18 Mart 2012 / Yuvacık Barajı Gezisi

Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
1,059
Havalar yavaş yavaş ısınmaya başladı , Gebzemoto ekibi olarak hafta sonu yaptığımız geziden birkaç kareyi paylaşmak istedim :cat:

Kazasız belasız sürüşler.

DSC02221.jpg

DSC00077.jpg
DSC00035.jpg
DSC00018.jpg
DSC00005.jpg
DSC02248.jpg
DSC02229.jpg
DSC02216.jpg
DSC00136.jpg
DSC00134.jpg
DSC00127.jpg
DSC00122.jpg
ar.jpg


DSC02221-1.jpg
DSC02216-1.jpg
DSC00138.jpg
DSC00125.jpg
DSC00105-1.jpg
DSC00096.jpg
DSC00092.jpg
DSC00087.jpg
DSC00085.jpg
DSC00041.jpg
DSC00034.jpg
DSC00033.jpg
DSC00026.jpg
DSC00023.jpg
DSC00016.jpg
DSC00014.jpg
DSC00012.jpg
DSC02221.jpg



________________________



IMG_3070.jpg


Aramızda uçmayı seven gençler var ;
IMG_3079.jpg

IMG_3081.jpg



IMG_3093.jpg

IMG_3098.jpg

IMG_3100.jpg


Maşallah gemi gemi.. bütün kadrajı kapatırlar yakında...
IMG_3102.jpg

IMG_3137.jpg

IMG_3144.jpg



IMG_3149.jpg



IMG_3152.jpg



IMG_3155.jpg


IMG_3166.jpg


IMG_3238.jpg
 
Katılım
29 Nis 2009
Mesajlar
789
Güzel biyermiş o baraj manzaralarını görünce aklıma ilk gelen şey burda iyi balık tutulur oldu...:) Tekeriniz düz bassın...
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
bunca yıldır izmitliyim şöyle çıkıpta yuvacığa ghüzel kareler yakalamak nasib olmadı arkadaş yahu :)

güzel bir gezi olmuş kareler güzel, sizler güzelsiniz ee daha ne olsun gerisi can sağlığı :)

bağlamada gözümden kaçmadı, oda ekmek tatlısının üzerinde kaymak gibi olmuş :)


tekerinize yüreğinize sağlık :)
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
Manzaralar gayet güzel,paylaşım için teşekkürler.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:02 ----------

hayırdır serdar ağabey kuşlar bir şey mi fısıldadı yoksa :thumleft: bak bişey biliyorda söylemiyorsan küserim heeeee :cherry: :rendeer:


O kuşlar biziz İrfan. Yakında var bir yerler. Tünal'la yakınca topıc açarız.
 
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
1,573
Bir izmiti olarak zaman zaman kaçtığım bi yerdir çok güzel gezi olmuş tekeriniz düz bassın.
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
Manzaralar gayet güzel,paylaşım için teşekkürler.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:02 ----------




O kuşlar biziz İrfan. Yakında var bir yerler. Tünal'la yakınca topıc açarız.
merakla bekliyoruz...:)
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
2,334
Manzaralar gayet güzel,paylaşım için teşekkürler.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:02 ----------




O kuşlar biziz İrfan. Yakında var bir yerler. Tünal'la yakınca topıc açarız.

Nisanın son haftası olacak gibi abi 29 nisan pazar günü inşallah Allah nasip ederse.Abi sen rotayı çıkar bana mesaj at...
Arkadaşların fotoğrafları çok beğendim tekerleri düz bassın.
 
Katılım
28 Ara 2008
Mesajlar
1,283
Çok güzel bi gezi olmuş yüreğinize sağlık:) Bağlamada ayrı bir tat katmış :cat: Tekeriniz düz bassın:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst