(+18) Kuşlarımın kask fantezisi :)

Katılım
12 Ağu 2009
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kardeş gibiydiler yine,kafestede aynılar :)
69784281.jpg



ama bu fazla yakınlaşma bana pek garip geldi :)
18262654.jpg


birden olay patladı :)
36622528.jpg


engel olamadım :)
img2332n.jpg


sarı kızı ayırmaya çalıştım kopmadı kaşar :)
aaalt.jpg


erkeğinde ayrılmaya niyeti yoktu :)
img2345q.jpg


daha fazla göz yumamadım ve kafeslerine koydum.. ve mutlu sonları.. çift sarılı iki yumurta bekliyoruz. :) yavrular şimdiden satılıktır.. :)))
img2351z.jpg
 
Katılım
12 Ağu 2009
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mavi olan erkek. konuşmaya, benle yakınlaşmaya azda olsa niyeti var ama sarı kız onu yoldan çıkarıyo.. sarı çok yabanii..
 
Katılım
8 Nis 2008
Mesajlar
24
oo süper ya :D benimde isteğim var muhabbet kuşu yetiştirmek fakat bizim aile izin vermiyor toz tüy diye yavrular çok şeker ya:D
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
puhahahahahahahhaha
süper yaa :mrgreen: çok tatlılar
Allah muhabbetlerini artırsın
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
379
bende bitane vardı saatlerce konuşurdum hayvan bana bi kelime etmedi bi kez cici kus falan dese şaşkınlıktan bayılırdım zaten:mrgreen: ama seninkiler de çok şeker:)
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
muahahahahaha bune be aşmış bunlar kendini:queen::queen:

pek tatlılar ya
 
Katılım
11 Tem 2008
Mesajlar
280

sarı kızı ayırmaya çalıştım kopmadı kaşar :)



pohahaha burda koptum :D

Benimde 6 sene baktığım papağınım vardı 6-7 yaşındayken almıştım..Benden fazla küfür biliyodu :)
Sonra köpekti maymundu balıktı kediydi falan..En son timsah ve yılandan sonra ı ıh tööbe..
Anca bi köpek falan yada yawru bulursam maymun..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
frantic' Alıntı:
Benimde 6 sene baktığım papağınım vardı 6-7 yaşındayken almıştım..Benden fazla küfür biliyodu :)
Sonra köpekti maymundu balıktı kediydi falan..En son timsah ve yılandan sonra ı ıh tööbe..
Anca bi köpek falan yada yawru bulursam maymun..


bende çok hayvan besledim , yalnız benim beslediğim hayvanlar nedense sapıtıyordu :) mesela tavşan besliyordum , yavruydu aldığımda, büyüdü ama çok saldırganlaştı , köpek gibi ısırıyordu , hareket eden heryeşe saldırıyordu :)
muhabbet kuşu besledim o da öyle , sürekli ısırıyordu . köpek besledim çok şımarıktı , kimi görse paçalarına yapışırdı . civciv besledim büyüdü kocaman oldu , insanları kovalıyordu , et yiyordu :mrgreen: etçil horoz duydunuz mu hiç .
 
Katılım
12 Ağu 2009
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bunlarda çok acayip yaa :) kafeste kardeş gibiler. kaskın içine koydum, azıttı hayvanlar :) fırsatım olursa karanlık oda da kaskın içini ışıklandırıcam, hafiften müzik.. (sularınada biraz vodka)* :) resimlerini çeker koyarım buraya yine.. bakalım o zaman neler olucak

*parantez içindeki tabiki şaka :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:05 ----------

bende bitane vardı saatlerce konuşurdum hayvan bana bi kelime etmedi bi kez cici kus falan dese şaşkınlıktan bayılırdım zaten:mrgreen: ama seninkiler de çok şeker:)

yeğenim 2006 yılında 2 yaşındaydı. suya fu derdi. anne ve baba.. başka bişey diyemezdi.. o zamanlar 2 aylık bir muhabbet kuşum vardı. abartısız tam 9 kelime (yeğenimden fazla) konuşuyodu.. :) ve öyle boşta konuşmazdı.. sakin halde bana (babacık) derdi. kızdığı zaman kelimeyi uzatırdı (babacıııııkkk) :)
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845

sarı kızı ayırmaya çalıştım kopmadı kaşar :)



pohahaha burda koptum :D

Benimde 6 sene baktığım papağınım vardı 6-7 yaşındayken almıştım..Benden fazla küfür biliyodu :)
Sonra köpekti maymundu balıktı kediydi falan..En son timsah ve yılandan sonra ı ıh tööbe..
Anca bi köpek falan yada yawru bulursam maymun..

ya darıcadasın yada serengetide heral:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:12 ----------

bende çok hayvan besledim , yalnız benim beslediğim hayvanlar nedense sapıtıyordu :) mesela tavşan besliyordum , yavruydu aldığımda, büyüdü ama çok saldırganlaştı , köpek gibi ısırıyordu , hareket eden heryeşe saldırıyordu :)
muhabbet kuşu besledim o da öyle , sürekli ısırıyordu . köpek besledim çok şımarıktı , kimi görse paçalarına yapışırdı . civciv besledim büyüdü kocaman oldu , insanları kovalıyordu , et yiyordu :mrgreen: etçil horoz duydunuz mu hiç .

bizdede vardı, ilkokula giderken 2 tane civciv almıştık, dövüş horozu oldular, birbirlerine dalıyolardı, ayırmaya kalkınca bize saldırıyolardı, en son birisi diğerinin dilini kopardı yeni, bizde kesmek zorunda kaldık:)
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
bende çok hayvan besledim , yalnız benim beslediğim hayvanlar nedense sapıtıyordu :) mesela tavşan besliyordum , yavruydu aldığımda, büyüdü ama çok saldırganlaştı , köpek gibi ısırıyordu , hareket eden heryeşe saldırıyordu :)
muhabbet kuşu besledim o da öyle , sürekli ısırıyordu . köpek besledim çok şımarıktı , kimi görse paçalarına yapışırdı . civciv besledim büyüdü kocaman oldu , insanları kovalıyordu , et yiyordu :mrgreen: etçil horoz duydunuz mu hiç .

:queen::queen::queen::queen::queen:geberdim gülmekten hele etcil horoz muahahahaha
 
Katılım
12 Ağu 2009
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok ayıp, size yakıştıramadım... konuya ban:p

sorma yaaa.. kuşlarımın özel hayatı kalmadı.. bitanede banyo videoları var. (+18 Banyoda gizli kamera) isimli youtube'de duruyor hala.. gerçi ne kadar gizli kamera bilmem :) 7mp, flashlı bildiğin kamera :) sen dua et onu koymadım :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:30 ----------

yeğenim 2006 yılında 2 yaşındaydı. suya fu derdi. anne ve baba.. başka bişey diyemezdi.. o zamanlar 2 aylık bir muhabbet kuşum vardı. abartısız tam 9 kelime (yeğenimden fazla) konuşuyodu.. :) ve öyle boşta konuşmazdı.. sakin halde bana (babacık) derdi. kızdığı zaman kelimeyi uzatırdı (babacıııııkkk) :)

işte yukarda bahsettiğim kuşş.. çekirdek yerdi. :salut: çorba içerdi :salut: bigün eve bi geldim, ağzı burnu kan içinde.. ama ben öyle sanmışım.. çeyrek dilim karpuz yemiş :mrgreen: ama rahmetli oldu. ölenle ölünmüyor :salut::salut::salut:

zzzzzzzzzzzzk.jpg
 
Katılım
10 Eki 2005
Mesajlar
228
ehehe masallah cok tatlılar onlarada artık bir tane kask alırsın :D farklı tarzda yaşamak istiyorlar :D ayrılamadıklarına göre
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Evet güzel denk gelmiş. Bende bir anımı anlatayım.Anneannemde köyde kazların tepeli olmaları için yumurtaların altına bildiğmiz namaz tekkesi koyardı sonra o tekkenin içinde doğan yavrular kafalarının üzerinde bir tepecik olurdu. Şİmdi senin muhabbetlerin yavrularıda doğuştan motorcu olacaklar. Anaları yani sarı kız zaten ...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşım süs balığı besliyor ,birinin adı tahsindi diğeri de dilberdi . 2 hafta önce tahsin ölmüştü , o okulda olduğu için görmedi , bende üzülmesin diye hemen gidip ona benzer bir japon balığı aldım . yerine koydum . benim aldığım balık biraz daha iriceydi ve kuyruğu daha değişikti , ancak o kadar benzerini buldum napim :p arkadaşım bir kaç gün hiç farketmedi sonra bi gün ya bu balığın kuyruğu çok değişti son günlerde, çok mu yem veriyoruz napıyoruz acaba dedi . bende bilmiyorum valla ne güzel işte kilo alıyor dedim , obez olmasın fazla yem vermeyelim dedi , peki tamam dedim geçiştirdim . sonraki günler benim aldığım balık akvaryumdaki diğer japon balığını dövmeye başladı , kafasıyla vuruyor falan . bir kaç gün devam etti bu böyle . bi gün eve bi geldik dilberi döve döve öldürmüş :( bayağı üzüldük , sonra onun naaşını kaldırdık . her gördüğümüzde kızıyoruz buna , arkadaşım tahsin sana yem yok artık uslu durana kadar falan diyo , ben içimden o tahsin değil canavar cevat diyorum :mrgreen: garibimin haberi yok tabi hala tahsin sanıyor . aradan 2 gün geçti yine geldik eve bi baktık canavar cevat bu defa da çöpçü balığın kuyruğunu yemiş :( hemen sularını değiştirdik cevatı napalım diye düşünüyorduk aradan 1 saat falan geçti bi baktık cevat çöpçü balığı komple yemeye çalışıyor , hayvanın içini dışına çıkarmış :( şimdi tek başına duruyor akvaryumda , cezalı ... tık tıkk sürekli akvaryumun camına vuruyor , ne görse istiyor , mesela biz poğaça yiyoruz gelip akvaryumun camına vuruyor o da yemek istiyor , çay tepsisini akvaryumun yanına koyuyoruz yine tık tık cama vuruyor kafasıyla ,çay içmek istiyor , acayip bişe ya :)
 
Katılım
12 Ağu 2009
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
eftelya çok arıyomusun bu hayvanları yaaa :) etçil japon, etçil horoz.. sana bi aslan versele kazayla otçullaştırırsın haa :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst