16 Nisan 2005 Cumartesi Geyik Buluşması (İstanbul)

Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
photo18aw.jpg

Sol bastan bi sayalım
Leto , Murati , Nero , 4. arkadasın ismini unuttum :silent: , Safrane , boyun nişanlısı ismini bilmiyorum , arkadaki fredom34 , mavili leyla yanında onun yuzunu kapatan eşi bandit :), banditin onundeki boy arkada olan ben , öndeki prometheus en sagdakide pro.nun kankası adını hatırlamıyorum

photo28jv.jpg

bu resimde Leyla için Bandit bu sefer yüzünü kapatamamış :cherry:
 
Katılım
1 Ocak 2005
Mesajlar
310
ismini unuttugun arkadaşın adı Erdem.. ehliyet alıyor şimdi, yakında aramızda..
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
ismini unuttugun arkadaşın adı Erdem.. ehliyet alıyor şimdi, yakında aramızda..
Süper aramaza hoşgeldi Sitede yazıyormu ya da uyemi ?
 
Katılım
18 Ara 2004
Mesajlar
566
hey o resimdeki soldan dörduncu kişide "muritu "degilmiydi. "murati" yazılmışda.

yani gene en iyi yetenekavcımız bilir ama.

yada ben bilmem kocam bilir.
:)
guzeldi guzel..şöle bi duşununce mutlu oldum yani. gene toplanalım.ben varım.
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
muritu, pardon yanlıs yazmısım :pr:
Muritu , Murati , suzuki maruti :cherry:
 
Katılım
18 Ara 2004
Mesajlar
566
ii bari tutti -furutti dememişsin.. :Ç))

mur + itu = isim + okul

anlamlı bileşik isim yani. bundan sona karışmaz artık . :)
saygılar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst