- Katılım
- 31 Mar 2006
- Mesajlar
- 302
fragrance_chaplin' Alıntı:oleeeey:queen:
artçının da senin de ellerine sağlık ataper:cat:
ama sanki daha fazla foto vardı trafikte...
Tabii daha var.
Yavaş yavaş yüklendiği için anca bitti. bu arada saat 20:00 olmuş.
öldüm bittim bittim ben... (bidaa resim çekmiycem abi, yüklenmesi çok eziyetli oluyomuş)