- Katılım
- 13 Eyl 2005
- Mesajlar
- 2,547
- Konu Yazar
- #1
Merhaba dostlar
3 haftadır o veya bu nedenle bir türlü motora binme fırsatı bulamayan ben artık yeter deyip motora atladığım gibi kendimi Kızıldağ yaylasında buldum. Kızıldağ'a gitmek istememin en büyük nedeni Kar görmek istememdi. Bu gezide sadece ben vardım. Eşim Sezen'in eksikliği fotoların azlığından da anlaşılacaktır. Lafı fazla uzatmadan fotoğraflara geçelim.

Tek başına fotoğraf çekilirsen böyle olur işte
Yola çıkmadan önce.
Hafif nemli durumda olan Karaisalı yolundan Kızıldağ Yaylası yoluna girdim. Yolu yarılamıştım ki önüme yol çalışması çıktı. Yol çalışması da çamursuz olmaz. Neyse burayı atlattıktan sonra bir mola vereyim dedim.




Mola sonrası biraz daha yol yaptım. Yolda bir iki fotoğraf daha çektim. Bu arada uzakta gördüğüm siste ilgimi çekmeye başladı.





Sis iyice belirginleşti. Neyse ki görüş mesafesiyle ilgili bir sorun yok.


Sonunda Kızıldağ'a vardım. Ama hayretler içerisindeyim ortalarda Kar yok. Böyle olmaması gerekir diye içimden söylene söylene biraz daha ilerledim. Sonunda bir evin duvar dibinde kar gördüm.

Eğer burada Kar varsa ileride kesin vardır diyerek içimi kaplayan mutlulukla yoluma devam ettim. Yanılmadığım yaklaşık bir 600m sonra belli oldu. Dağ taş dere tepe her yer beyaza bürünmüştü. Şansıma benden önce 1 - 2 araç karı ezmiş ve bana yol yapmıştı. Bunu değerlendirerek karların arasına girdim. Gidebildiğim kadar gittim ama bir süre sonra buzlu birkaç yer ile karşılaşınca yeter artık dedim ve durup fotoğraf çektim, kar sevdim








Gezide yanıma almadığıma pişman olduğum tek şey 1 termos çay'dı.
Böyle bir manzara ve ortamda sıcak bir bardak çay muhteşem giderdi. Kar gezilerinde yanına alınacaklar listesine yeni bir madde daha eklemiş oldum 
Dönüş yolunda bir mola daha verdim. Burada da birkaç fotoğraf çekip Adana'ya geri döndüm.

Çatalan Barajı'nın Kuzey tarafı olduğunu tahmin ediyorum.



Doğanın güzellikleri ve motorum.
Bir gezimi daha tamamlayıp evime geri döndüm. Tekrar yola çıkmayı, yeni yerleri görmeyi, yeni maceralara atılmayı dört gözle bekliyorum.
Yolunuz açık olsun.
Makine
3 haftadır o veya bu nedenle bir türlü motora binme fırsatı bulamayan ben artık yeter deyip motora atladığım gibi kendimi Kızıldağ yaylasında buldum. Kızıldağ'a gitmek istememin en büyük nedeni Kar görmek istememdi. Bu gezide sadece ben vardım. Eşim Sezen'in eksikliği fotoların azlığından da anlaşılacaktır. Lafı fazla uzatmadan fotoğraflara geçelim.

Tek başına fotoğraf çekilirsen böyle olur işte
Hafif nemli durumda olan Karaisalı yolundan Kızıldağ Yaylası yoluna girdim. Yolu yarılamıştım ki önüme yol çalışması çıktı. Yol çalışması da çamursuz olmaz. Neyse burayı atlattıktan sonra bir mola vereyim dedim.




Mola sonrası biraz daha yol yaptım. Yolda bir iki fotoğraf daha çektim. Bu arada uzakta gördüğüm siste ilgimi çekmeye başladı.





Sis iyice belirginleşti. Neyse ki görüş mesafesiyle ilgili bir sorun yok.


Sonunda Kızıldağ'a vardım. Ama hayretler içerisindeyim ortalarda Kar yok. Böyle olmaması gerekir diye içimden söylene söylene biraz daha ilerledim. Sonunda bir evin duvar dibinde kar gördüm.

Eğer burada Kar varsa ileride kesin vardır diyerek içimi kaplayan mutlulukla yoluma devam ettim. Yanılmadığım yaklaşık bir 600m sonra belli oldu. Dağ taş dere tepe her yer beyaza bürünmüştü. Şansıma benden önce 1 - 2 araç karı ezmiş ve bana yol yapmıştı. Bunu değerlendirerek karların arasına girdim. Gidebildiğim kadar gittim ama bir süre sonra buzlu birkaç yer ile karşılaşınca yeter artık dedim ve durup fotoğraf çektim, kar sevdim








Gezide yanıma almadığıma pişman olduğum tek şey 1 termos çay'dı.
Dönüş yolunda bir mola daha verdim. Burada da birkaç fotoğraf çekip Adana'ya geri döndüm.

Çatalan Barajı'nın Kuzey tarafı olduğunu tahmin ediyorum.



Doğanın güzellikleri ve motorum.
Bir gezimi daha tamamlayıp evime geri döndüm. Tekrar yola çıkmayı, yeni yerleri görmeyi, yeni maceralara atılmayı dört gözle bekliyorum.
Yolunuz açık olsun.
Makine