15 Nisan Pazar MT Benzin Zammı Protestosu !

Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
benim bir onerim var, hem maliyeti cok az, hem gezmek icin bahane, hem katilim cok olabilir, hem amacina ulasirsa kesinlikle ses getirir.

Taylanda ilk geldigimde dikkatimi ceken yapistirma BNE WAS HERE idi, adim basi her tabelada, her telefon kulubesinde, her bos binada, her elektrik direginde gordum, once bir mahallede sandim, sonra tum Bangkokta diye dusundum, ulkenin 1000km kuzayine, 1000km guneyine gittim, gene gordum, nerde yasarsam burnumun dibindeki tabelada dahi gordum, acikcasi ilk basta biri ilgi ceksin diye yapti sandim, sonra bir grup olabilir diye :) bizde nuri alco gibi birsey olmustu bir ara yanilmiyorsam, insanin ilgisini cekiyor, gozunu cevirdigin her noktada nasil olabilir diye, otobusun koltugunda, alisveris merkezinin tuvaletinde, olmayan nokta yok, malezyaya gittim, ucaktan inip disari ciktim, o da ne :) BNE buraya da gelmis, gezdim dolastim, ara sokaktan cin mahallesine, kambocyaya gittim gene ayni, tvde haberlerde de BNE vardi, nedir bu BNE diye, herkesin meraki olmus, tum uzakdoguyu doldurmus bu yapiskanlar, hatta kimi yerlerde sprey,boya falan ama bence sticker yeterli, goren herkes yerlisi yabancisi google ile bakmis nedir bu BNE, su an zaten google da daha BNE yazmadan cikiyor, cilginlik seviyesinde, bizde boyle bir sticker yapsak ama hepsi ayni olmali ve ayni mesaji vermeli, yani benzin zammina hayir gibi degil de merak uyandirmali, merak sonucunda da arastiranlar icin motosiklet net sitesinde bir linke yonlendirip orada aciklama yapalim, hem bu sekilde ilgiyi de goruruz, hem turkce hem ingilizce olsun ki cok ilgi cekerse yabancilarda meraktan girer, BNE icin sunu diyeyim size her gelenin direk takildigi ilgisini ceken birseymis, haberlerde bu sekilde idi ve gercekten izlemeden arastirmistim. Tum dunyada var artik, Birkac ornek

http://www.tumblr.com/photo/1280/bnewashere/13984377067/1/tumblr_lvyjszCvCm1qkmu51
http://www.tumblr.com/photo/1280/bnewashere/12289198156/1/tumblr_lu3j5i6kgg1qkmu51
http://www.tumblr.com/photo/1280/bnewashere/12252800061/1/tumblr_lu1w6cNK001qkmu51
http://www.stippy.com/wp/wp-content/zuploads/2007/01/bne-stippy-post-8.jpg
http://untitledname.com/wp-content/uploads/2010/01/bne-was-here-photo-portrait.jpg
http://www.sessions.edu/notes-on-design/wp-content/uploads/2009/12/BNE_Was_Here_weinnat_NoD1.jpg
http://thailandlandofsmiles.com/wp-content/uploads/2009/08/Bangkok-Morning-2-068.jpg
http://www.kenjisummers.com/wp-content/uploads/2009/12/bne-was-here.jpg
http://www.tumblr.com/photo/1280/bnewashere/12251474805/1/tumblr_lu1uqeWG9J1qkmu51
http://www.tumblr.com/photo/1280/bnewashere/12217203184/1/tumblr_lu0ai6uaxY1qkmu51
http://www.tumblr.com/photo/1280/bnewashere/12217103175/1/tumblr_lu0af0es0m1qkmu51
http://www.tumblr.com/photo/1280/bnewashere/11870072973/1/tumblr_ltl0maFkCv1qkmu51
http://www.tumblr.com/photo/1280/bnewashere/11838043075/1/tumblr_ltc0cqWCsP1qhdmyl
http://www.tumblr.com/photo/1280/bnewashere/11782651874/1/tumblr_lthdhw3YHb1qkmu51


Bizde merak uyandiracak birsey hazirlayalim, degisik boyutlarda, isteyen herkes siteden yukler, yazicisinda basar ve yayar, yagmurda falan cikmiyor, kolay kolay kazinmiyorda zaten, her aracin, her yayanin gorecegi sekilde, ayni anda onlarca degisik ilde ilcede anlamsiz gibi gorunen birsey belirse merak uyandirir, dusunceniz ne bu konuda? Toplanma, protesto henuz bize kar saglamaz, onlar icin sinek vizirdisi oluruz ama bu sekilde bir noktada birlesip, ordan zamanla protestoya cevirebiliriz, bir tweeter facebook ta olabilir

Valla ben söylediklerinizi çok beğendim üstelik alışılmışın dışında olur.Hiç acımam her yere yapıştırırım.Araçların depo kapaklarına bile. :)
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
786
bencede basit bir sloganı heryere ve herkese yaymakda fayda var. buradan basit ama okkalı sözcükler içeren bir a4 boyutunda bir sayfa hazırlamalıyız. ve üzerinde de 2-3 ay sonra yapılacak bir protesto bildirilmeli. 2-3 ay içerisinde her tarafa ypışan bu kağıtlar. iyice milleti gaza getirecektir. ben şahsen yazıcı alıp tomar tomar yazdırıp motorla gezerken her yere bırakmaya hazırım.

yollara mahalle aralarına çarşıya bu kağıtlardan yüzlerce dağıtmalıyız. 2 ay sonra protesto için kat kat fazla insanı hazırlamış oluruz.
 
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
1,642
hem bu sekil belli bir noktadan degil birden yayilmis olur, simdi istanbulda toplansan, diger yerler gelemez, ayri ayri toplansan sesin cikmaz, maksat dikkat cekmek, hepsi ayni seyi yazmali ki bir sure sonra haber bile olacaktir, zeki-metin filmi vardi nereye bakiyor bu adamlar diye, herkes her yere bakar ama isin reklamini yapinca insanda merak uyandirir, mirkelam da ilk cikarken gazeteler boy boy nereye kosuyor bu adam diye haber yapmisti :) onemli olan duyurmak, motosiklet her yere girer, her yere doldururuz, hic insan gecmez denen yerde bile olsa ornegin, gorunce sasirtir.ben etkili ve eglenceli olacagini dusunuyorum.
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
547288_378474752185556_296347977064901_1207847_2041312540_n.jpg
 
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
229
ENDONEZYA HABERLERİNİ DUYDUNUZ MU?
BENZİN 1,16 TL. OLDU DİYE BÜTÜN ÜLKE AYAĞA KALKMIŞ.
TÜRKLER Mİ ENDONEZYALILAR MI? HANGİSİ SAF ?
 
Katılım
30 Eki 2010
Mesajlar
355
İcraat beyler icraat, 88 arkadaşımız yazmış bu konuya,hadi gidiyoruz desek 8 kişinin geliceğini sanmıyorum.
 
Katılım
16 Eyl 2011
Mesajlar
992
benim bir onerim var, hem maliyeti cok az, hem gezmek icin bahane, hem katilim cok olabilir, hem amacina ulasirsa kesinlikle ses getirir.

Taylanda ilk geldigimde dikkatimi ceken yapistirma BNE WAS HERE idi, adim basi her tabelada, her telefon kulubesinde, her bos binada, her elektrik direginde gordum, once bir mahallede sandim, sonra tum Bangkokta diye dusundum, ulkenin 1000km kuzayine, 1000km guneyine gittim, gene gordum, nerde yasarsam burnumun dibindeki tabelada dahi gordum, acikcasi ilk basta biri ilgi ceksin diye yapti sandim, sonra bir grup olabilir diye :) bizde nuri alco gibi birsey olmustu bir ara yanilmiyorsam, insanin ilgisini cekiyor, gozunu cevirdigin her noktada nasil olabilir diye, otobusun koltugunda, alisveris merkezinin tuvaletinde, olmayan nokta yok, malezyaya gittim, ucaktan inip disari ciktim, o da ne :) BNE buraya da gelmis, gezdim dolastim, ara sokaktan cin mahallesine, kambocyaya gittim gene ayni, tvde haberlerde de BNE vardi, nedir bu BNE diye, herkesin meraki olmus, tum uzakdoguyu doldurmus bu yapiskanlar, hatta kimi yerlerde sprey,boya falan ama bence sticker yeterli, goren herkes yerlisi yabancisi google ile bakmis nedir bu BNE, su an zaten google da daha BNE yazmadan cikiyor, cilginlik seviyesinde, bizde boyle bir sticker yapsak ama hepsi ayni olmali ve ayni mesaji vermeli, yani benzin zammina hayir gibi degil de merak uyandirmali, merak sonucunda da arastiranlar icin motosiklet net sitesinde bir linke yonlendirip orada aciklama yapalim, hem bu sekilde ilgiyi de goruruz, hem turkce hem ingilizce olsun ki cok ilgi cekerse yabancilarda meraktan girer, BNE icin sunu diyeyim size her gelenin direk takildigi ilgisini ceken birseymis, haberlerde bu sekilde idi ve gercekten izlemeden arastirmistim. Tum dunyada var artik, Birkac ornek

http://www.tumblr.com/photo/1280/bnewashere/13984377067/1/tumblr_lvyjszCvCm1qkmu51
http://www.tumblr.com/photo/1280/bnewashere/12289198156/1/tumblr_lu3j5i6kgg1qkmu51
http://www.tumblr.com/photo/1280/bnewashere/12252800061/1/tumblr_lu1w6cNK001qkmu51
http://www.stippy.com/wp/wp-content/zuploads/2007/01/bne-stippy-post-8.jpg
http://untitledname.com/wp-content/uploads/2010/01/bne-was-here-photo-portrait.jpg
http://www.sessions.edu/notes-on-design/wp-content/uploads/2009/12/BNE_Was_Here_weinnat_NoD1.jpg
http://thailandlandofsmiles.com/wp-content/uploads/2009/08/Bangkok-Morning-2-068.jpg
http://www.kenjisummers.com/wp-content/uploads/2009/12/bne-was-here.jpg
http://www.tumblr.com/photo/1280/bnewashere/12251474805/1/tumblr_lu1uqeWG9J1qkmu51
http://www.tumblr.com/photo/1280/bnewashere/12217203184/1/tumblr_lu0ai6uaxY1qkmu51
http://www.tumblr.com/photo/1280/bnewashere/12217103175/1/tumblr_lu0af0es0m1qkmu51
http://www.tumblr.com/photo/1280/bnewashere/11870072973/1/tumblr_ltl0maFkCv1qkmu51
http://www.tumblr.com/photo/1280/bnewashere/11838043075/1/tumblr_ltc0cqWCsP1qhdmyl
http://www.tumblr.com/photo/1280/bnewashere/11782651874/1/tumblr_lthdhw3YHb1qkmu51


Bizde merak uyandiracak birsey hazirlayalim, degisik boyutlarda, isteyen herkes siteden yukler, yazicisinda basar ve yayar, yagmurda falan cikmiyor, kolay kolay kazinmiyorda zaten, her aracin, her yayanin gorecegi sekilde, ayni anda onlarca degisik ilde ilcede anlamsiz gibi gorunen birsey belirse merak uyandirir, dusunceniz ne bu konuda? Toplanma, protesto henuz bize kar saglamaz, onlar icin sinek vizirdisi oluruz ama bu sekilde bir noktada birlesip, ordan zamanla protestoya cevirebiliriz, bir tweeter facebook ta olabilir

bne be her yerde karşımıza çıkıyor :)
1000tne sticker 50tl
herkes cebinden bastırıp önü gelen yere yapıştırsa dağ taş sticker dolar
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
ben düzenleyecektim fuar vakti
baktım bir iki kişi geliyor
yalan oldu
umarım yaparsınız kolay gelsin
 

eod

Katılım
22 Eki 2010
Mesajlar
196
antalyada elimden geleni yapmaya hazırım , protesto , broşür , slogan ...

istanbulda yapmayı planladığınız bu protesto sadece motosiklet kullanıcılarını değil herkesi kapsamalı hatta sadece istanbul değil tüm ülke çapında olmalı... medyanın ilgisini çekmeli ...

biraz daha planlı birşey yaparsanız ben burdan elimden gelen herşeyi yaparım , bizleri saf dışı bırakmayın bizde protesto etmek istiyoruz :)
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
595
Bu konuya MT yöneticilerinin el atması lazım o zaman daha büyük katılım olur diye düşünüyorum....
 
Katılım
9 Eki 2011
Mesajlar
160
1 değil 2 değil 3 değil 4 değil 5 evet tam 5 litre benzin 25 tl :D:D
mal ı ye bakanı yakında böle reklam yaparsa çok görmemek lazım :D
 
Katılım
10 Ara 2009
Mesajlar
249
arkadaşlar bu güzel,ben bunu kendi bütçeme göre atıyorum 1000-2000 tane stikır halinde bastırıcam,elimin altında olcak şekilde taşıyıp ,uzak doğu modeli gibi kimseyi kızdırmayacak köşelere yapıştırcam.imkanı olanlarda bunu yaparsa acayip bi protesto olur bence,kim bilir belkide tüm memleket bu yapıştırmalarla dolar kısa sürede.birileride kaldıysa utanma damarları utanır.
 
Katılım
9 Eki 2011
Mesajlar
160
yaptır usta ne kadar a mal olacak bende yaptırmak isterim.
arkadaşlar bu güzel,ben bunu kendi bütçeme göre atıyorum 1000-2000 tane stikır halinde bastırıcam,elimin altında olcak şekilde taşıyıp ,uzak doğu modeli gibi kimseyi kızdırmayacak köşelere yapıştırcam.imkanı olanlarda bunu yaparsa acayip bi protesto olur bence,kim bilir belkide tüm memleket bu yapıştırmalarla dolar kısa sürede.birileride kaldıysa utanma damarları utanır.
 
Katılım
1 Kas 2009
Mesajlar
122
bir hava yolu şirket reklamında şöyle diyordu : bizimki 72 cm ya sizinki ?
bu reklam yaklaşık 5-6 sene önceydi ve benim hâlâ aklımda. epey konuşulmuştu. böyle zıpırca slogan bulunursa akılda kalabilir. katılımı arttırabilir. mesela: artık acımıyor mu :cherry: , acımaya başladı :D gibilerinden :p
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
bir hava yolu şirket reklamında şöyle diyordu : bizimki 72 cm ya sizinki ?
bu reklam yaklaşık 5-6 sene önceydi ve benim hâlâ aklımda. epey konuşulmuştu. böyle zıpırca slogan bulunursa akılda kalabilir. katılımı arttırabilir. mesela: artık acımıyor mu :cherry: , acımaya başladı :D gibilerinden :p
evet bu daha etkili olur bence bizim milletin aklı şeyinde olunca unutmazlar akılarında kalır.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cuma ya getirseydik şu protesto işini yahu
Hayırlı gündür HAMDOLSUN
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst