- Katılım
- 11 Ocak 2006
- Mesajlar
- 869
- Konu Yazar
- #1
KATILANLAR:
(yazmadıklarım var-gelip listede olmayanlar "ben de geldim " derse eklerim)
Trafikte seyir halindeyken foto çeken artçı arkidiş fotoları bir an önce yollarsa sevinirim!:cat:
1-dogma
2-fragrance_chaplin
3-Jasmine
4-Rüzgarınoğlu
5-Doping
6-kelsinus
7-Uzman
8-Frontier
9-Eko81
10-Alegrina
11-Trenox
12-Tycoon
13-Gürolcbr125
14-equilibrium
15-Sametcakar
16-Berkforce
17-Praetorian
18-Bukalemoon
19-Peril
20-ceko35
21-aidikurt(+1)
22-şahinhakan04
23-McGyver
24-Necdet
25-LesPaul
26-Trader
27-hboyraz
28-Marques
29-erdem.gündüz
30-ataper
31-Joker
Şaşkın sahilden şaşkın-Cadde,caddeden bostancı çay bahçesi,çay bahçesinden caddebostan sahil...yerimizde duramadık yav
Gelen herkese çok teşekkür ediyorum!!!:rendeer:
NOT:Fotoğraflara dalgınlıkla 18 mayıs buluşması yazmışım,özür dilerim.
---BEERS ÖNÜ/MOTOSİKLETLERİMİZ---








---BERKAY ÇAY BAHÇESİ---


















---CADDEBOSTAN SAHİL/MİGROS ARKASI---




(yazmadıklarım var-gelip listede olmayanlar "ben de geldim " derse eklerim)
Trafikte seyir halindeyken foto çeken artçı arkidiş fotoları bir an önce yollarsa sevinirim!:cat:
1-dogma
2-fragrance_chaplin
3-Jasmine
4-Rüzgarınoğlu
5-Doping
6-kelsinus
7-Uzman
8-Frontier
9-Eko81
10-Alegrina
11-Trenox
12-Tycoon
13-Gürolcbr125
14-equilibrium
15-Sametcakar
16-Berkforce
17-Praetorian
18-Bukalemoon
19-Peril
20-ceko35
21-aidikurt(+1)
22-şahinhakan04
23-McGyver
24-Necdet
25-LesPaul
26-Trader
27-hboyraz
28-Marques
29-erdem.gündüz
30-ataper
31-Joker
Şaşkın sahilden şaşkın-Cadde,caddeden bostancı çay bahçesi,çay bahçesinden caddebostan sahil...yerimizde duramadık yav
Gelen herkese çok teşekkür ediyorum!!!:rendeer:
NOT:Fotoğraflara dalgınlıkla 18 mayıs buluşması yazmışım,özür dilerim.
---BEERS ÖNÜ/MOTOSİKLETLERİMİZ---








---BERKAY ÇAY BAHÇESİ---


















---CADDEBOSTAN SAHİL/MİGROS ARKASI---





















































































