[
sarı kızı ayırmaya çalıştım kopmadı kaşar
[]
bu haberi okumamışsın dostum...:queen:
http://www.zekirdek.com/forum/248276-ciflesen-essekleri-ayirdi-essek-sahibini-altina.html
Çanakkale de çiftleşen eşeklerini ayıran kadının başına öyle bir şey geldi ki..
Çanakkale’nin Alakeçi köyünde Ümmühan Karataş (57) ile görümcesi eşekleriyle ormana gitti.
Gelin-görümce ‘Karakaçan’ ve ‘Kara kız’ adlı eşekleri ağaca bağlayıp mantar toplamaya başladı.
1 saat sonra döndüklerinde iki eşeği çiftleşirken ‘yakaladılar’.
“Vay terbiyesiz” diye bağıran Ümmühan Karataş, eşeği Karakaçan’ı yularından çekerek ‘Kara kız’dan zorla ayırdı.
Çılgına dönen Karakaçan saldırıp yere düşürdüğü sahibini kafasının 3 yerinden ve dudağından ısırıp altına aldı. Görümcesinin zor kurtardığı ‘eşekzede’ hastanelik oldu.
.........................................
birde sen o kaskı kullanmaya devam edecekmisin...