(+18) Kuşlarımın kask fantezisi :)

Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
hahaha bakın en akıllısını yapıyolar beleş korunma yöntemi sen bunlardan yavru bekleme çünkü kaskla korunuyorlar:p:p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
[

sarı kızı ayırmaya çalıştım kopmadı kaşar :)
aaalt.jpg


[]

bu haberi okumamışsın dostum...:queen:


http://www.zekirdek.com/forum/248276-ciflesen-essekleri-ayirdi-essek-sahibini-altina.html

Çanakkale de çiftleşen eşeklerini ayıran kadının başına öyle bir şey geldi ki..

Çanakkale’nin Alakeçi köyünde Ümmühan Karataş (57) ile görümcesi eşekleriyle ormana gitti.

Gelin-görümce ‘Karakaçan’ ve ‘Kara kız’ adlı eşekleri ağaca bağlayıp mantar toplamaya başladı.

1 saat sonra döndüklerinde iki eşeği çiftleşirken ‘yakaladılar’.

“Vay terbiyesiz” diye bağıran Ümmühan Karataş, eşeği Karakaçan’ı yularından çekerek ‘Kara kız’dan zorla ayırdı.

Çılgına dönen Karakaçan saldırıp yere düşürdüğü sahibini kafasının 3 yerinden ve dudağından ısırıp altına aldı. Görümcesinin zor kurtardığı ‘eşekzede’ hastanelik oldu.

.........................................


birde sen o kaskı kullanmaya devam edecekmisin...:p
 
Katılım
12 Ağu 2009
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
muhabbet kuşları iyi hoş da bazen insanın en uykuya hastet kaldığı zamanlarda cik cik ötüyorlar uyumak biraz zorlaşıyor:pr:
ortama ve insana alışınca, azda olsa evcilleşince ötmüyorlar. arada bir tv sesine yada evdeki misafirin sesini bastırmaya çalışıyorlar (belki inanmayacaksın ama) odada aramızdaki mesafe ne olursa olsun kuşa bir kere bakmam yetiyor.. anında susuyorlar :)



Kuş bile kendini kaskın içinde güvenli hissediyor .:cat:
:cat:



Başlık sakat. :queen:
yukarıda dediğim gibi.. :) youtube'de videoları vardı. (+18 banyoda gizli kamera) isimli... :)



Hem İlan Hem Komedi..:mrgreen:
hahaha bakın en akıllısını yapıyolar beleş korunma yöntemi sen bunlardan yavru bekleme çünkü kaskla korunuyorlar:p:p
ilan milan yok.. sırf komedi. bunları ilk defa böyle gördüm ve yavru filan beklemiyorum :) bi cacık olmaz bu kuş beyinlilerden



onlar için fantazili bi ortam olmuş
diğer versiyonu karanlık bir odada kask içi ışıklandırmalı ve hafif müzikli olucak :)



sen o kaskı kullanmaya devam edecekmisin...:p
harbi yaaa.. kuş beyinliler kaskımı GENEL bir EVE çevirdiler... tabiki kullanıcam :) ufaktan ufaktan koklaşa koklaşa iletişim kurmaya çalıştılar, baktım devamı geliyo, aldım kafeslerine koydum.. nolucak sanki :)



:queen::queen::queen::queen:
kaşar dedin kuşa hahaha süpermiş ya :mrgreen:
hemde önde gideni yaaaa. bu sarı varya bu sarı.. erkeği hep baştan o çıkarıyo, yabanileştiriyo..
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst