16 EYLÜL AYVALIK KESİN KİMLER GELİR???NE YAZIKKİ İPTAL

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
12 Ağu 2005
Mesajlar
6
ARKADAŞLAR TARİH 16 EYLÜL GİDİLECEK YER:AYVALIK DURUM CİDDİ CUMA AKŞAMI YOLA CIKILIP C TESİ GECESİ KALINIP PAZAR GUNU ERKENDEN YOLA CIKIP İSTANBULDA OLALIM DERİM İPTAL.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Tem 2005
Mesajlar
149
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaslar size iyi yolculuklar 23 EYLÜL dse gelebilirdim ama 16 EYLÜL olayı beni bozdu kusura bakmayın iyi yolculuklar.. :pr: :pr: :pr:
 
Katılım
27 May 2005
Mesajlar
176
birader cuma aksam 6:30 gibi cıkalım derim ki cumartesi erken kalkar günü degerlendiririz.yani ben ve kız arkadasım geliyoruz.liste yapalım bence bide pansiyon fiatları önemli :bounce:
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
197
Şimdi millet bir özet yapıyorum.Bi başlık açtık gerçi maddi durumlar zora girdi ama son ana kadar kasıyorum.Yenikapı-Bandırma saat 18,30//21,15 gibi kalkış saatleri var.Zaman bakımındanda ben 18,30 iyi derim.Ama çoğunluğa uymalıyız.İşten çıkıp millet yetişemeyebilir.O zaman hep beraber olalım die,2 SAAT GEÇE ATARIZ.Feribot ücreti sadece motor ve sürücü için 30 milyon.Artçınız varsa 42 milyon.Ben bu topicte abuksubuk konuşmalar olmasın die önünü kesmeye çalışıyorum.Bandırmadan indiğimizde tam tamına 225 km.125 cc motorunuz varsa uzun zamandır kullanıyorsanız max hızınız 120 gibiyse kopmazsınız.Zaten yol ortalamamız 80/90 km olacak.İki uzun bir kısa molayı uygun görürüm.Pansion işini kafaya takmayın diecem ama harbiden ona koşturuyorum bunu bilin.Ve bildiğiniz yerler varsa sizde konuşun.Bu geziye katılacak tüm dostlar biletlerini(Feribot için)önceden almalıdır.Dönüş içinde feribot saatleri aynı yani uygun olan dönüş saati bu sefer bence21,15 tir.18,30 olana yetişmeye çalışmayalım.Cmtsi uyanınca beraber kahvaltı,cunda gezisi akşamda mangal yaparız.Pazar günü ne yapacağımızı gitmeden önce yapacağımız toplantıda veyaa mangal yemeğinde konuşuruz.Bu konuda sorusu olanlar msnden ulaşsınlar.lÜTFEN SORGUSU SUALİ OLMAYANLAR İSİM EKLESİN+VARSA ARTÇISI EKLESİN.


MSN:[email protected](Sabah 09,00-akşam 18,00)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Haz 2005
Mesajlar
947
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
zaten bir liste vardı. ben onu ekliyim. Kesin gelicekler listesini ayırıyorum. herkes kendini eklesin. bu arada 18:30 anadolu yakasından gelecekler ıcın erken olur. Bu arada bılıyorsan haremden vapur saatlerinide eklerseniz saatler daha kesinleşir.

Son Durum
=======
ubaykal + eşi
kabir + kız arkadaşı
ChatnoiR
ODUNCU + kız arkadaşı (balıkesirden)
Bıscuit
Papiilion(Belki)
DERYA + arkadaşı
zeroeffect + izmirlileri toplarsın artık ???
crato +1 (Kesin Degil)

Kesin Gelenler
==========
Costantine
baron985 + m.kemal
siah +nisanlisi
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
197
Şimdi millet bir özet yapıyorum.Bi başlık açtık gerçi maddi durumlar zora girdi ama son ana kadar kasıyorum.

Son Durum
=======
ubaykal + eşi
Costantine
ANTE
ChatnoiR
ODUNCU + kız arkadaşı (balıkesirden)
Bıscuit
Papiilion(Belki)
DERYA + arkadaşı
zeroeffect + izmirlileri toplarsın artık ???
crato +1 (Kesin Degil)

Kesin Gelenler
==========

baron985 + m.kemal
siah +nisanlisi(+3 motor)
kabir + kız arkadaşı

NOT:ANTE senide ekliyorum.Perşembe(8 eylül)herkes için uygunsa Küçükyalı çamlıkta buluşalım.
 
Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
1,271
gelebilecek durum olur da motor ile gelemezsem (malum ekipman meselesi :cherry: ) araba ile gelebiliriz, hem bu da motoru olmayan arkadaşlara bir nevi yardım da olur.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Haz 2005
Mesajlar
947
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Son Durum
=======
ubaykal + eşi
Costantine
ANTE
ChatnoiR
ODUNCU + kız arkadaşı (balıkesirden)
Bıscuit
Papiilion(Belki)
DERYA + arkadaşı
zeroeffect + izmirlileri toplarsın artık ???
crato +1 (Kesin Degil)
m.kemal (belki balıkesirden gelebilir)

Kesin Gelenler
==========

baron985
siah +nisanlisi(+3 motor)
kabir + kız arkadaşı
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
197
Beyler Ayvalık gezisi öncesi bu akşam katılmayı unutmayın.Saat 20,00 Küçükyalı sahil Çamlık Çay bahçesi(08 eylül 2005)
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
197
Beyler Ayvalık gezisi öncesi bu akşam katılmayı unutmayın.Saat 20,00 Küçükyalı sahil Çamlık Çay bahçesi(08 eylül 2005)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
915
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben ayvalıkta kalabileceğiniz birkaç yer ve tel vereyim

ayvalık cunda oteli tel: 0266 327 1943
artul motel : 0266 327 1014
altay pansiyon : 0266 327 1024
sevgi ve saygılarımla :rendeer:
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
197
Bir yandan iş bir yandan laf yetiştirirsen bööle olur işte :pr:
Düzeltiyorum;
Ayvalık gezisi ile ilgili tüm konuları konuşmak üzere toplanalım derim.Saati ve yeri zaten yukarda belirttim.Geziye Katılacak olan herkesin katılımını rica ederim.Eğer tarih ve zaman konusunda uyuşmazlık olursa bunuda konuşalım
 
Katılım
27 May 2005
Mesajlar
176
bu aksam tam olarak nerde bulusacagız???bı tarif versende oraya gelsek ayrıca bu aksam gelsemde 20:30 dan once orda olamam ıstersen telımı vereyım ozaman hani olmıyacak bulusma mesaj atarsın ok :cat:
 
Katılım
12 Ağu 2005
Mesajlar
6
kabir bostancı sahil yolu üzerinden küçükyalı istikametine dogru giderken soldan ilk ışıklardan u dönüşü yapıyorsun yani ters istikamete geçmiş olucaksın.yolun sağında çam ağaçlarıyla kaplı bir çay bahçesi orası rahat bulursun.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Haz 2005
Mesajlar
947
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
biz ubaykal ve ChatnoiR ile sahilde bulusucaktik 19:00 gibi.mutlaka geliriz. belki benim arkadastan gelir ama onun ayvalik'a gelmesi kesin degildi. belki konusulanlara gore net bisi soyleyebilir. aksam gorusuruz :king:
 
Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
1,271
Costantine' Alıntı:
Bir yandan iş bir yandan laf yetiştirirsen bööle olur işte :pr:
Ayvalık gezisi ile ilgili tüm konuları konuşmak üzere toplanalım derim.Saati ve yeri zaten yukarda belirttim.Geziye Katılacak olan herkesin katılımını rica ederim.Eğer tarih ve zaman konusunda uyuşmazlık olursa bunuda konuşalım

maalesef arkadaşlar ben katılamayacağım. yarın görüşülen konuları ve varılan kararları bu başlık altına yazarsanız katılamayan arkadaşların da bilgisi olur.
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
197
Demekk bizden hbrsiz buluşacaktınız????Akşam bi buluşalım ben size yapacağımı bilirim!!Çayları size ödeteyimde görünnn :flower:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Haz 2005
Mesajlar
947
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Costantine, cinarcik gezisinde yaziyo buluscamiz. habersis degil yani. :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Tem 2005
Mesajlar
615
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Costantine, baron985, geyik yapıp başlığı şişirmeyin kardeşim :pl:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst