1928 yılında New York'ta trafik

Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Yanlız cok fena yaa kural falan yok :) suan bız bu kadar degılız ama yınede dunyada İstanbul kadar sık serıt degıstırılen baska bı trafık yok sanırım :)
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Günümüzde çevrilen taxi filmi nereden esinlenmiş anlamış olduk :mrgreen: pegout marka fanatiklerinin (ben de dahil) seriyi ilgiyle izlediği süper bir filmdi gerçekten :queen: İstanbul trafiğinin ekürisi işte :)
 
Katılım
20 Kas 2007
Mesajlar
739
Aracı kullanan ünlü ABD'li komedyen Harold Lloyd...Bir zamanlar TRT'de siyah beyez filmleri oynardı. Çok eğlencelidir filmleri...hele bir SAFETY LAST isimli filmi vardır; bugüne kadar yapılmış en iyi komedi filmleri rasında 8. olmuştur.
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
tamam anladık iyi güzel hoş..... motosikletle olan bağlantısını anlatırmısın zion1 :farao:
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
New York o zamanlar trafik yönünden böyle ise Texas nasıldı acaba? :cherry:

Paylaşım için teşekkürler. Güzel video
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
o zaman motosohbetle oolan ilgisini biri açıklasın lütfen :bounce:

konu dışına açılmalı böyle topicler :farao: :farao: :farao:

sanane kardeşim motosiklet trafikte bulunan bi araç, daha ne alaka arıyorsun? :farao: topiği kirletme çık dışarı :farao:
 
Katılım
11 Mar 2008
Mesajlar
160
sanane kardeşim motosiklet trafikte bulunan bi araç, daha ne alaka arıyorsun? :farao: topiği kirletme çık dışarı :farao:

Aklıma daha yazıcak çok şey geldi ama sürtüşmemek açısından yazmadım Bi bakıma diyeceklerimi dile getirdin +1:cat:
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
349
yahu neticede komedi amaçLı bir fiLm karesi yoksa o donemde bu denLi trafik oLduğu düşünüLemes bence:)
diğer yandan araçLarın bu hızLara çıkması namümkün oLduğu bu donem
zira filmde ilerleyen araçLar eyw. ama yayaLarın görüntüsüne bakıLırsa film
x2 x3 hızLandırıLarak oynatıLmış :D
ama hoş
epic taxi movie :)

aynı sitede şunu gördüm ki coook etkileyicii bi o kadarda estetik..

http://www.interesan.com/video/170210/Tek_Tekerlekli_Motosiklet
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
734
Polis: Araba kullanmayı nerede öğrendin manyak herif?
Taksici: Öğrenmedim, Tanrı vergisi...

Bayağı iyiydi. Sanırım bizim taksiciler de, ehliyet veren merciler de hala aynı görüşte :) . Öğrenmeye, öğretmeye ne hacet, Türk sürücüsü doğuştan yetenekli...
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
yaw bir kamyoncular iki taksiciler deli ediyo trafigi ve motosiklet sürücülerini :bounce:

yahu neticede komedi amaçLı bir fiLm karesi yoksa o donemde bu denLi trafik oLduğu düşünüLemes bence:)
diğer yandan araçLarın bu hızLara çıkması namümkün oLduğu bu donem
zira filmde ilerleyen araçLar eyw. ama yayaLarın görüntüsüne bakıLırsa film
x2 x3 hızLandırıLarak oynatıLmış :D
ama hoş
epic taxi movie :)

aynı sitede şunu gördüm ki coook etkileyicii bi o kadarda estetik..

http://www.interesan.com/video/170210/Tek_Tekerlekli_Motosiklet


ben daha önce buna benzer bişeyler görmüştüm garip birmakina ama ben tekere kalkmayan moto istemem :p
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
tamam anladık iyi güzel hoş..... motosikletle olan bağlantısını anlatırmısın zion1 :farao:

bu şekildeki yaklaşımın hiç yakışık almadı bence:farao:
evet bencede yakışmamış :cherry:
sanane kardeşim motosiklet trafikte bulunan bi araç, daha ne alaka arıyorsun? :farao: topiği kirletme çık dışarı :farao:
çok doğru söylemişsin kardeşim :cherry:
Aklıma daha yazıcak çok şey geldi ama sürtüşmemek açısından yazmadım Bi bakıma diyeceklerimi dile getirdin +1:cat:

+ 1 ..............bende aynı şeyleri yazacaktım gerek kalmadı :queen::queen::queen:
 
Katılım
21 May 2008
Mesajlar
19
MotorsikLet de trafik icine dahil bence gayet guzel bir paylasım topıc fln dmeeyın :mad:@
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst