Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 10 Ara 2008
- Mesajlar
- 423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
slm
slm gezı guzel olmus, benıde gezdırmıs kadar oldun fotoların devamı dılegıyle kazası surusler.
Karın ustunde foto cekerken hıc kımse gelmedımı_? Bırı gorseydı aklından gecelerı parantez ıcınde yazıyorum ( bu adam aklını kaçırmış bu karda kısta motosıkletle ne ısı var, ne gunlere dustuk derdı) :silent: motosıklet tutkudur ve bu tutku ınsanın ıcındekı cocugu dısarı bırakır, gezilerinin devamı dileğiyle bol şanslar
slm gezı guzel olmus, benıde gezdırmıs kadar oldun fotoların devamı dılegıyle kazası surusler.
Karın ustunde foto cekerken hıc kımse gelmedımı_? Bırı gorseydı aklından gecelerı parantez ıcınde yazıyorum ( bu adam aklını kaçırmış bu karda kısta motosıkletle ne ısı var, ne gunlere dustuk derdı) :silent: motosıklet tutkudur ve bu tutku ınsanın ıcındekı cocugu dısarı bırakır, gezilerinin devamı dileğiyle bol şanslar