Şimdi millet bir özet yapıyorum.Bi başlık açtık gerçi maddi durumlar zora girdi ama son ana kadar kasıyorum.Yenikapı-Bandırma saat 18,30//21,15 gibi kalkış saatleri var.Zaman bakımındanda ben 18,30 iyi derim.Ama çoğunluğa uymalıyız.İşten çıkıp millet yetişemeyebilir.O zaman hep beraber olalım die,2 SAAT GEÇE ATARIZ.Feribot ücreti sadece motor ve sürücü için 30 milyon.Artçınız varsa 42 milyon.Ben bu topicte abuksubuk konuşmalar olmasın die önünü kesmeye çalışıyorum.Bandırmadan indiğimizde tam tamına 225 km.125 cc motorunuz varsa uzun zamandır kullanıyorsanız max hızınız 120 gibiyse kopmazsınız.Zaten yol ortalamamız 80/90 km olacak.İki uzun bir kısa molayı uygun görürüm.Pansion işini kafaya takmayın diecem ama harbiden ona koşturuyorum bunu bilin.Ve bildiğiniz yerler varsa sizde konuşun.Bu geziye katılacak tüm dostlar biletlerini(Feribot için)önceden almalıdır.Dönüş içinde feribot saatleri aynı yani uygun olan dönüş saati bu sefer bence21,15 tir.18,30 olana yetişmeye çalışmayalım.Cmtsi uyanınca beraber kahvaltı,cunda gezisi akşamda mangal yaparız.Pazar günü ne yapacağımızı gitmeden önce yapacağımız toplantıda veyaa mangal yemeğinde konuşuruz.Bu konuda sorusu olanlar msnden ulaşsınlar.lÜTFEN SORGUSU SUALİ OLMAYANLAR İSİM EKLESİN+VARSA ARTÇISI EKLESİN.
MSN:
[email protected](Sabah 09,00-akşam 18,00)