18.06 şaşkinbakkal Buluşmasi Fotoğraflari Ve Yorumlari

Katılım
11 Ocak 2006
Mesajlar
869
KATILANLAR:
(yazmadıklarım var-gelip listede olmayanlar "ben de geldim " derse eklerim)

Trafikte seyir halindeyken foto çeken artçı arkidiş fotoları bir an önce yollarsa sevinirim!:cat:
1-dogma
2-fragrance_chaplin
3-Jasmine
4-Rüzgarınoğlu
5-Doping
6-kelsinus
7-Uzman
8-Frontier
9-Eko81
10-Alegrina
11-Trenox
12-Tycoon
13-Gürolcbr125
14-equilibrium
15-Sametcakar
16-Berkforce
17-Praetorian
18-Bukalemoon
19-Peril
20-ceko35
21-aidikurt(+1)
22-şahinhakan04
23-McGyver
24-Necdet
25-LesPaul
26-Trader
27-hboyraz
28-Marques
29-erdem.gündüz
30-ataper
31-Joker


Şaşkın sahilden şaşkın-Cadde,caddeden bostancı çay bahçesi,çay bahçesinden caddebostan sahil...yerimizde duramadık yav :)
Gelen herkese çok teşekkür ediyorum!!!:rendeer:
NOT:Fotoğraflara dalgınlıkla 18 mayıs buluşması yazmışım,özür dilerim.


---BEERS ÖNÜ/MOTOSİKLETLERİMİZ---









---BERKAY ÇAY BAHÇESİ---




















---CADDEBOSTAN SAHİL/MİGROS ARKASI---



 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
ooo güzel eylenmişsiniz...
ayagım burkuldugu için ben gelemedimm..:pr:
hala üztüne basamıyorum...
paylaşım için sagolunnnnn...:)
 
Katılım
30 Kas 2005
Mesajlar
328
günü baya dolu dolu geçirmişsiniz :mrgreen:
paylaşım için teşekkürler.......:bounce:
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
302
fragrance_chaplin' Alıntı:
KATILANLAR:
(yazmadıklarım var-gelip listede olmayanlar "ben de geldim " derse eklerim)



Ben de geldim bendeeee
ataper

fragrance_chaplin' Alıntı:

Trafikte seyir halindeyken foto çeken artçı arkidiş fotoları bir an önce yollarsa sevinirim!:cat:


İşte o (sürücü) bendim. arkadaşımın çektiği resimleri birazdan yolluyorum.
 
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
1,261
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
oo vedat çok şey kaçırdın sen be yaaaa:queen:
gene fena koptuk eğlendik,teee istanbul parklardan geldim o diyara,ama güzel geçti değdi doğrusu..e devamını getirelim elbette konuştuğumuz gibi arkadaşlar club olayına el atın bir an önce iyoksa duramıcam artıkkkkkk:wiinkk:
 
Katılım
4 Ocak 2006
Mesajlar
520
Herkesin yüzündeki gülücüklerden gezinin keyifli olduğu belli oluyor :) buralarda bekleriz.gelicem diyenler var ama bakıcaz bakalım :)
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
531
AFERİN BE COCUKLAR İİYİİ EĞLENMİŞİNİZ,BENDE Bİ ARA CADDEYE GELDİM AMA NERDE BULUŞTUĞUNUZU BİLMİYORDUM AMA OLSUN Bİ DAHAKİ SEFERE İNŞALLAH KEYİF ADAMI ALBATROS-FB
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
yafffff herkez gelmiş bir ben yokum:pr:
cumartesi motorumu bir arkadaşa verdim ve bu pazar ilk kez motorsuzdum
gerçi gelmediğim de iyi olmuş yoksa akşam migrosun arkasında buz gibim bira içerdim adalara karşı:queen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
dostdark' Alıntı:
yafffff herkez gelmiş bir ben yokum:pr:
cumartesi motorumu bir arkadaşa verdim ve bu pazar ilk kez motorsuzdum
gerçi gelmediğim de iyi olmuş yoksa akşam migrosun arkasında buz gibim bira içerdim adalara karşı:queen:


evt süper akşam geçirdik fragrance sağolsun gördüğün gibi herkes
plastik bardakta çay içti:queen: keşke gelseydin sende buz gibi çay içerdin:p
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
302
Resimler geliyoooo...

Bostancı Berkay Cafede otururken :

















Murat kardeşe biraz torpil yaptık, bol resim çektik.
Kendisini görücüye çıkardık. Hadi hayırlısı...







..ve biraz da ben olayım resimlerde (sağdaki kel kişi)




LesPaul Serkan ve Ben (ataper). Aslında ben Serkan'dan çok daha uzunum :p ama Serkan zıplayarak arayı kapadı adi.:mrgreen: :mrgreen:



ve motorlar... breh breh makinelere bak. benim yavru en önde çıkmış torpilli :mrgreen: :mrgreen:



biraz mola veriyorum. Bostancı'dan ayrılma anı, sonraki cadde sürüşü ve çayır çimen resimler azzzz sonraaaa...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
ALBATROS-FB' Alıntı:
Biranı sen anca cay bardağında icersin seni pis biracı seni:p

ben içemedim malesef avrupaya kadar dönüş yolum vardı:queen:
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
426
Çok güzel bir hafta sonuydu çok teşekkürler Burcu'cuğum hem dinlendim hem eğlendim.Sevdiğimiz dostlarımızla beraber olmak ve özellikle Doğma abiyle tanışmak büyük keyifti.Devamını diliyorum.
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
302
Resimlere devam...

Bostancı'dan ayrılırken... (otopark resimleri)

















Şimdi bir mola daha....
Bostancı'dan ayrıldıktan sonraki sürüş resimleri ve çayır çimen resimlerini daha sonra göndereceğim..
 
Katılım
11 Ocak 2006
Mesajlar
869
Arkadaşlar site anormal derecede yavaşlamış...:pr:
Umarım en yakın zamanda düzelir...

ataper fotoğraflar nerde???sabırsızlıkla bekliyorum...
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
302
Bostancı'dan kalkış ve Bağdat caddesinden Caddebostana gidiş resimleri...





























Yaw bu arkadaşlar niye KASK takmıyo.... bizim gruba yakışıyomu... çok ayıp..








Caddebostan Migros arkası yayıldık çimlere...










MT grubu olarak çok yardımseverizdir. Bizden olmayan bir motorcu arkadaşa yardım etmek için tüm grup ayaklandı. Bu ilginin, motorcu arkadaşların bayan olması ile alakası yok, biz herkese aynı yakınlıkla yardım ederiz.:p




bendeki resimler bu kadar. bittiiii
 
Katılım
11 Ocak 2006
Mesajlar
869
oleeeey:queen:
artçının da senin de ellerine sağlık ataper:cat:
ama sanki daha fazla foto vardı trafikte...
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
66
evet çok güzel bir pazar günü geçirdik.caddebostan çimenlik harikaydı.RÜZGARINOĞLU abime teşekkürler. hayata dair engin bilgilerinden faydalanmamı sağladı.:) . ATAPER abime ayrıca teşekkürler. benim fotoları çektiği ve reklamımı yaptığı için:) BORAcım muhabbet için saol en kısa zamanda tekrarlayalım.
ayrıca günü düzenleyen pembişe ve nick lerini bir türlü hafızama kazıyamadım arkadaşlara teşekkürler. mangal keyfi yaptıktan sonra bize katılan herkese gıptayla bakıyorum o kadar nefis yemekten sonra uyumak varken bize katıldılar.
ne diyim MADE IN MOTOSİKLET.NET:)
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
531
COK GÜZEL EGLENMİŞSİNİZ AMA BEN YETİŞEMEDİM GELDİM AMA SİZLERİ BULAMADIM ARTIK BİDAKI SEFERE :pr:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst