- Katılım
- 8 Tem 2004
- Mesajlar
- 7,735
- Konu Yazar
- #21
Ok sağolasın. geceyarisi_rr'ın geleceği kesin diil ama büyük oranda gelecek. Şimdiden gelen ya da gelmeye çalışan herkese teşekkür ederiz vallahi 
of ff offffffffffffffffff gelemedi şu motorum daha atlayıp pat diye gelebileyeim
çok ayıp boy peril pizza satarken mobiletiyle umarım bu dediklerini geri alırsın :cherry: :mrgreen:boy' Alıntı:@Peril
of ff offffffffffffffffff gelemedi şu motorum daha atlayıp pat diye gelebileyeim
Sen motor mu alıyorsun? Artık elalemin arkasına oturmaktan kurtulacaksın demek hehehhehehePeki boyun yetiyor mu? :mrgreen:
çok ayıp boy peril pizza satarken mobiletiyle umarım bu dediklerini geri alırsın