- Katılım
- 20 Nis 2015
- Mesajlar
- 855
Arkadaslar çok kırıcı olmuş bu konu. Kadının da erkeğin de yaşadığı çok zorluklar var toplumda. Sırf bizimkinde değil, bütün dünyada.
Kadınların sosyal açıdan gecmisten devam eden toplum aliskanliklarindan dolayı dezavantajlı olduğu bir gerçek. Bu alışkanlığı kirmak için devletin pozitif ayrımcılık yaptığı da bir gerçek.
Iste bu ayrımcılığı bazen kötüye kullanan kadınlar da oluyor. Aile mahkemelerinin kadina meyilli karar tutumlarini suistimal edenler de oluyor. Tıpkı vicdanını kaybetmiş, vahşi hayvanlar gibi kadını ezmeye çalışan, kadını bir mal gibi, alınıp satılacak bir köle gibi gören erkeklerin olduğu gibi.
Mülkiyet kavramı ortaya çıktığından beri var olan bu dengesizlik yavaş yavaş çözülecektir umarım. En önemlisi adalet. Ne kadının ne erkeğin hakkı yenmeden adil bir sistemle her iş çözülür.
Allah düzgün insanlarla karşılaştırsin hepimizi. Kırıcı olmaya hiç gerek yok.
Kadınların sosyal açıdan gecmisten devam eden toplum aliskanliklarindan dolayı dezavantajlı olduğu bir gerçek. Bu alışkanlığı kirmak için devletin pozitif ayrımcılık yaptığı da bir gerçek.
Iste bu ayrımcılığı bazen kötüye kullanan kadınlar da oluyor. Aile mahkemelerinin kadina meyilli karar tutumlarini suistimal edenler de oluyor. Tıpkı vicdanını kaybetmiş, vahşi hayvanlar gibi kadını ezmeye çalışan, kadını bir mal gibi, alınıp satılacak bir köle gibi gören erkeklerin olduğu gibi.
Mülkiyet kavramı ortaya çıktığından beri var olan bu dengesizlik yavaş yavaş çözülecektir umarım. En önemlisi adalet. Ne kadının ne erkeğin hakkı yenmeden adil bir sistemle her iş çözülür.
Allah düzgün insanlarla karşılaştırsin hepimizi. Kırıcı olmaya hiç gerek yok.
Bu Konu MT Site Yönetimi Tarafından Kapatılmıştır.
Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.