- Katılım
- 21 May 2010
- Mesajlar
- 2,954
- Konu Yazar
- #1
Evet arkadaşlar. Benzin zamları artık canımıza tak etmiş durumda.
Dünyada petrolün varil fiyatı düşerken, biz 3 haftada 3 zam birden yiyoruz !
Yediğimiz bu zamlar, sadece motorlu taşıt kullanıcılarını etkilemiyor.
En basit örneği; benzine zam yapılınca buğdayın nakliye fiyatı otomatik olarak artmış oluyor. Ve buda unun zamlanmasına sebep oluyor. Un zamlanınca ekmek zamlanıyor. Yani böyle deli bir zincirleme oluyor.
Böylelikle aracı olmayan asgari ücretle geçinip, çocuk okutan, sabah öğle akşam sofrasında soğan ekmek yiyen bir aile bile bu zamlardan nasibini almış oluyor.
Forumlarda, facebookta, tweetterda yazmayla paylaşmayla olmuyor bu işler. Herhangi bir sonuç alamıyoruz.
Somut birşeyler yapmamız gerek.
Bende bunun için harekete geçme kararı aldım. Ve sadece 1 kişi dahi bana katılsa bunu gerçekleştireceğim.
15 Nisan Pazar günü, pankartlarımızı hazırlayarak avrupa yakasından yola çıkalım.
Köprüyü geçtikten sonra, en soldaki 1 veya 2 OGS gişesinin girişini kapatalım.
"Benzinden Alınan Verginin Düşürülmesi İçin 5 Dakika Kontağını Kapat" vs. bir pankart açalım.
Emin olunki o esnada bize katılan onlarca sürücü olacaktır. En fazla trafik cezası, biber gazı ve cop yeriz.
Bilemedin bir kaç saat nezarete atılırız.
Ve bu eylem hakkında basına bilgi verdiğimiz taktirde, yapacağımız eylem büyük ses çıkaracaktır.
Haydi şimdi forumda yazmayı, zırvalamayı bırakıp 15 Nisan için hareket planını geliştirelim.
En çok katılımı, "Burada iktidara çamur atmaktan vazgeçin, meydanlara çıkın gelelim" tarzında yorum yapan arkadaşlardan bekliyorum.
Dediğim gibi 1 kişi bile katılsa ben varım !:bestmt:::alkiis::
Dünyada petrolün varil fiyatı düşerken, biz 3 haftada 3 zam birden yiyoruz !
Yediğimiz bu zamlar, sadece motorlu taşıt kullanıcılarını etkilemiyor.
En basit örneği; benzine zam yapılınca buğdayın nakliye fiyatı otomatik olarak artmış oluyor. Ve buda unun zamlanmasına sebep oluyor. Un zamlanınca ekmek zamlanıyor. Yani böyle deli bir zincirleme oluyor.
Böylelikle aracı olmayan asgari ücretle geçinip, çocuk okutan, sabah öğle akşam sofrasında soğan ekmek yiyen bir aile bile bu zamlardan nasibini almış oluyor.
Forumlarda, facebookta, tweetterda yazmayla paylaşmayla olmuyor bu işler. Herhangi bir sonuç alamıyoruz.
Somut birşeyler yapmamız gerek.
Bende bunun için harekete geçme kararı aldım. Ve sadece 1 kişi dahi bana katılsa bunu gerçekleştireceğim.
15 Nisan Pazar günü, pankartlarımızı hazırlayarak avrupa yakasından yola çıkalım.
Köprüyü geçtikten sonra, en soldaki 1 veya 2 OGS gişesinin girişini kapatalım.
"Benzinden Alınan Verginin Düşürülmesi İçin 5 Dakika Kontağını Kapat" vs. bir pankart açalım.
Emin olunki o esnada bize katılan onlarca sürücü olacaktır. En fazla trafik cezası, biber gazı ve cop yeriz.
Bilemedin bir kaç saat nezarete atılırız.
Ve bu eylem hakkında basına bilgi verdiğimiz taktirde, yapacağımız eylem büyük ses çıkaracaktır.
Haydi şimdi forumda yazmayı, zırvalamayı bırakıp 15 Nisan için hareket planını geliştirelim.
En çok katılımı, "Burada iktidara çamur atmaktan vazgeçin, meydanlara çıkın gelelim" tarzında yorum yapan arkadaşlardan bekliyorum.
Dediğim gibi 1 kişi bile katılsa ben varım !:bestmt:::alkiis::