+18 [MT adana] Hamam buluşması

Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Geleneksel çarşamba bici toplantımızı kış geldiği için toplantımızı birde Hamada yapalım dedik ve böyle bir sonuş çıktı....:mrgreen:

Hamam sefası başlamak üzere :cat:
2ewifeg.jpg

afg1ut.jpg

28s8bm.jpg

MT Adana keyif yapıyor ::pulp::
3522mvn.jpg

mijmtj.jpg

wlzj7s.jpg

keyife bak be ::haapppy:
1zq5z84.jpg

Her güzel şeyin sonu mutlaka vardır ::151::
b3ofau.jpg

33zbp6q.jpg

2ekp2xk.jpg

2i71cw1.jpg

Bunun üzerinde çorba içilir ::dpac::
302c86g.jpg

51vp7o.jpg

2cr6n1g.jpg

14b82go.jpg


Gelen tüm arkadaşlara bu vesileyle teşekkür ederim hiç bu kadar güzel ve zevkle hamamda eğlenmemiştim. :cat:
Gelmeyen arkadaşlarında alacağı olsun, galiba bundan sonra arada bir böyle hamam toplantıları/partileri verecez ::151::::151::::151::
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
helal olsun size.çok güzel eğlenmişsiniz.:cat:
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,203
MT Adana keyif yapıyor ::pulp::
3522mvn.jpg
[/QUOTE]

motordan inince altımda bir boşluk hissettim onu doldurayım dedim.

ama gelmeyen arkadaşilar çok şey kaçırdılar. çünkü süper zevkliydi. katılan tüm arkadaşlara teşekkür ederim.
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
yav kardeşim allah acılarınızı göstermesin yıllardır hiç böyle keyifli hamam sefam olmadı iyiki varsınız.hepinize teşekkür ederim..gelmeyenler çatlasın emiii neoldu gelmeyenler başınız gögemi erdi..illa motor gezisimi olacak gelmeniz için ..oh işte gelmediniz ayvayı yediniz..süperdi süperrr
 
Katılım
9 Ağu 2008
Mesajlar
361
:))) Süper. Ben şahsen gelmedim değil gelemedim. Bu arada biz de Bora, Veyis Hoca, Demirgürsel, Cengiz ve eşi ile birlikte Adem'de küçük bir masa kapattık. Sohbet ettik. Demirgürsel, Cengiz ve eşi ile ben erken kalktık.
 
Katılım
25 May 2008
Mesajlar
231
varya o gobek tasından bı kalkabılseydım:))..ıyıkı varsınız arkadaslar....:)
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Sanki hepiniz zayıflamışsınız:p:queen:

Ace şart,ayşe teyzeye söyleyin,beyaz etkilisinden getirsin....:rendeer:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
herkeze teşekkürker çok eylencekiydi iyiki varsınız:rendeer:
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
hehehe gerçekten bakaken bile eğleniyor insan emeğinize sağlık...sıhhatler olsun adana
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Cengiz abdestinide aldı ,bundan sonra işleri rayına girer inşallah:cherry:
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,203
sadece ter atmadık canım bi kir gitti bizden bi kir gitti sorma. ne pis adamlarmışız yaw
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
sadece ter atmadık canım bi kir gitti bizden bi kir gitti sorma. ne pis adamlarmışız yaw

:queen: :queen: :queen:
helal olsun, iyi gırgır olmuş belli:)
işe gitmesem vallahi bende gelecektim.neyse birdahakine
:silent: yok yok demiyorum, biz adem toplantılarına devam edelim:p
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
göbek taşında sadece özdenin göbeğini görebildik,süper eğlenmişsiniz halukçuğum agilanın keyfini tam çıkaramadığın belli,allah muhabbetinizi arttırsın kısmet başka zamana inşallah
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
mt adanaya tebrikler iyi eyleceler bende cok oldu gitmeyeli hamama biraz soğusun mt izmir de dalacak hamama :queen:tabi bu sene soğuklar gelirse :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst