- Katılım
- 15 Eyl 2017
- Mesajlar
- 286
adam siftah etmiş mi acaba ?
kara mizah bir yana bu işte bilinmezlik, söylenmeyenler çok.
- neden bu kadar hızlı bir şekilde ayrılmaya karar verildi? kadınlar evlenmeye öyle hemen karar veremez, eşi dostu sülalesi ile iyice konuyu dillendirir. damat tarafı zengin olsa diyeceğim pek benzetemedim, kız art niyet ile baştan planlasa daha durumu iyi birini av yapardı.
- kadının videodaki konuşmasından hiçte altta kalacak biri olmadığı belli , acemi oğlanı vıdırtı aşağılama vs tahrik etmiş, damat ta lafla baş edemeyince kuvvete baş vurmuş ve kızda belgeleyip noktayı koymuş. ( kesinlikle tasvip etmiyorum )
- kız tarafının ya avukatı iyi, ya delilleri sağlam, ya da arkası sağlam.
sistem bence de değişmeli çok adaletsiz. çocuk yoksa kadına 1-2 yıl nafaka yeterli, hayatını tekrar kurar evlenir veya çalışmaya başlar vs. çocuk varsa 1-2 yıl kadın ve çocuk adedine göre nafaka bağlarsın, sonrasında sadece çocuk adedine göre verirsin. kadın çalışsa da evlense de çocuklar için reşit olana kadar verirsin.
adamdan da aldığı maaşına göre veya maaş oranına göre nafaka alırsın, onuda öldürmenin manası yok. işsiz kaldığında mola verdirirsin, çalışmaya başlayınca tekrar nafakayı ödemeye başlatırsın. mantık böyle benzer bir şeyler olmalı diyor.
kara mizah bir yana bu işte bilinmezlik, söylenmeyenler çok.
- neden bu kadar hızlı bir şekilde ayrılmaya karar verildi? kadınlar evlenmeye öyle hemen karar veremez, eşi dostu sülalesi ile iyice konuyu dillendirir. damat tarafı zengin olsa diyeceğim pek benzetemedim, kız art niyet ile baştan planlasa daha durumu iyi birini av yapardı.
- kadının videodaki konuşmasından hiçte altta kalacak biri olmadığı belli , acemi oğlanı vıdırtı aşağılama vs tahrik etmiş, damat ta lafla baş edemeyince kuvvete baş vurmuş ve kızda belgeleyip noktayı koymuş. ( kesinlikle tasvip etmiyorum )
- kız tarafının ya avukatı iyi, ya delilleri sağlam, ya da arkası sağlam.
sistem bence de değişmeli çok adaletsiz. çocuk yoksa kadına 1-2 yıl nafaka yeterli, hayatını tekrar kurar evlenir veya çalışmaya başlar vs. çocuk varsa 1-2 yıl kadın ve çocuk adedine göre nafaka bağlarsın, sonrasında sadece çocuk adedine göre verirsin. kadın çalışsa da evlense de çocuklar için reşit olana kadar verirsin.
adamdan da aldığı maaşına göre veya maaş oranına göre nafaka alırsın, onuda öldürmenin manası yok. işsiz kaldığında mola verdirirsin, çalışmaya başlayınca tekrar nafakayı ödemeye başlatırsın. mantık böyle benzer bir şeyler olmalı diyor.
Son düzenleme: