- Katılım
- 27 Nis 2006
- Mesajlar
- 1,059
- Konu Yazar
- #1
Havalar yavaş yavaş ısınmaya başladı , Gebzemoto ekibi olarak hafta sonu yaptığımız geziden birkaç kareyi paylaşmak istedim :cat:
Kazasız belasız sürüşler.
________________________
Aramızda uçmayı seven gençler var ;
Maşallah gemi gemi.. bütün kadrajı kapatırlar yakında...
Kazasız belasız sürüşler.
________________________
Aramızda uçmayı seven gençler var ;
Maşallah gemi gemi.. bütün kadrajı kapatırlar yakında...