16 Nisan 2005 Cumartesi Geyik Buluşması (İstanbul)

Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Ok sağolasın. geceyarisi_rr'ın geleceği kesin diil ama büyük oranda gelecek. Şimdiden gelen ya da gelmeye çalışan herkese teşekkür ederiz vallahi :)
 
Katılım
28 Mar 2004
Mesajlar
562
muritu, diğer başlıkta da yazdıım üzere maalesef artçı olamıyo bende..
 
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
1,261
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
of ff offffffffffffffffff gelemedi şu motorum daha atlayıp pat diye gelebileyeim :pale: ama az kaldı arkadaşlar yakında bomba gibi geliyorum :flower:

e duruma göre bende söz veremiyorum ,bide spor muhabbeti falan var bende...duruma göre gelirsem görüşürüz orada... :king:
 
Katılım
18 Ara 2004
Mesajlar
566
canın sagolsun safrancımm.peki yokmu bulamazmısın bana birini..
yokmu arkadaşlar ct çin beni de alacak????
maslakdayım, maksat motorla geleyim, avrupa yakasında istediginiz yere gelirim ,artçı alabilen arkadaşlara duyurulurrrr . :queen: :queen:
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
@Peril
of ff offffffffffffffffff gelemedi şu motorum daha atlayıp pat diye gelebileyeim

Sen motor mu alıyorsun? Artık elalemin arkasına oturmaktan kurtulacaksın demek hehehhehehe :) Peki boyun yetiyor mu? :mrgreen:
 
Katılım
18 Ara 2004
Mesajlar
566
ya yokmu beni alabilecek bi BABAYİGİT bea .. avrupa yakasından ???

bekliyorummmm :queen: :queen:
 
G

Guest

boy' Alıntı:
@Peril
of ff offffffffffffffffff gelemedi şu motorum daha atlayıp pat diye gelebileyeim

Sen motor mu alıyorsun? Artık elalemin arkasına oturmaktan kurtulacaksın demek hehehhehehe :) Peki boyun yetiyor mu? :mrgreen:
çok ayıp boy peril pizza satarken mobiletiyle umarım bu dediklerini geri alırsın :cherry: :mrgreen:
 
Katılım
28 Mar 2004
Mesajlar
562
beyler kimler avrupadan gelecek, şöyle beraber toplanıp gidelim yrn büyük ihtimal kuru olacak hava, bu da motorlu gelebilirim demek :) freedom34, seni biliyorum bi avrupadan gelecek, buluşup bi yerde beraber devam edelim
 
Katılım
18 Ara 2004
Mesajlar
566
yav ben . motorumuz yok die gelemicez mi tanışmaya . arkadaşlar . safrancım , yokmu bildiin benide alabilecek biri.

avrupadan gidecek arkadaşlar????
 
Katılım
18 Ara 2004
Mesajlar
566
avrupadan gelecek arkadşlar , arkanıza alabilecek olanınız varsa . avrupada dilediginiz yerde buluşup hepberaber gidelim.

motor alamadım henüz ama. motorsuz arkadaşlarıda aranıza almak ve tanışmak istediginizi biliyorum. buluşabiirsek sevinirim.
 
Katılım
1 Ocak 2005
Mesajlar
310
safrane, muritu, kusra bakmayın.. işler kabus gibiydi nete giremedim.. nerdensiniz, nerde ve kaçta buluşalım yarın? hava iyi olacak gibi, yani motorla geçebiliriz.
muritu kaç kilosun :) ? ve kafa çevren kaç? kaskın var mı?
 
Katılım
18 Ara 2004
Mesajlar
566
freedom yok .hiç birşey yok. ne motor ne kask. sadece istek ve umut.
80 kiloyum. 1:74 boyum. kask için kafa çevremi ölçmedim. ama M heralde uyar.
ben sizin buluşma yerinize uyarım.

safranda benim cebim var.ancak sen cebini özelden gönderirsen sevinirim. ulaşmam gerekecek sanırım sana.hem teyid alıcam buluşmadan önce. yarın belli olacak.
 
Katılım
18 Ara 2004
Mesajlar
566
safrancım (olum :)) siz , freedom la buluşma ayarlayın ancak 18-18:10 gibi köprü ayaklarında(kavacık) duragında başka bi arkadaşla buluşacagız (neron -yeni üye).
benim kiminle gidecegim ise belli degil.
kim kask getirebilirse onunla. neronla yarın konuşucam.
freedom sende cebi verebilirsen buluşma açısından lazım oLABİLİR.bide kask bulabilirsen .çok iyi olur. dönuşte de beraber geliriz. avrupa yakasına.
:) umarımm buluşabilirz.
 
Katılım
10 Nis 2005
Mesajlar
175
Foruma girmeyeli epey oldu sayı artmış iyi iyiiii :cat:
Benim tatil planı yattı ve hala çalışıyorum.İş söz konusu olunca tatil matil kalmıyo tabi ortada.İşlerimi bitirip yorgunluktan ölmezsem akşam ordayım. :mrgreen:
Bakalım neler olacak :queen:
 
Katılım
27 Ara 2004
Mesajlar
22
Slm bende akşam gelmeye çalışıcam inşallah. Yeni üye sayılırım motorda yok yayan gelicez allahtan ew yakın :queen:
ahh ahh fuarada motorla gelmek istiyodum çok buda 2. buluşma kaçırdığım..
şu motor çıksada serwisten kurtulsam çok ozledim yaaaa :( :pale: :salut:

Saygılar. :bounce:
 
Katılım
18 Ara 2004
Mesajlar
566
avrupa yakasından gececek arkaadaşlar ses yokmu kimsede.

herkes kendi mi takılacak arkadaşlar. beraber gitsek daha iyi olmazmı.

alüüüüüüü :)
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Evet Güzel bir buluşma oldu katılan herkese teşekkurler. :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst