19 ağustos Muğla Mt Marmaris-Şelale turu

Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
548
:pkatılımcılar :
lordskeldan (Raptor)
Şahinbirinci (Raptor)
Oflualper ve eşi (hyosung aquila 650)
bigboy48 (zealsun)

sabah köyceğizde toplandıktan sonra düştük yollara
ilk olarak köyceğiz toparları geçtikten sonra bir benzin molası
emre(bigboy) şahin ve alper çay molasında :)

Shot with DSC-S650 at 2007-08-20

muğla mt yine yollarda (kadro biraz az olsa da :))

Shot with DSC-S650 at 2007-08-20

ilk durak yine gökova'da bir kahvaltı,bol geyik ve gezi planı

Shot with DSC-S650 at 2007-08-20

güzel ağaçların altında motorlarımız ve biz :)
sabah olmasıyla birlikte oldukça serindi :cherry:

Shot with DSC-S650 at 2007-08-20

marmariste 4 güzel (bol kromlusundan :cherry:)

Shot with DSC-S650 at 2007-08-20

alooouuu motorun var mı? atlayıp geliyorsunuz! gelmeyenin topuğuna sıkarım kurşunu :queen:
alper kardeşimizin klasik pozu :p

Shot with DSC-S650 at 2007-08-20

bu pozda bir 650 cc'lik aquila kullanabilmek için daha bir fırın ekmek yemem gerektiğini anladım :salut: ayaklarım vites ve frene ulaşmadı :p
regalim sağolsun aman duymasın kıskanır :p


Shot with DSC-S650 at 2007-08-20

geziye gelemeyen muğla mt, bilin bakalım ortada sırıtan şahız kim
nasıl da ösledik muhabbetini:pale:

Shot with DSC-S650 at 2007-08-20

emre ve şahin yol üstü bir bakım tamirat sırasında

Shot with DSC-S650 at 2007-08-20

vee şelaledeyiz, gördüğünüz alper'den bir oflu bombası (yeni bir teknik :queen:) barış ağabey sana rakip geliyor gibi :queen:

Shot with DSC-S650 at 2007-08-20

vee asker atlayışı , şahin kardeşimizden :queen:

Shot with DSC-S650 at 2007-08-20

maalesef kızkumu fotolarımız mevcut değil ,yorgunluk ve güneş çarpması yüzünden :pale:, hala kollarım yanıyor
bu arada gezide sonradan marmaristen katılan bütün motorcu arkadaşlarımıza teşekkür ediyoruz.umarım birsonraki gezilerde uzun uzun muhabbet ederiz :cat:

neyse biz en son çekirdek kadromuz ve özel misafirlerimizle ayrılmadan önce marmariste son bir akşam yemeğindeyiz

Shot with DSC-S650 at 2007-08-20

maalesef bu kadar, gezi tabiki şahaneydi, bütün katılımcı arkadaşlara teşekkür ederim, birdahaki sefere artık şu fotoğraf ve anlatma işini çözeceğim.
ne zor işmiş yav :pale:

bütün mt ailesine kazasız belasız sürüşler dilerim:cat:
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
Arkadaşlar guzel gezmişsınız baya anlaşilan allah kaza bela vermesın bu arada barişa kımse rakıp olamaz maşallahı var şahın hala oralardamı gıtmedımı bırakmıyormusunuz cocugu yoksa paylaşimizniz için teşekürler Mugla mt
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Muğla MT coşmuş bizleride coşturmuşunuz, helal olsun:cat:
özendim vallaha, daha yeni de döndüm tatilden özledim şimdi:pale:
Teşekkürleerr.
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
heheheh gider ayak son gezi güel oldu...bol sohbet bol deniz...ama denize girmeyi unuttuk ....

selim bende bi foto var kızkumunda çekilmiş....ahanda selimiye ve bigboy haremiii
61l2l48.jpg


artık bir yıl gezilerde yokum.en yakın zamanda gezilerde buluşmak dileklerimle.Kış gezilerini ağrı dağının eteklerinden takip edeceğim inşallah.
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
30
Tebrikler lordskeldan ,Şahinbirinci, Oflualper ve eşi ve bigboy48..
Gençliğinizin tadını çıkartıyorsunuz..
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Gezi çok güzel olmuuşşş :) tebrikler :)

Bu da en güzel foto:queen:
heheheh gider ayak son gezi güel oldu...bol sohbet bol deniz...ama denize girmeyi unuttuk ....

selim bende bi foto var kızkumunda çekilmiş....ahanda selimiye ve bigboy haremiii
61l2l48.jpg


artık bir yıl gezilerde yokum.en yakın zamanda gezilerde buluşmak dileklerimle.Kış gezilerini ağrı dağının eteklerinden takip edeceğim inşallah.
 
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
217
abi süper gezi oldu resimleri görünce pazar günü gözümde canlanı verdi...

yalnız şahin abi bunu selimle bize yapmıyacaktık namahram dir yahuuu :)

inşallah senin gelince de daha güzelleri olur..
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
ah varya keşke asıl pozları çekemedik onları çekebilseydik çok daha manyak olacaktı ama olsun :) şahin babayı tek çekerken bigboyu wheely yaparken beni stoopy yaparken falan :p

arkadaşlar yorumlarda gezide 10 numara herkese tşkler :)
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
önemli yerleri çekemedik evet.neyse ben askerden gelene kadar zaten bir o kadar oluruz tahmin ediyorum.

Hadi iyi geceler sabah saat 10da ağrıya uçağım var::asker::
 
Katılım
12 Şub 2006
Mesajlar
312
güzel bi gezi olmuş...askerimiz güle güle git , zaman tez geçer , merak etme güle güle gelirsin .. döndügünde nice güzel geziler......

hayırlı yolculuklar... cenabı ALLAH seni ve diger askerlerimizi korusun...
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Kas 2006
Mesajlar
39
ben geldim ben. :) yolda güzel tekerlerde yaptık ama hepsi akıllarda kaldı :) videoya çekemedik bikaç fotoda benden gelsin :rendeer: çok güzel bi gezi oldu gerçekten. bidahakine daha uzun muhabbetler etmek dileğiyle

depolar doldu
hpim1161am8.jpg


hpim1161am8.jpg


hpim1169vm2.jpg


yolda kısa bi su molası

fgdfgoy6.jpg


fdgdju2.jpg


şelaleye gitme kararı alırken benden bikaç foto :p
hpim1173as1.jpg


hpim1171cm2.jpg

şelale girişi
hpim1174yw0.jpg


hpim1175ne5.jpg



ve marmaris grubu aynı zamanda türkishriders.org üyeleri birarada

dsc02342be8.jpg


dsc02343pq1.jpg



harika bi geziydi. mt grubu gerçekten çok sıcakkanlı ve arkadaş canlısı. tanıştığımıza gerçekten çok sevindim. tekrar teşekkürler bidahaki gezilerde buluşmak ümidiyle :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Mar 2007
Mesajlar
528
guzel gezi olmuş tekerlerınıze saglık arkadaşlar
kışa kaldı bizim gezi sevdamız artık ...
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
hepimizin tekerlerine saglik arkadaslar. ben simdi hic bir fotoyu göremiyorum ama en kısa zamanda çözeriz heralde bu problemi :) bu arada gezilerimizin devamını diliyorum polenay.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst