18.06 şaşkinbakkal Buluşmasi Fotoğraflari Ve Yorumlari

Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
302
fragrance_chaplin' Alıntı:
oleeeey:queen:
artçının da senin de ellerine sağlık ataper:cat:
ama sanki daha fazla foto vardı trafikte...

Tabii daha var.
Yavaş yavaş yüklendiği için anca bitti. bu arada saat 20:00 olmuş.
öldüm bittim bittim ben... (bidaa resim çekmiycem abi, yüklenmesi çok eziyetli oluyomuş)
 
Katılım
11 Ocak 2006
Mesajlar
869
ellerine sağlık ataper...
artçınla senin sayende trafikte çekilmiş bol bol fotoğrafım oldu :rendeer:

ALBATROS-FB' Alıntı:
COK GÜZEL EGLENMİŞSİNİZ AMA BEN YETİŞEMEDİM GELDİM AMA SİZLERİ BULAMADIM ARTIK BİDAKI SEFERE :pr:


İşte ben bu nedenle cep numaramı yazmıştım:wiinkk:
şansına küs albatros...
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
429
Bize ev sahipliği yapan burçin'e fotoğraflarıyla ataper'e katılımıyla tüm arkadaşlara teşekkürler güzel bir aksam oldu. Tabi biz hızımızı alamadık koptuk fenerbahçe yaptık orda devam ettik yedi kişi ne mi yaptık ne siz sorun ne de ben söyleyim. Hele dönüşü hiç sormayın :p :queen:
 
Katılım
11 Ocak 2006
Mesajlar
869
uzman_1907' Alıntı:
Bize ev sahipliği yapan burçin'e fotoğraflarıyla ataper'e katılımıyla tüm arkadaşlara teşekkürler güzel bir aksam oldu. Tabi biz hızımızı alamadık koptuk fenerbahçe yaptık orda devam ettik yedi kişi ne mi yaptık ne siz sorun ne de ben söyleyim. Hele dönüşü hiç sormayın :p :queen:


Burçin kim?:cherry:



Chaplin(BURCU)
 
Katılım
29 Haz 2008
Mesajlar
10
tek kelimeyle harika çok kıskandım valla bi yerden az bi para bekliyom motoruma kavuşcam benhasretim böle grup gezmelerine allah hepinizin sağlığınızı versin emi arkadaşlar
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
zamanda yolculuk.............
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
tek kelimeyle harika çok kıskandım valla bi yerden az bi para bekliyom motoruma kavuşcam benhasretim böle grup gezmelerine allah hepinizin sağlığınızı versin emi arkadaşlar


Amin..Amin de baya geç kalmışsın hocam....:wiinkk::wiinkk::wiinkk:

Duyuruları takip edersen kolay ulaşırsın... Nerdeyse her gün biyerlerde toplanıyorlar...:cat::cat::cat:
 
Katılım
28 May 2008
Mesajlar
782
bu caddebostan mirasına biz sahip cıkıyoruz rahat olun her gun caddebostan tayfası hala ordayız eylemlerimiz devam edicek :)))))
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst