15 Gün Evli Kalıp 4 Sene Nafaka Ödemek..

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
15 Eyl 2017
Mesajlar
286
adam siftah etmiş mi acaba ?
kara mizah bir yana bu işte bilinmezlik, söylenmeyenler çok.

- neden bu kadar hızlı bir şekilde ayrılmaya karar verildi? kadınlar evlenmeye öyle hemen karar veremez, eşi dostu sülalesi ile iyice konuyu dillendirir. damat tarafı zengin olsa diyeceğim pek benzetemedim, kız art niyet ile baştan planlasa daha durumu iyi birini av yapardı.

- kadının videodaki konuşmasından hiçte altta kalacak biri olmadığı belli , acemi oğlanı vıdırtı aşağılama vs tahrik etmiş, damat ta lafla baş edemeyince kuvvete baş vurmuş ve kızda belgeleyip noktayı koymuş. ( kesinlikle tasvip etmiyorum )

- kız tarafının ya avukatı iyi, ya delilleri sağlam, ya da arkası sağlam.

sistem bence de değişmeli çok adaletsiz. çocuk yoksa kadına 1-2 yıl nafaka yeterli, hayatını tekrar kurar evlenir veya çalışmaya başlar vs. çocuk varsa 1-2 yıl kadın ve çocuk adedine göre nafaka bağlarsın, sonrasında sadece çocuk adedine göre verirsin. kadın çalışsa da evlense de çocuklar için reşit olana kadar verirsin.
adamdan da aldığı maaşına göre veya maaş oranına göre nafaka alırsın, onuda öldürmenin manası yok. işsiz kaldığında mola verdirirsin, çalışmaya başlayınca tekrar nafakayı ödemeye başlatırsın. mantık böyle benzer bir şeyler olmalı diyor.
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Haz 2016
Mesajlar
4,216
abi cvp yazacaktım ama neyse
geçen orospunun biri bence 4 evlilik yasal olmalı diyor dinimiz de var diyor
evet dinden iman dan haberi var var ama aklı başka yerde
(orospu dedim çünkü bi adama bi kadın yetmeye bilir diyor eşim eve bi kadın getirse benim hoşuma gidiyor diyecek kadar da geniş bi kadın )

Senin ki de ayrıca enteresan bir konu tam erkek muhabbeti. Yeni bir başlık açsan a dan z ye olayı anlatsan cümle alem ağzı açık okur. O bayan kim (ismini açıkça yazmana gerek yok.) nerede tanıştınız, niye tanıştınız, niye muhabbet buralara geldi falan filan.
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
evliliklerde sözleşme ile evlilik denilen şey bu yüzden var birazda

şahsen evlilikte imzaya dayalı bir sistem
benim şahsi görüşüm karşı değilim ama sıcakta bakmıyorum sırf bu olaylar yüzünden
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Kötü haberi ben vereyim madem.
Nafakadan kurtuluş yok.
Türkiye'de nafaka mevzusu kalkarsa evlilik anlasmaları devreye girer.
Yani kızlar boşanma halinde belli bir tazminat kağıdına noter tastikli imza attırmadan evlilik için imza atmaz.
Yani adı nafaka olmasa da her şekilde parayı alırlar.
Ya da evlenmezsiniz.
Maalesef yapacak bir şey yok.
 
Katılım
26 Şub 2013
Mesajlar
1,118
Kötü haberi ben vereyim madem.
Nafakadan kurtuluş yok.
Türkiye'de nafaka mevzusu kalkarsa evlilik anlasmaları devreye girer.
Yani kızlar boşanma halinde belli bir tazminat kağıdına noter tastikli imza attırmadan evlilik için imza atmaz.
Yani adı nafaka olmasa da her şekilde parayı alırlar.
Ya da evlenmezsiniz.
Maalesef yapacak bir şey yok.

Evlenmezlerse evde kalırlar reiz sıfır sıkıntı :flower:
 
Katılım
20 Mar 2017
Mesajlar
1,365
Kadın da erkeginde iyisi kötüsü var , Allah iyiler ile karşılaştırın diyeceğim bu
 
Katılım
11 Eyl 2012
Mesajlar
3,105
Senin ki de ayrıca enteresan bir konu tam erkek muhabbeti. Yeni bir başlık açsan a dan z ye olayı anlatsan cümle alem ağzı açık okur. O bayan kim (ismini açıkça yazmana gerek yok.) nerede tanıştınız, niye tanıştınız, niye muhabbet buralara geldi falan filan.
Televizyonda dini fetvalar veren programlar var, bu kadın da ordaki bilirkişilerden biriydi diye hatırlıyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
569
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
 
Katılım
6 Eyl 2015
Mesajlar
1,924
Buradaki olay ve insanların rahatsız olduğu olaylar ortada. Kimse çocuklara bakılması için nafakanın verilmesine karşı değil, en azından kimse böyle bir şey yazmadı. Siz de anında çirkinleşip erkekleri genelleyip lanet okuyorsunuz. E biraz da ben genelleyeyim o zaman cevap hakkı doğdu sonuçta.

İşinize gelince güçlü kadın imajı adına her şeyi yapıyorsunuz. "Niye? Kadınım diye yapamam değil mi? Erkekler yapabilirse kadınlar da yapar! Evet biz kadınlar hep ataerkil toplumda hede hödö. Ezilen kadın. Kadın kadın kadın. Bayan değil! Ve kadın. Feminizim! Yaşasın kadın! Yaşasın ikizler!"

E hani eşittik? Toplumda eşit görülmek değil mi sızlanılan durum? Ben erkeğe nafaka verildiğini duymadım. Başlıktaki örnekler ile dolu ülke. Nafaka kesilmesin diye gizli ilişkilerle dolu. Ne oldu güçlü kadın imajına? Ne oldu eşitliğe? Bir kadın sinirlendiğinde bir erkeğe rahatça vurabiliyor, çok rahat bir şekilde tokat atabiliyor, hakaretler savurup sesini yükseltebiliyor. Bir erkek yapsa anında kadına şiddet. Tabii ki kadına şiddete sonuna kadar karşıyım, şiddetin kendisine karşı olduğum gibi. Ama ben erkeğe şiddet diye bir şey duymadım. (istisnalar kaideyi bozmaz)

Kadın ve erkek eşit değildir, kadına karşı pozitif ayrımcılık vardır. Hükümetin takındığı ataerkil tavır kaideyi yine bozmaz, sonuçta modern bir çok insan bunu da desteklemiyor.



Kadın ve erkeğin eşit olduğunu kim söyledi size?
Etrafına bak eşit olabilecek bir kadın mı var erkeklerin yanında?

13 yasında bir çocuktum, saçma sapan bir adamın dizimde etek giyindiğimde tacize kalkıştıgında? orda mıydın?
Otobüste düşmemek için tutundugum demirde yanımda ki adam elime değmeye çalışıp zevk alırken orda mıydın?
Metrobuste kalabalıktan faydalanıp yakınlaşmaya çalışırken kaçacak hiç bir yer olmayıp 5 durak öncesinde inerken yüzüm kızarırken,
beynimden çıkmazken, orda mıydın?
Minik bir kız çocuguydum, hiç bir şeyi bilmiyordum, komşumuz yan bahçesine çağırdı şeker vericekti, orda mıydın? oysa ben küçücük bir kız çocuduydum..
Eve içkili gelen kocamın çocuklarımın önünde bana dayak atarken eşit olmuş oluyor muyuz? sende orda mıydın?



Daha niceleri var yazmamı ister misin? noldu zevk mi aldın okurken? Sence eşit miyiz?
İster kabul edin isterseniz etmeyin, yaradılıştan kadınlar güçsüz varlıklar..
Anneler..

Bu erkekleri yermek için soyledigim bir konu değil, ama saçma sapan güçlü kadın profilinden örnek veren arkadaş!
Evet güçlü olmak zorundayım! Ayakta kalmak zorundayım! Yoksa bu adaletsiz dünyada önce kadın ezilir..

Yukardaki nafaka örneği, vs vs.. vicdansız para yiyen kadın çok, aynı şekilde sırf 1 gece birlikte olmak içinde o parayı veren erkek çok!

Konu çok uzun, o yüzden, anlatmayla bitmeyecektir,
yazdıgım her örnek nerdeyse her kadının basına geliyor sevgili arkadaşlarım..
erkeklerinde haklı oldugu konular vardır ama yukarda ki hiç bir olayı bir erkek yasamıyor,
istemediginiz bir el size uzanmıyor, o igrençliği yaşamıyorsunuz,

o yüzden eşit değiliz,
o yüzden güçlü kadın olmak zorundayız..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
569
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kadın ve erkeğin eşit olduğunu kim söyledi size?
Etrafına bak eşit olabilecek bir kadın mı var erkeklerin yanında?

13 yasında bir çocuktum, saçma sapan bir adamın dizimde etek giyindiğimde tacize kalkıştıgında? orda mıydın?
Otobüste düşmemek için tutundugum demirde yanımda ki adam elime değmeye çalışıp zevk alırken orda mıydın?
Metrobuste kalabalıktan faydalanıp yakınlaşmaya çalışırken kaçacak hiç bir yer olmayıp 5 durak öncesinde inerken yüzüm kızarırken,
beynimden çıkmazken, orda mıydın?
Minik bir kız çocuguydum, hiç bir şeyi bilmiyordum, komşumuz yan bahçesine çağırdı şeker vericekti, orda mıydın? oysa ben küçücük bir kız çocuduydum..
Eve içkili gelen kocamın çocuklarımın önünde bana dayak atarken eşit olmuş oluyor muyuz? sende orda mıydın?



Daha niceleri var yazmamı ister misin? noldu zevk mi aldın okurken? Sence eşit miyiz?
İster kabul edin isterseniz etmeyin, yaradılıştan kadınlar güçsüz varlıklar..
Anneler..

Bu erkekleri yermek için soyledigim bir konu değil, ama saçma sapan güçlü kadın profilinden örnek veren arkadaş!
Evet güçlü olmak zorundayım! Ayakta kalmak zorundayım! Yoksa bu adaletsiz dünyada önce kadın ezilir..

Yukardaki nafaka örneği, vs vs.. vicdansız para yiyen kadın çok, aynı şekilde sırf 1 gece birlikte olmak içinde o parayı veren erkek çok!

Konu çok uzun, o yüzden, anlatmayla bitmeyecektir,
yazdıgım her örnek nerdeyse her kadının basına geliyor sevgili arkadaşlarım..
erkeklerinde haklı oldugu konular vardır ama yukarda ki hiç bir olayı bir erkek yasamıyor,
istemediginiz bir el size uzanmıyor, o igrençliği yaşamıyorsunuz,

o yüzden eşit değiliz,
o yüzden güçlü kadın olmak zorundayız..

N'aptın sen şimdi? Bilmediğimiz bir şey yazdığını falan mı sanıyorsun? Sanki ben farklı bir ülkede yaşıyormuşum da ülkede olanlardan haberim yokmuş da sen bana yaşadıklarını aktarıyorsun. Senin yaşadıklarını onaylayan tek bir kişi bulsana şurada. Bul haydi ya "iyi ki yaşamışsın bunları, az bile yaşamışsın" diyen tek bir kişi bul. Bulamazsın. O zaman erkekleri genelleyip lanet okumayacaksın. Hayatımda en nefret ettiğim insan müsveddesi feministler. Herkese saygı duyarım, feministlere zerre tahammülüm olamaz. İster kabul edecekmişim ister etmeyecekmişim yaratılıştan güçsüz varlıklarmış kadınlar... Woooooww bilgiye bak unbelievable!

"Yukardaki nafaka örneği, vs vs.. vicdansız para yiyen kadın çok, aynı şekilde sırf 1 gece birlikte olmak içinde o parayı veren erkek çok!"

Eee kime veriyor o parayı kim alıyor? Bir erkek mi? Hırsızın hiç mi suçu yok? Vücudunu satan kadın ama satın alan erkek suçlu. Mantığa oralet demle...

"noldu zevk mi aldın okurken?"

Aynen o kadar zevk aldım ki şuan sırılsıklamım. Haddini bil.

Yaşadığın olaylardan dolayı tüm erkeklere düşman olmuşsun gelmişsin bir de bunun normal olduğunu anlatmaya çalışıyorsun. Türkiye'de kadınlara yapılan tüm zulümlerin karşısında haykırırken benim yanımda mıydın peki beni lanetliyorsun utanmaz?
 
Katılım
19 Ağu 2017
Mesajlar
264
Kadın ve erkeğin eşit olduğunu kim söyledi size?
Etrafına bak eşit olabilecek bir kadın mı var erkeklerin yanında?

13 yasında bir çocuktum, saçma sapan bir adamın dizimde etek giyindiğimde tacize kalkıştıgında? orda mıydın?
Otobüste düşmemek için tutundugum demirde yanımda ki adam elime değmeye çalışıp zevk alırken orda mıydın?
Metrobuste kalabalıktan faydalanıp yakınlaşmaya çalışırken kaçacak hiç bir yer olmayıp 5 durak öncesinde inerken yüzüm kızarırken,
beynimden çıkmazken, orda mıydın?
Minik bir kız çocuguydum, hiç bir şeyi bilmiyordum, komşumuz yan bahçesine çağırdı şeker vericekti, orda mıydın? oysa ben küçücük bir kız çocuduydum..
Eve içkili gelen kocamın çocuklarımın önünde bana dayak atarken eşit olmuş oluyor muyuz? sende orda mıydın?



Daha niceleri var yazmamı ister misin? noldu zevk mi aldın okurken? Sence eşit miyiz?
İster kabul edin isterseniz etmeyin, yaradılıştan kadınlar güçsüz varlıklar..
Anneler..

Bu erkekleri yermek için soyledigim bir konu değil, ama saçma sapan güçlü kadın profilinden örnek veren arkadaş!
Evet güçlü olmak zorundayım! Ayakta kalmak zorundayım! Yoksa bu adaletsiz dünyada önce kadın ezilir..

Yukardaki nafaka örneği, vs vs.. vicdansız para yiyen kadın çok, aynı şekilde sırf 1 gece birlikte olmak içinde o parayı veren erkek çok!

Konu çok uzun, o yüzden, anlatmayla bitmeyecektir,
yazdıgım her örnek nerdeyse her kadının basına geliyor sevgili arkadaşlarım..
erkeklerinde haklı oldugu konular vardır ama yukarda ki hiç bir olayı bir erkek yasamıyor,
istemediginiz bir el size uzanmıyor, o igrençliği yaşamıyorsunuz,

o yüzden eşit değiliz,
o yüzden güçlü kadın olmak zorundayız..

Sacmalik.
Birseyler somurmeye calisiyorsunuz ama olemeyyor.

Kadinlar her zaman erkeklerden cok daha gucluler.
Kadinlar her zaman daha esitler.
Bildiginiz pozitif ayrimcilik var kadinlara.
 
Katılım
7 Ocak 2018
Mesajlar
2,544
Motosikleti
Suzuki Burgman UH200
Olay yeterince anlaşılmamış;

- Kadın nikahtan sonra 15 gün evli kalmış
- Kadın şiddet ve madde bağımlılığı nedeniyle evi terkedip boşandığını söylüyor.
- Boşanmalarda kusurlu tarafın nafaka ödemesine hükmedilebilir. Sızlanmaya gerek yok.
- Forumda kadınlar aleyhine hava estirmeye gerek yok.
- Medeni hukuk kadınların toplumda insan yerine konulmalarını sağladı. Değerini bilelim.
- Şu "dır dır" etmeleri olmasa daha iyi olurdu be :)
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
kurubuz

ateist olabilirsin hak dini ne saygı duyman gerekmez mi
şimdi ben müslümanlığa hak dinine inanıyorum
ama kandil günü şarap için arkadaşlarım da var aynı dini görüşe sahip değiliz diye ben onlara tepki göstermiyorum
çünkü her koyun kendi bacağından asılır diye bi atasözü var

evet islamiyette 4 eş bazı durumlarda helal dir zorunludur mantıklı bi açıklaması var savaş veya toplu erkek ölümlerinde o kadınlara birileri bakmak zorunda çocuklar açlıktan mı ölsün
 
Katılım
6 Eyl 2015
Mesajlar
1,924
N'aptın sen şimdi? Bilmediğimiz bir şey yazdığını falan mı sanıyorsun? Sanki ben farklı bir ülkede yaşıyormuşum da ülkede olanlardan haberim yokmuş da sen bana yaşadıklarını aktarıyorsun. Senin yaşadıklarını onaylayan tek bir kişi bulsana şurada. Bul haydi ya "iyi ki yaşamışsın bunları, az bile yaşamışsın" diyen tek bir kişi bul. Bulamazsın. O zaman erkekleri genelleyip lanet okumayacaksın. Hayatımda en nefret ettiğim insan müsveddesi feministler. Herkese saygı duyarım, feministlere zerre tahammülüm olamaz. İster kabul edecekmişim ister etmeyecekmişim yaratılıştan güçsüz varlıklarmış kadınlar... Woooooww bilgiye bak unbelievable!

"Yukardaki nafaka örneği, vs vs.. vicdansız para yiyen kadın çok, aynı şekilde sırf 1 gece birlikte olmak içinde o parayı veren erkek çok!"

Eee kime veriyor o parayı kim alıyor? Bir erkek mi? Hırsızın hiç mi suçu yok? Vücudunu satan kadın ama satın alan erkek suçlu. Mantığa oralet demle...

"noldu zevk mi aldın okurken?"

Aynen o kadar zevk aldım ki şuan sırılsıklamım. Haddini bil.

Yaşadığın olaylardan dolayı tüm erkeklere düşman olmuşsun gelmişsin bir de bunun normal olduğunu anlatmaya çalışıyorsun. Türkiye'de kadınlara yapılan tüm zulümlerin karşısında haykırırken benim yanımda mıydın peki beni lanetliyorsun utanmaz?

Yazik ne aciz bir yaratiksin..
Erkek bile demiyorum sana..o kadarsin dusun..
Seni hangi kadin terketti, hepsi de bence cunku yaninda olabilecek bir kadin yok malesef !

Feminist deilim, yasananlari da ben yasamadim her kadin, senin kiz kardesin, annende yasadi hemde sen gibiler yasatti, sizr duygu somurusu gibi gelen o yazi da asagilanan bir suru kadin var..

Neden var? Sen gibiler yuzunden var..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
569
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yazik ne aciz bir yaratiksin..
Erkek bile demiyorum sana..o kadarsin dusun..
Seni hangi kadin terketti, hepsi de bence cunku yaninda olabilecek bir kadin yok malesef !

Feminist deilim, yasananlari da ben yasamadim her kadin, senin kiz kardesin, annende yasadi hemde sen gibiler yasatti, sizr duygu somurusu gibi gelen o yazi da asagilanan bir suru kadin var..

Neden var? Sen gibiler yuzunden var..

Offf bu sözlerin beni ne kadar incitti anlatamam, yıkıldım şu an. :( Yaratıkmışım. :( Erkek değilmişim. :( Bir şey derdim de neyse. Beni kadınlar terkedermiş de hiçbiri yanımda olamazmış da... Klasik çırpınışlar. Bugün sıkan sıkana verimli bir gün baya eğleniyorum. Zavallı, bu kadar gerginlik cildine de zarar, acilen gevşemelisin, git birileriyle tanış.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Degerli forumdakk arkadasimiz oncelikle hic esit olmadik bir kiza bin kisi mesaj atar zengini secer ... biz orada olmadik

Benim asik oldugum kiz “cebinde 40 para yok neyine guveniyorsun “ esit olmadik hic yasamadin boyle bir an

Facebook instagramdan bir kiza cok guzelsiniz yazinca fotograflarina bakip fakir olsugunu anlayinca direk engellendik hic orada olmadiniz


Hoslansiginiz kiza fakirim yuzume vurup rencide eder diye hic konusamadim yillar gecti evlendi evet zenginle biz esit hic olmadik

Hayatin hicbir yerinde esit olmadik cebimizde 40 para yok diye hep ezildi asagilandik hoslansigimi degil belli etmek fakirim yuzume vurur diye hic konusmadigim kac kiz geldi gecti yas oldu32 hic esit olmadik....


———
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
569
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu arada buraya son yazdıklarımı da silmişsin. Eee tabii kadınlar hakkındaki düşüncelerim senin lanse etmeye çalıştığın gibi değil de ondan. Absürd kaçar senin lanse ettiğinle benim kendi fikirlerim yan yana gelirse. Ne denmiş?

...savaş veya toplu erkek ölümlerinde o kadınlara birileri bakmak zorunda çocuklar açlıktan mı ölsün

Ben ne demişim?

"Kadınlara illa birilerinin bakması lazım yani kendilerine bakamayacak kadar aciz varlıklar sanırım, yani yazdığınızdan bu anlam çıkıyor."

Evet sen boş konuşmaya devam edebilirsin. Sana cevap dahi vermeyeceğim. Çok konuşuyorsun da hiçbir şey söylemiyorsun zira. Bomboşsun.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kurubuz

ateist olabilirsin hak dini ne saygı duyman gerekmez mi
şimdi ben müslümanlığa hak dinine inanıyorum
ama kandil günü şarap için arkadaşlarım da var aynı dini görüşe sahip değiliz diye ben onlara tepki göstermiyorum
çünkü her koyun kendi bacağından asılır diye bi atasözü var

evet islamiyette 4 eş bazı durumlarda helal dir zorunludur mantıklı bi açıklaması var savaş veya toplu erkek ölümlerinde o kadınlara birileri bakmak zorunda çocuklar açlıktan mı ölsün

Acliktan olmesin de evlat edinebilir , buda bir aternatif

Neden cunku benim
Maasim 4 kadina bakama bu yuzden down
 
Katılım
19 Ağu 2017
Mesajlar
264
Nefret ettim.
Allah erkekleri kadınlardan korusun, rezil kadınlara denk getirmesin.

Bu ve benzeri yazıları okuyan gençler mutlaka vardır. Lütfen bir avukata danışıp noterde evlilik sözleşmesi (Mal Rejimi Sözleşmesi) yapın.
Ateşle oynayın, hayatınızla oynamayın. Motor kullanıp hayatınızı riske attığınızı zannediyorsunuz değilmi? Henüz birşey bilmiyorsunuz. İşin şakası yok, kadınlara karşı bir pozitif ayrımcılık VAR, iyi düşünün.
Kanunla gelen pozitif ayrımcılığı yenmenin tek yolu gene kanunu kullanmaktır: Evlilik sözleşmesi yapın.
Utanmayın, sıkılmayın, "nasıl yaparım, nasıl söylerim, ayıp olur, ailesi ne der, benim sevgilim bana yapmaz, o benim bir tanem, ballı bademim, şekerpare reçelim ..." diye düşünmeyin, evlilik sözleşmesi yapın. YA-PIN...!
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst