- Katılım
- 14 Nis 2008
- Mesajlar
- 5,242
- Konu Yazar
- #1
Geleneksel çarşamba bici toplantımızı kış geldiği için toplantımızı birde Hamada yapalım dedik ve böyle bir sonuş çıktı....:mrgreen:
Hamam sefası başlamak üzere :cat:
MT Adana keyif yapıyor :
ulp::
keyife bak be ::haapppy:
Her güzel şeyin sonu mutlaka vardır ::151::
Bunun üzerinde çorba içilir ::dpac::
Gelen tüm arkadaşlara bu vesileyle teşekkür ederim hiç bu kadar güzel ve zevkle hamamda eğlenmemiştim. :cat:
Gelmeyen arkadaşlarında alacağı olsun, galiba bundan sonra arada bir böyle hamam toplantıları/partileri verecez ::151::::151::::151::
Hamam sefası başlamak üzere :cat:
MT Adana keyif yapıyor :
keyife bak be ::haapppy:
Her güzel şeyin sonu mutlaka vardır ::151::
Bunun üzerinde çorba içilir ::dpac::
Gelen tüm arkadaşlara bu vesileyle teşekkür ederim hiç bu kadar güzel ve zevkle hamamda eğlenmemiştim. :cat:
Gelmeyen arkadaşlarında alacağı olsun, galiba bundan sonra arada bir böyle hamam toplantıları/partileri verecez ::151::::151::::151::