtınası geçince tekrar bakmayı deneyeceğim
cık cık cık çok ayıp ediyorsun arkadaşım
haklısın kardeşim saygı kalmadı gençlikte:queen::queen::queen:
cık cık cık çok ayıp ediyorsun arkadaşım
haklısın kardeşim saygı kalmadı gençlikte:queen::queen::queen:
evet ordaki motosikletli, memura bende cok gülmüştüm:mrgreen:
abii sen vasko ve lütfünün arasına girme onlar msn de konuşup burada danışıklı dögüş yapıyolar elleme kimse ilgilenmeyince çeker giderler![]()