- Katılım
- 13 Eyl 2006
- Mesajlar
- 4,669
- Motosikleti
- Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
biraz daha ekleyebilirsen 2.el honda innova tavsiye ederim,hem yarı-otomatik olduğundan,vitesliye geçiş için alıştırma yapmış olursun,hem de büyük tekerli olması sayesinde,daha iyi yol tutuşa sahip olursun.Aşağıda da benim tertemiz motorun ilanı var
http://www.motosiklet.net/forum/sat...nnova-garaj-motoru-2100-km-de-**********.html
ilandaki fotoğrafda başka bi motor çıkıyo