1800 ytl ye ne alinir?

Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
1800 e motor alırsın ama içinden ne çıkar o da senin şansına, ybr alırsın ama devrini alamazsın koruma alamazsın paran yetmez
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
17 Şub 2005
Mesajlar
373
Devir masrafları ve korumalara da harcaman gereken paraları düşündün mü?
Bence acele etme, biraz daha para biriktir dostum. Ne demişler? "Acele eden iki kere eder!"
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
vakkodan güzel bi takım alınır
korlastan kampanyadan suomy tulum kask eldiven çizme alınır
envai çeşit çinli alınır
hiltonda bikaç gece alınır
çırağanda tek gece alınır
benim arabaya 4 lastik bide bakım alınır
he bide ybr alınır:mrgreen:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya alemsınız herif cruser demiş siz gıdıp ybr fln dıyorsunuz oda bılıyordur elbet ybr alınacagını ama sevmıyordur falan fln .

dostum ben sana keeway sl 150 derim okeymı :p
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
ya alemsınız herif cruser demiş siz gıdıp ybr fln dıyorsunuz oda bılıyordur elbet ybr alınacagını ama sevmıyordur falan fln .

dostum ben sana keeway sl 150 derim okeymı :p

GeCe nin dükkanından envai çeşit malzemede alınabilir ve bunun karşılığında çok mutlu olunabilir:queen:
 
Katılım
24 Kas 2007
Mesajlar
224
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çin vb.. motorlardan bence uzak dur...fıyatına aldan ma pişman olma.. saygılar şimdiden hayırlı olsun
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
GeCe nin dükkanından envai çeşit malzemede alınabilir ve bunun karşılığında çok mutlu olunabilir:queen:

hahahaha bak hiç fena olmaz indirimde yaparım ben :cherry::cherry: ve mutlu son :queen:
 
Katılım
15 Eki 2006
Mesajlar
480
Fuar'da her bütçeye uygun motorlar vardı, 1,250.- ye inanılmaz makinalar vardı.
 
Katılım
8 Ara 2007
Mesajlar
342
kymco al o fiyata yada japon isi bisi al. Gerisini kaale bile alma parana yazik.
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
30
Bence şu anda motor alma...Benimde 2000 liram varken çinli aldım...şimdi elimde kaldı..motorda çalışmıyor...satsam satamam...o zamanlar biraz daha biriktirip 0 bir honda ya da piaggio almadığıma çok yanıyorum.
Şu anda Piaggio Fly 100ü çok beğeniyorum.Fiyatı 3.250 ytl peşin fiyatına 12 taksit yapıyorlar.Viteslilerde tabiki 3.500 lira civarı olan Yamaha YBR 125 ve Honda CBF 150.
Bunlarla beraber sıfır Kymco Agility 125 2.500 lira...
Sakın çinlilerin kötü olduğuna dair yazılara kulak asmayıp motosikletine erken kavuşma heycanıyla bakın mondial aldım diye gelme bence... en geç 1 yıl sonra pişman olursun :pr:
 
Katılım
5 May 2007
Mesajlar
286
ben scooter yanlısıyım...
+yamaha bws en temizinden
+speedfight 2 temizlerden bulursan
+aerox yamaha binenler varsa pişman değillerdir
+kanuni hussar al kalanada modifye ettirirsin...

benim anlayışım bu !
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
677
grand eagle 250 tam ıstedıgın gıbı suzukı fırması arkasında tavsıye ederım masaı sayfasına bak orda satan arkadaslarımız var:cat:
 
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
368
Bende YBR diyebileceğim en azından. Tarz uymasada sana seni o fiyata alacağın kuruzır lar kadar kesinlikle üzmeyecetir. Hem tatmin açısıdan hemde satışı açısından..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst