15 Nisan Pazar MT Benzin Zammı Protestosu !

Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Aldiginiz ayda 20 lt benzin, sizemi kaldi protesto etmek! Dagilin leyn :)

Sercan Taksim meydaninda senin motora kolonya dokup yakalim ustaa. Etkili olur. Zaten ahi gitmis vahi kalmis.
 
Son düzenleme:
Katılım
23 May 2011
Mesajlar
603
Hakketten en fazlası 25 krş yakan motosiklet sürücüleri olarak benzin zammını bizim protesto etmeyi düşünmemiz araç sürücüleri için ne kadar vahim dimi.Eyleme katılırım ama siz yüksek cc li motosikletinizle kaçıp ben polise yakalanırsam orda o motosikleti yakarım :)
 
Katılım
26 Eyl 2009
Mesajlar
718
motorumu o gune kadar alabılırsem orda olucam en onde en seslı sekılde bagırarak sen ben yapmazsak durmıcak bu ıs ama 15 nısan erken bencede organızasyonu buyutmelı otomobıl sıtelerıne yazmalız hondam.com gıbı mesela bızım gıbı cok ınsan war arabalarla karısık cok daha ses getırır.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
güzel fikir umarım amcının dışına çıkmadan doğru düzgün bi protesto olur:cat:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
fikrini taktirle karşılıyor tebrik ediyorum çooookkk uzunca yazmaya gerek varmı bilmiyorum bende katılmak isterdim lakin depomu dolduracak maddi gücüm yok :)

yine bir atasözüyle noktalamak istiyorum ve bu saatten sonra jop yemeyi göze alabilirmiyim düşünmem lazım hem düşünürken belki benzin alacak zamanı ve parayı bulabilirim :)

(herkez cennete gitmek ister , ama kimse ölmek istemez )

umuyorum etkili bir pretosto olur da sesimizi duyurabiliriz, lakin boş yere nezarette yatıp joplanacak zamanım bile yok , öyle bir haldeyizki !

cevaben ancak şunu yazabilirim ben böyle adaletin (.................................................. ..................................................... .....................................................)
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
Güzel fikirler geliyor. Destekçilerin çıkmasıda çok güzel :)
O halde tarihi oylamaya sunuyorum. Çoğunluğun seçtiği tarihte yapalım.

22 Nisan 2012
29 Nisan 2012
06 Mayıs 2012
13 Mayıs 2012
20 Mayıs 2012
Diğer...

El ilanları içinde, 3 kişi görev alsın. Halkın katılımını sağlayacak sözlerle güzel bir tasarım yapalım (Yine fikir olarak sunuyorum. Farklı birşeyde düşünülebilir).
Ben gönüllüyüm tasarım için :)
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Otomobil sürücülerine verilicek el ilanlarında
" biz yetişetiremiyoruz , yaz siz? " gibi bir şey yazabilirmi ?
 
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
1,661
Otomobil sürücülerine verilicek el ilanlarında
" biz yetişetiremiyoruz , yaz siz? " gibi bir şey yazabilirmi ?
Babamın arabasının arka camında , u araç dünyanın en pahalı benzinini kullanıyor yazıyordu. buna enzer bişeyde olabılır.
Mesela, Dünyanın en pahalı benzinini kullanmak, size dokun muyor mu? gibi
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
990
15 nisan erken bir tarih... Ancak polisin belediyenin yada diğer kurumların bunun için izin vereceğini sanmam.

lakin, izinsiz ve olaysız bir protesto da olabilir...

Bütün internette eş zamanlı duyurularak, sadece bireysel çaba değil, toplumsal çaba yaratılabileceğine inanıyorum.

şöyle ki?

Kim olduğunuz önemli değil. eğer pazar günleri akşam 6-7 arasında boğaz trafiğini kullanıyorsanız, gişeye geldiğinizde dörtlülerinizi yakarak 5 dakika ilerlemeyin diye bir anonim kampanya yaratılabilir.

Basının dikkatini çekecek şekilde gönüllü olarak 5 - 10 kişinin bir kaç kere tekrarlaması, insanların destek olması için yeterli olacaktır diye düşünüyorum...


Bu noktada birilerinin hareket etmesi önemli. çünkü Türk halkının klasik huyudur.

otobüste sıkış tepiş gidersin. ezile büzüle... kimse sesini çıkarmaz. ama birisi kalkıp da kardeşim bu ne ya!? derse, herkes " evet ayıp değil mi bu ne" diye konuya girer...

kişisel görüşüm, bu yönde, sanal bir organizasyona gidilmesi.

sanal organizasyonu destekler nitelikte belli zamanlarda belli gönüllülerin, yasal engeli olmayan bu dörtlü kapatma olayına girmesi...

arıza çıkartacak vatandaşlar için, bütün bişeleri kapatmak yerine 1 - 2 gişeyi kapatarak, trafiğin yada acil durumu olanların ulaşımını durdurmadan da protesto edilebilir.

günü birlik bir protesto yerine, halkında destekleyeceğini düşündüğüm böyle sürekliliği olan ve yasal olarak yaptırımda bulunamayacakları bir organizasyon daha iyi olur gibime geldi..

Fikir geliştirilebilir...

Ama birileri ( miz ) in bu konuya el atması şart.

Ben derim ki, sanal bir kampanya düzenleyelim... kaynağı ve yayıncısı belli olmayacak şekilde internete verelim. facebook süper bi malzeme bu konuda... aracı olan ve yakıttan canı yanıp, belli güzergahları kullananlar eminim bu protestoya katkıda bulunacaklardır.

Önemli olan, polisin müdahalesine maruz kalmayacak bir eylem yapmak. çünkü insanlar protesto ve tepkisini sergilemek için polisten korkmazsa, inanılmaz katılım olur diye düşünüyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
15 nisan erken bir tarih... Ancak polisin belediyenin yada diğer kurumların bunun için izin vereceğini sanmam.

lakin, izinsiz ve olaysız bir protesto da olabilir...

Bütün internette eş zamanlı duyurularak, sadece bireysel çaba değil, toplumsal çaba yaratılabileceğine inanıyorum.

şöyle ki?

Kim olduğunuz önemli değil. eğer pazar günleri akşam 6-7 arasında boğaz trafiğini kullanıyorsanız, gişeye geldiğinizde dörtlülerinizi yakarak 5 dakika ilerlemeyin diye bir anonim kampanya yaratılabilir.

Basının dikkatini çekecek şekilde gönüllü olarak 5 - 10 kişinin bir kaç kere tekrarlaması, insanların destek olması için yeterli olacaktır diye düşünüyorum...


Bu noktada birilerinin hareket etmesi önemli. çünkü Türk halkının klasik huyudur.

otobüste sıkış tepiş gidersin. ezile büzüle... kimse sesini çıkarmaz. ama birisi kalkıp da kardeşim bu ne ya!? derse, herkes " evet ayıp değil mi bu ne" diye konuya girer...

kişisel görüşüm, bu yönde, sanal bir organizasyona gidilmesi.

sanal organizasyonu destekler nitelikte belli zamanlarda belli gönüllülerin, yasal engeli olmayan bu dörtlü kapatma olayına girmesi...

arıza çıkartacak vatandaşlar için, bütün bişeleri kapatmak yerine 1 - 2 gişeyi kapatarak, trafiğin yada acil durumu olanların ulaşımını durdurmadan da protesto edilebilir.

günü birlik bir protesto yerine, halkında destekleyeceğini düşündüğüm böyle sürekliliği olan ve yasal olarak yaptırımda bulunamayacakları bir organizasyon daha iyi olur gibime geldi..

Fikir geliştirilebilir...

Ama birileri ( miz ) in bu konuya el atması şart.

Ben derim ki, sanal bir kampanya düzenleyelim... kaynağı ve yayıncısı belli olmayacak şekilde internete verelim. facebook süper bi malzeme bu konuda... aracı olan ve yakıttan canı yanıp, belli güzergahları kullananlar eminim bu protestoya katkıda bulunacaklardır.

Önemli olan, polisin müdahalesine maruz kalmayacak bir eylem yapmak. çünkü insanlar protesto ve tepkisini sergilemek için polisten korkmazsa, inanılmaz katılım olur diye düşünüyorum.

Sosyal ağ üzerinden olayı duyurmak ve bu şekilde süreklilik sağlayacak bir eylem gerçekleştirmek daha hoş.
Ancak buna sıfırdan katılımı sağlamak çooook çok zor diye düşünüyorum.
Şöyle ki; işten çıkmış bir insan zaten yorgun argın o trafiğe giriyor. Birde köprüden geçerken 5 dakikalığına da olsa, aracını durdurmak zaten işine gelmeyecektir. Tüm trafik akarken, o adam kendince "sap gibi bekleyecek, gelen geçen ona bakacak". Hatta birde olaydan haberi olmayanlardan küfür yiyecek. Tek başına olduğu için polis direk bunun başına gelecek vs. vs.
Ama önce bahsettiğim gibi ses getirecek bir girişimde bulunursak, hem tvde hem sosyal ağda yankılanacağı için ve insanlar birilerinin birşeylere ses çıkardığını göreceği için, konuda daha bilinçli olarak hareket edeceklerdir.
Yukardaki çok uzun ve karmaşık bir cümle oldu sanırım :cherry:
Kısacası ilk eylemden sonra süreklilik getirecek bir eylem yapmak daha mantıklı olacaktır.
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
990
:) hadi bakalım. sonumuz hayrolsun :D.. tabi ben izmirdeyim. istanbula da geleceğim ama zamanım uyar inş.
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
ogs kapatacaksak plakaları söküp gidelim çünkü çoğu kişide ogs yoktur bide ordan geçip ceza gelmesin.ve plaka sökmenin diğer....çünkü AYE arkadaşımız için yapılan protestoda başımıza geldi...tarih farketmez orda olacağım :cat:

OGS yi söylememdeki sebep, trafik ordan daha hızlı aktığı için, daha çok aracın durmasını veya olayı daha net görmelerini sağlayabiliriz.
Eylem bittikten sonra KGSden geçiş yapılabilir.
Eğer plakaları sökersek, bu sefer inadına motorları bağlayabilir yada gereken hukuki işlem neyse alasını yapabilirler.
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
"protestoye gerek yok, milletimiz icraatlerden memnun olduğunu tüm seçimlerde göstermiştir, eğer siz zamlardan muzdaripseniz az kazanıyorsunuz demektir ..."

yukarıdaki yazıyı yazdım ama benim görüşlerim değil, sadece zam yapanlara oy veren %50 nin fikridir :)
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
..............
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
229
"DÜNYANIN EN GERİSİ BİZ MİYİZ? EN YÜKSEK VERGİYİ ÖDÜYORUZ. YETERRRRRRR"

DİKKAT !!! MUTLAKA "ALEM FM DEN NİHAT SIRDAR'A" HABER VERİN... BÜTÜN İSTANBUL HATTA TÜRKİYENİN YARISI HABERDAR OLUP KATILIM ARTACAKTIR.

Elimden gelen bu. Malum.......
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst