- Katılım
- 3 Ara 2006
- Mesajlar
- 548
- Konu Yazar
- #1
lordskeldan (Raptor)
Şahinbirinci (Raptor)
Oflualper ve eşi (hyosung aquila 650)
bigboy48 (zealsun)
sabah köyceğizde toplandıktan sonra düştük yollara
ilk olarak köyceğiz toparları geçtikten sonra bir benzin molası
emre(bigboy) şahin ve alper çay molasında

Shot with DSC-S650 at 2007-08-20
muğla mt yine yollarda (kadro biraz az olsa da

Shot with DSC-S650 at 2007-08-20
ilk durak yine gökova'da bir kahvaltı,bol geyik ve gezi planı

Shot with DSC-S650 at 2007-08-20
güzel ağaçların altında motorlarımız ve biz
sabah olmasıyla birlikte oldukça serindi :cherry:

Shot with DSC-S650 at 2007-08-20
marmariste 4 güzel (bol kromlusundan :cherry

Shot with DSC-S650 at 2007-08-20
alooouuu motorun var mı? atlayıp geliyorsunuz! gelmeyenin topuğuna sıkarım kurşunu :queen:
alper kardeşimizin klasik pozu

Shot with DSC-S650 at 2007-08-20
bu pozda bir 650 cc'lik aquila kullanabilmek için daha bir fırın ekmek yemem gerektiğini anladım :salut: ayaklarım vites ve frene ulaşmadı
regalim sağolsun aman duymasın kıskanır

Shot with DSC-S650 at 2007-08-20
geziye gelemeyen muğla mt, bilin bakalım ortada sırıtan şahız kim
nasıl da ösledik muhabbetini

Shot with DSC-S650 at 2007-08-20
emre ve şahin yol üstü bir bakım tamirat sırasında

Shot with DSC-S650 at 2007-08-20
vee şelaledeyiz, gördüğünüz alper'den bir oflu bombası (yeni bir teknik :queen

Shot with DSC-S650 at 2007-08-20
vee asker atlayışı , şahin kardeşimizden :queen:

Shot with DSC-S650 at 2007-08-20
maalesef kızkumu fotolarımız mevcut değil ,yorgunluk ve güneş çarpması yüzünden
bu arada gezide sonradan marmaristen katılan bütün motorcu arkadaşlarımıza teşekkür ediyoruz.umarım birsonraki gezilerde uzun uzun muhabbet ederiz :cat:
neyse biz en son çekirdek kadromuz ve özel misafirlerimizle ayrılmadan önce marmariste son bir akşam yemeğindeyiz

Shot with DSC-S650 at 2007-08-20
maalesef bu kadar, gezi tabiki şahaneydi, bütün katılımcı arkadaşlara teşekkür ederim, birdahaki sefere artık şu fotoğraf ve anlatma işini çözeceğim.
ne zor işmiş yav
bütün mt ailesine kazasız belasız sürüşler dilerim:cat: