16 - 19 İzmir üzeri Milas, Ören

Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Gezi Planı ilk önce Dalyandı ama grup üyelerinin daha fazla km yapmayalım demesi ile Milas Ören de konaklayıp döndük.

Cuma herkes işteydi iş cıkışı yol alıp eskihisar topculardan Bursa üzerinden Akhisara kadar gitmek orada Musalar Köyünde konaklamak sabah İzmire inmek şeklindeydi ilk taslak :)
Yolla cıkış kmsi
10321706_688845924506229_7518880583885720687_o.jpg


Buluşma noktası Eskihisar feribot
10333503_10152219549069818_3834698622613610213_o.jpg

10255482_10152219549604818_812802403084704971_o.jpg

10258651_10152219550104818_1073216373777924118_o.jpg


Atlarımız Nc700x,gt650,Nc700s ve CBF600FA :D
10011671_10152219550309818_9176786233171251681_o.jpg


Feribottan manzaralar
10342912_10152219551124818_4939162991261454390_n.jpg

10265533_10152219551074818_6732225116650476826_o.jpg


İlk mola iş cıkışı herkez ac karnımız doyuralım
1511997_10152219553124818_1972761489842656091_o.jpg

10404023_10152219553649818_40559108049200892_o.jpg


ama benzin için durduğumuz Musalar köyüne cok yakın olan Petrol ofisinin bahcesine yerleştik gece 12:30 falandı sanirim. Sırtını köye dayamış Kampyoncu konak yeriydi düz zemine yerleştik :D

10371972_689650367759118_4267034000212778885_n.jpg

10382027_10152219554059818_5139872398192438173_o.jpg

10272638_10152219555099818_5663277615048301590_o.jpg


Sabahki manzara :D
10372560_689497031107785_9160070912439623142_n.jpg

10371712_689497057774449_2648658742072226938_n.jpg

10272630_691006650956823_8998702525095553825_o.jpg


Ön taraf :D bildiğiniz Karaambar kamyoncular derneğiymiş :)
10406638_10152219557589818_6700623639552951215_n.jpg

10258975_10152219557184818_5303732630475546918_o.jpg

1396791_10152219557624818_4688187046623670998_o.jpg


Toparlandıktan sonra izmir yolu üzeri standart mola noktamız Özcan Lokantası Akhisar girişi kesin gidin yiyin porsiyon 4 TL 2 şertane yedik cıktık.
10295534_10152219559774818_4481179554803960072_o.jpg

1912551_10152219559884818_973031210402254927_o.jpg

10257563_10152219559934818_5931004168627085308_o.jpg

10257693_10152219560259818_6215262587042203164_o.jpg

Karnımız doydu yola devam :)
10403787_10152219560524818_6521759947472905833_o.jpg


İzmir'e az kaldı hem mola hem selfilenelim dedik :D
10257727_10152219561674818_992755994651070400_o.jpg

10317830_10152219561719818_6679802188550068352_o.jpg

10255725_10152219562039818_5037203727005415126_o.jpg

10338515_10152219563024818_4815241366801857836_o.jpg

10321077_10152219563029818_7447119031705871307_o.jpg

10397286_10152219565224818_7936705803981550554_o.jpg


CBF e lastik takilcaktı İzmir' e giriş sebebimiz. motolastik.com dan daha önce aldığı lastiği taktırdık.
906577_691243080933180_8859735025025249170_o.jpg

10298579_10152219566164818_8067647702993719115_o.jpg

10257322_10152219566404818_2568709555226607902_o.jpg


İzmir'de bir nc750x daha katıldı Bize Arkadaşla Istanbul'dan planlamıştık o Çanakkale üzerinden geldi Cuma günü boştu günü değerlendirmek için sabahtan yola cıkıp ayvalıktan bize dahil oldu. İzmir içinde cay kahfe kumru molası.
10333718_10152219567319818_6788400535201069047_o.jpg

10293759_10152219567329818_1544448258376044826_o.jpg

10339513_10152219567769818_545509239271405489_o.jpg


Birde misafirimiz vardı biraz fazla oyalandık ama olsun dinlenmiş olduk. Rota planı yaptık Seferihisar Gümüldür üzerinden Kuşadasına gittik.
10264225_10152219569954818_7116008703051809864_o.jpg


10257937_10152219570144818_7737032410334913413_o.jpg

10329902_10152219570554818_5564164444226355363_o.jpg

10258975_10152219570809818_825815122193061934_o.jpg

10321199_10152219571374818_7094533875019252105_o.jpg

1016036_10152219571314818_2875073358099690095_o.jpg


Kuşadası millet denize giriyor şortla kısa kolu geziyor bizdeki duruma bakin :D
1921030_10152219572029818_7373544885150255888_o.jpg

10317725_10152219572819818_8321562815312600496_o.jpg

10389019_689496764441145_6560375087002381382_n.jpg


Gece konaklamayı planladığımız yerde kalamadık güvenlik falan varmış artık izin vermiyorlarmış bizde örene girdik boş bulduğumuz yere yerleştik. Örende de cbr250r bize katıldı oda cumartesi sabahı İstanbul'dan yola cıkıp aksam 10 gibi yanımızdaydı.
10295367_691243090933179_4937001482026604203_o.jpg

10258586_10152219572559818_3114221203666813789_o.jpg

10339540_10152219572899818_6082635924322042130_o.jpg


Sabah deniz sonrası bir kahfaltı edek dedik :D
10317837_10152219573964818_1795230830430283254_o.jpg

10369026_10152219574059818_7125834479041717102_o.jpg

10258366_10152219574474818_1626605419231979023_o.jpg

10295218_10152219574534818_1772120852371047693_o.jpg

10257518_10152219574614818_1450929221402367352_o.jpg

Bekar adamız ancak bu kadar yapabildik :D termostada cay var :D
10296144_10152219575024818_8702483523773615921_o.jpg


İşte bu da yemekten sonra millet Dalyana gitmeyelim dendi :p yattılar uyudular denize giren denizde takildi :) öylece saati 3-4 yaptık. Sonra sıkılınca Alatepeye gidelim ordan da Abüke gidelim dedik.
1614251_691243244266497_828001154475174131_o.jpg

10348760_691243270933161_1160840926197443663_o.jpg

10298061_691243320933156_795965711505338221_o.jpg

10295110_10152219576574818_4313793106306107795_o.jpg

10353266_691243187599836_4257619483123502491_o.jpg


nc750X li arkadaş Muglaya kuzenine gitti yolda radar yemiş 300 TL :pr: o yüzden bu fotolarda kendisi yok :)
10257346_10152219578139818_448025646635018759_o.jpg

10339459_10152219725469818_1044859086058281527_o.jpg

10353306_10152219725134818_1236802954750790606_o.jpg

1941616_10152219725464818_4098831926870124937_o.jpg


Akşamı felaket rüzgar cıktı sahilde ateş yakıp takılma planlarımız suye düştü cadırları saglamlayıp yattık sabah yolla cıktık
10257181_10152219725569818_2992820488060757917_o.jpg

Surata bak :D
10338616_10152219725779818_4862092720582572210_o.jpg


Arkasın Linyit kömür madeni o cevrede 3 adet Termik santral var.
10379841_10152219579589818_4307889830554436990_o.jpg

1502242_10152219579544818_8979860345983272783_o.jpg


Yatağan üzerinden Çine Super yolları var gitmeyen bilmeyen varsa yol yapmayı seven mutlaka gitsin bizim grup üyeleri çoştu yolda diz vere vere Çine ye indik. Kuzu şiş yedik supermiş öneririm kesinlikle.
10295273_10152219724179818_3810355019965406622_o.jpg

1980011_10152219580444818_8411704526353479222_o.jpg

10355602_10152219580509818_6403070320236257828_o.jpg

10265622_10152219580439818_8944470271801413634_o.jpg


Ben bu cezayı nasil öderim duruşu nc750x te :D
10269186_10152219581304818_5379104311885815247_o.jpg


Otur otur uyuştum birazda boyle gideyim :D
10272754_10152219581569818_3669062524363716689_o.jpg


Susurluğa geldiğimizdeki hasılat.
10382020_10152219581704818_2391331022236542462_o.jpg

10285056_10152219581949818_5867274223402587727_o.jpg

10339246_10152219582074818_651747703486779839_o.jpg
,

Artık yalova eskihisar feribotundayız.
10373139_10152219582319818_5486738575097710565_o.jpg


Burdaki Negro geziye giderken yine feribotta aldık her seferinde birsey oldu yiyemedik acılışı yine Feribotta yaptık :D
Buda son kare ;)
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/t31.0-8/10257223_10152219582404818_1341098877720666923_o.jpg
 
Katılım
6 Ara 2013
Mesajlar
72
Ne gezi oldu be...Planlananın ufak dışına çıkmış olsakda ben çok zevk aldım...daha gezilecek gidilecek çok rotamız var dostum....:queen:
 
Katılım
14 Mar 2013
Mesajlar
387
Arkadaşlar müthiş bir gezi yapmışsınız :cat: Benim gibi yol yapmak için izin gününün gelmesini bekleyenlerin ağzının suyu akmıştır kesin
 
Katılım
13 Mar 2014
Mesajlar
332
Maşallah yol belgeseli tadında...Takdire şayan...Kazasız belasız nice gezilere inşallah.
 
Katılım
27 Ocak 2014
Mesajlar
138
Çok güzel gezi olmuş tekerinize sağlık.Keşke geleceğinizi haber verseydiniz İzmir mt olarak ağırlamak isterdik sizi.
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
519
Çok güzel bir gezi olmuş
PAylaşım için teşekkürler
KEşke izmire geldiğinizde haberleşip birer çay ısmarlama şansımız olsaydı :)
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
PamirGT, İzmir'e işimiz var diye girdik lastik takma sokme sonra yolla devam oldu zamanımız cok kısıtlıydı bizde 3,5 gün gibi bir süreye sıkıştırdık o yüzden çok duramadık daha geniş zamanda insallah fırsat olur tanışırız ;)

Son Km yi koymamışım :D
10173592_690735540983934_8707940749917134025_n.jpg
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
Tekerinize saglik. Bizde gitmis kadar olduk.. Sari Hyo 650 yi gozum bi yerden isiriyor ama..
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Guzel gezi olmus elinize saglik. Akhisar manisa balikesir yolunada bi turlu isinamadim yol dar aşırı rüzgarlı ve cok tehlikeli.

Bu arada nc700 kaç yakti 100kmde litre olarak söyleyebilirmisiniz.
 
Katılım
8 May 2008
Mesajlar
882
Bodrum-Gökova arası deniz tarafı yolu en beğendiğim yollardandır. Ören'de çadır kurmakla iyi yapmışsınız. Tekerinize sağlık.
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Güzel gezi olmuş. Ceza yiyen arkadaşa da geçmiş olsun biraz masraflı bir gezi olmuş onun için.:joker: Tekrarını yaşamaması dileği ile
 
Katılım
20 May 2013
Mesajlar
1,247
Süper olmuş ya. Keşke haberimiz olaydı. Bizde gelirdik :)
Özellikle kahvaltı açık büfe gibi olmuş maşallahınız var
 
Katılım
21 Nis 2012
Mesajlar
1,135
güzel gezi olmuş tekerinize sağlık. O yollardan geçip de mehmet zenginde yemeseniz çok şey kaybederdiniz tam doğru adrese gitmişsiniz :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst