15 Nisan Pazar MT Benzin Zammı Protestosu !

Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
Evet arkadaşlar. Benzin zamları artık canımıza tak etmiş durumda.
Dünyada petrolün varil fiyatı düşerken, biz 3 haftada 3 zam birden yiyoruz !
Yediğimiz bu zamlar, sadece motorlu taşıt kullanıcılarını etkilemiyor.
En basit örneği; benzine zam yapılınca buğdayın nakliye fiyatı otomatik olarak artmış oluyor. Ve buda unun zamlanmasına sebep oluyor. Un zamlanınca ekmek zamlanıyor. Yani böyle deli bir zincirleme oluyor.
Böylelikle aracı olmayan asgari ücretle geçinip, çocuk okutan, sabah öğle akşam sofrasında soğan ekmek yiyen bir aile bile bu zamlardan nasibini almış oluyor.
Forumlarda, facebookta, tweetterda yazmayla paylaşmayla olmuyor bu işler. Herhangi bir sonuç alamıyoruz.
Somut birşeyler yapmamız gerek.
Bende bunun için harekete geçme kararı aldım. Ve sadece 1 kişi dahi bana katılsa bunu gerçekleştireceğim.
15 Nisan Pazar günü, pankartlarımızı hazırlayarak avrupa yakasından yola çıkalım.
Köprüyü geçtikten sonra, en soldaki 1 veya 2 OGS gişesinin girişini kapatalım.
"Benzinden Alınan Verginin Düşürülmesi İçin 5 Dakika Kontağını Kapat" vs. bir pankart açalım.
Emin olunki o esnada bize katılan onlarca sürücü olacaktır. En fazla trafik cezası, biber gazı ve cop yeriz.
Bilemedin bir kaç saat nezarete atılırız.
Ve bu eylem hakkında basına bilgi verdiğimiz taktirde, yapacağımız eylem büyük ses çıkaracaktır.

Haydi şimdi forumda yazmayı, zırvalamayı bırakıp 15 Nisan için hareket planını geliştirelim.
En çok katılımı, "Burada iktidara çamur atmaktan vazgeçin, meydanlara çıkın gelelim" tarzında yorum yapan arkadaşlardan bekliyorum.
Dediğim gibi 1 kişi bile katılsa ben varım !:bestmt:::alkiis::
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
bence inci sözlükle temasa geçilmeli...her ne kadar ergen güruh orda olacak olsa bile adamlar organize olma konusunda tecrübeli ve iyiler...
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
Hangi köprüde yapmayı planlıyorsunuz?

Birinci köprü bana daha mantıklı geliyor.
Fakat tüm fikirlere açık olan bir başlıktır.
Herkes döksün düşüncesini ortaya en mantıklı olanı gerçekleştirelim.

İnci sözlük olayına gelince, tırt o iş bence. 15 16 yaşında işi gücü makara olan elemanlarla pek bişey olmaz gibi geliyor bana...
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
bence inci sözlükle temasa geçilmeli...her ne kadar ergen güruh orda olacak olsa bile adamlar organize olma konusunda tecrübeli ve iyiler...

Valla isterlerse inci isterlerse pırlanta olsunlar maksat her kesimden kalabalık bir grup oluşturulması.Eylem olayını her yere yayarsak zaman içinde katılım artar diye düşünüyorum.

Tabi birazda sabretmek önemli.İlk yapılan eylemde ''Özür dileriz eşşeklik ettik zamları geri alıyoruz'' demezler.Düzenli ve istikrarlı yapılırsa başarılı olabilir.
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
adamlar milletvekili adayı çıkardılar daha nasıl organize olsunlar...maksat kalabalık ve dikkat çekmek zaten. bu potansiyeli değerlendirin derim...
 
Katılım
23 Eki 2010
Mesajlar
732
Wall street ı işgal et :mrgreen:
İstanbul da wallstreet benzeri bir meydan yok mu?
 
Katılım
23 May 2009
Mesajlar
1,082
Bir sürü konu açıldı benzin zammı konusunda en hayırlısı bu konu inşallah katılım olur. :cat:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
801
Forumda bu konuda en çok protest tavırlar sergileyip uzaktan klavye delikanlısı gibi görünen tiplerin başındayım.
İstanbul'da olsam hiç düşünmeden katılırdım,destekçin olurdum gel gör ki Türkiye'nin en güney ucundayım tabi bu bölgedede da böyle bir etkinlik protesto yapılırsa katılırım.
Umarım katılımcı sayısı yüksek olur,destekçinizim.
 
Katılım
29 Şub 2012
Mesajlar
47
sa çok isabetli olur ama nekadar kalabalık olursa okarda etkili olur inşaallah bşarılı oluruz...:thumleft:
 
Katılım
23 May 2011
Mesajlar
1,295
köprüde eylem yapmak için izin almak gerekir
en güzeli izin almadan köprüden topluca kaçak geçmek???
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
15 Nisan çok erken bence. Daha çok katılım olması için en az 1 ay zaman olmalı, sadece burada değil, bir çok platformda dile getirilmeli. Diğer illerden de katılım olabilmesi için güzel organize olmak lazım.
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
etkileyici el ilanları stikırlar çok önemli

Stikır(çıkartma) bastırıp duvarlara direklere duraklara yapıştırmalısınız ve eylem günü saati ve yerini yazmalısınız facebook twitter dan etkinllk duyurulmalı ve yakın çevre iknaya başlanmalı

El ilanlarını da sıkışık trafikde arabalara otobüs kamyon her kim varsa dağıtmalısınız ve eğer etkileyici birşey olursa kontağını o anda kapatıp size destek çıkacak insanlarda mutlaka olacaktır

Ayrıca bunu yaparken doğrudan bir partiyi yada siyasi kişiliği hedef göstermeyin genel anlamda bu ekonomik soruna odaklanın/odaklanmalarını sağlayın

İzmirde olsa yardımcı olacak çok şey yapabilirdim ama bu tür organizasyonlar hep istanbulda olunca pek katılamıyorum ama yaz gelince benzin zamları için bende izmirde kolları sıvıyacağım
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Mar 2012
Mesajlar
90
Bende bu konuyu destekliyorum, hatta aynı tarihte tüm büyük şehirlerde eş zamanlı yapılması daha uygun olur diye düşünüyorum
 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
ben varımn ıletısıme gecelım yalnız hafta sonları okulum var 2 den snra anca gelebilrim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst