- Katılım
- 31 May 2007
- Mesajlar
- 3,081
- Konu Yazar
- #1
Gezi Planı ilk önce Dalyandı ama grup üyelerinin daha fazla km yapmayalım demesi ile Milas Ören de konaklayıp döndük.
Cuma herkes işteydi iş cıkışı yol alıp eskihisar topculardan Bursa üzerinden Akhisara kadar gitmek orada Musalar Köyünde konaklamak sabah İzmire inmek şeklindeydi ilk taslak
Yolla cıkış kmsi
Buluşma noktası Eskihisar feribot
Atlarımız Nc700x,gt650,Nc700s ve CBF600FA
Feribottan manzaralar
İlk mola iş cıkışı herkez ac karnımız doyuralım
ama benzin için durduğumuz Musalar köyüne cok yakın olan Petrol ofisinin bahcesine yerleştik gece 12:30 falandı sanirim. Sırtını köye dayamış Kampyoncu konak yeriydi düz zemine yerleştik
Sabahki manzara
Ön taraf
bildiğiniz Karaambar kamyoncular derneğiymiş 
Toparlandıktan sonra izmir yolu üzeri standart mola noktamız Özcan Lokantası Akhisar girişi kesin gidin yiyin porsiyon 4 TL 2 şertane yedik cıktık.
Karnımız doydu yola devam
İzmir'e az kaldı hem mola hem selfilenelim dedik
CBF e lastik takilcaktı İzmir' e giriş sebebimiz. motolastik.com dan daha önce aldığı lastiği taktırdık.
İzmir'de bir nc750x daha katıldı Bize Arkadaşla Istanbul'dan planlamıştık o Çanakkale üzerinden geldi Cuma günü boştu günü değerlendirmek için sabahtan yola cıkıp ayvalıktan bize dahil oldu. İzmir içinde cay kahfe kumru molası.
Birde misafirimiz vardı biraz fazla oyalandık ama olsun dinlenmiş olduk. Rota planı yaptık Seferihisar Gümüldür üzerinden Kuşadasına gittik.
Kuşadası millet denize giriyor şortla kısa kolu geziyor bizdeki duruma bakin
Gece konaklamayı planladığımız yerde kalamadık güvenlik falan varmış artık izin vermiyorlarmış bizde örene girdik boş bulduğumuz yere yerleştik. Örende de cbr250r bize katıldı oda cumartesi sabahı İstanbul'dan yola cıkıp aksam 10 gibi yanımızdaydı.
Sabah deniz sonrası bir kahfaltı edek dedik
Bekar adamız ancak bu kadar yapabildik
termostada cay var 
İşte bu da yemekten sonra millet Dalyana gitmeyelim dendi
yattılar uyudular denize giren denizde takildi
öylece saati 3-4 yaptık. Sonra sıkılınca Alatepeye gidelim ordan da Abüke gidelim dedik.
nc750X li arkadaş Muglaya kuzenine gitti yolda radar yemiş 300 TL
r: o yüzden bu fotolarda kendisi yok 
Akşamı felaket rüzgar cıktı sahilde ateş yakıp takılma planlarımız suye düştü cadırları saglamlayıp yattık sabah yolla cıktık
Surata bak
Arkasın Linyit kömür madeni o cevrede 3 adet Termik santral var.
Yatağan üzerinden Çine Super yolları var gitmeyen bilmeyen varsa yol yapmayı seven mutlaka gitsin bizim grup üyeleri çoştu yolda diz vere vere Çine ye indik. Kuzu şiş yedik supermiş öneririm kesinlikle.
Ben bu cezayı nasil öderim duruşu nc750x te
Otur otur uyuştum birazda boyle gideyim
Susurluğa geldiğimizdeki hasılat.
,
Artık yalova eskihisar feribotundayız.
Burdaki Negro geziye giderken yine feribotta aldık her seferinde birsey oldu yiyemedik acılışı yine Feribotta yaptık
Buda son kare
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/t31.0-8/10257223_10152219582404818_1341098877720666923_o.jpg
Cuma herkes işteydi iş cıkışı yol alıp eskihisar topculardan Bursa üzerinden Akhisara kadar gitmek orada Musalar Köyünde konaklamak sabah İzmire inmek şeklindeydi ilk taslak
Yolla cıkış kmsi
Buluşma noktası Eskihisar feribot
Atlarımız Nc700x,gt650,Nc700s ve CBF600FA
Feribottan manzaralar
İlk mola iş cıkışı herkez ac karnımız doyuralım
ama benzin için durduğumuz Musalar köyüne cok yakın olan Petrol ofisinin bahcesine yerleştik gece 12:30 falandı sanirim. Sırtını köye dayamış Kampyoncu konak yeriydi düz zemine yerleştik
Sabahki manzara
Ön taraf
Toparlandıktan sonra izmir yolu üzeri standart mola noktamız Özcan Lokantası Akhisar girişi kesin gidin yiyin porsiyon 4 TL 2 şertane yedik cıktık.
Karnımız doydu yola devam
İzmir'e az kaldı hem mola hem selfilenelim dedik
CBF e lastik takilcaktı İzmir' e giriş sebebimiz. motolastik.com dan daha önce aldığı lastiği taktırdık.
İzmir'de bir nc750x daha katıldı Bize Arkadaşla Istanbul'dan planlamıştık o Çanakkale üzerinden geldi Cuma günü boştu günü değerlendirmek için sabahtan yola cıkıp ayvalıktan bize dahil oldu. İzmir içinde cay kahfe kumru molası.
Birde misafirimiz vardı biraz fazla oyalandık ama olsun dinlenmiş olduk. Rota planı yaptık Seferihisar Gümüldür üzerinden Kuşadasına gittik.
Kuşadası millet denize giriyor şortla kısa kolu geziyor bizdeki duruma bakin
Gece konaklamayı planladığımız yerde kalamadık güvenlik falan varmış artık izin vermiyorlarmış bizde örene girdik boş bulduğumuz yere yerleştik. Örende de cbr250r bize katıldı oda cumartesi sabahı İstanbul'dan yola cıkıp aksam 10 gibi yanımızdaydı.
Sabah deniz sonrası bir kahfaltı edek dedik
Bekar adamız ancak bu kadar yapabildik
İşte bu da yemekten sonra millet Dalyana gitmeyelim dendi
nc750X li arkadaş Muglaya kuzenine gitti yolda radar yemiş 300 TL
Akşamı felaket rüzgar cıktı sahilde ateş yakıp takılma planlarımız suye düştü cadırları saglamlayıp yattık sabah yolla cıktık
Surata bak
Arkasın Linyit kömür madeni o cevrede 3 adet Termik santral var.
Yatağan üzerinden Çine Super yolları var gitmeyen bilmeyen varsa yol yapmayı seven mutlaka gitsin bizim grup üyeleri çoştu yolda diz vere vere Çine ye indik. Kuzu şiş yedik supermiş öneririm kesinlikle.
Ben bu cezayı nasil öderim duruşu nc750x te
Otur otur uyuştum birazda boyle gideyim
Susurluğa geldiğimizdeki hasılat.
Artık yalova eskihisar feribotundayız.
Burdaki Negro geziye giderken yine feribotta aldık her seferinde birsey oldu yiyemedik acılışı yine Feribotta yaptık
Buda son kare
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/t31.0-8/10257223_10152219582404818_1341098877720666923_o.jpg