15 aralık sınavı

Katılım
7 Ara 2007
Mesajlar
599
arkadaşlar 15 aralık 2007 de yapılan A2 ehliyet sınavı sonuçları açıklandı:queen: inş geçmişinizdir arkadaşlar:cat:
ilkyardım:97
trafik:83
motor:95
benim notlarım böyle. yani geçtim:queen:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Hadi hayırlı olsun :queen:

Gökhan ablana bu mesajı göstereyim mi ne dersin :queen:
 
Katılım
10 Kas 2007
Mesajlar
98
kazanan herkeze tebrıkler 15 subattada ben gırıyorum bakalım hayırlısı ıns.
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
tebrik ederim...
aramızda bazılarıda gidip ehliyetini alcak da hala tebrik mesajı yazıyo burda:mrgreen:
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
inşallah bende 15 Şubat'ta giricem :) inşallah kazanırız...

15 Aralıkta kazanan arkadaşlara tebrikler :cat:
 
Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
451
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kazanan herkesi tebrik ediyorum::shake2::
şimdi size sorularım olcak
1.şimdi baska bi kurs dönemi mi acılmıs oldu:silent:
2.şimdi yasılsam bi sonraki sınava girebilirmiyim :silent:
3.stajyer sürücü uygulaması ne zman baslıyoo :silent:
mümkünse bu 3 ünü istiyorum :)
 
Katılım
7 Ara 2007
Mesajlar
599
herkese teşekkürler:)

kazanan herkesi tebrik ediyorum::shake2::
şimdi size sorularım olcak
1.şimdi baska bi kurs dönemi mi acılmıs oldu:silent:
2.şimdi yasılsam bi sonraki sınava girebilirmiyim :silent:
3.stajyer sürücü uygulaması ne zman baslıyoo :silent:
mümkünse bu 3 ünü istiyorum :)

1.aslında tam olarak şimdi başka bi dönem açılmadı çünkü daha direksiyon sınavı var ama kurslar şimdi kayıt alırlar kanımca
2.şimdi yazılırsan bi sonraki sınava girebilirsin
3.stajer sürücü uygulaması derken direksiyon dersinimi kasdediosun
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
şimdi size sorularım olcak
1.şimdi baska bi kurs dönemi mi acılmıs oldu:silent:
2.şimdi yasılsam bi sonraki sınava girebilirmiyim :silent:
3.stajyer sürücü uygulaması ne zman baslıyoo :silent:
mümkünse bu 3 ünü istiyorum :)

1. Her iki ay da bir yeni kurs dönemi oluyor.
2. Evet girersin.
3. Nisan 2oo8 de yürürlüğe girecek.
4. Çok hazırcı gördüm seni, armut piş ağzıma düş.. :p

Ayıp.. :queen:
 
Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
451
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
1.aslında tam olarak şimdi başka bi dönem açılmadı çünkü daha direksiyon sınavı var ama kurslar şimdi kayıt alırlar kanımca
2.şimdi yazılırsan bi sonraki sınava girebilirsin
3.stajer sürücü uygulaması derken direksiyon dersinimi kasdediosun

yanee 15 şubatta sınava girerim ölee mii :silent: iyiymişş:cherry:
stajyer derken : yanee ehliyeti aldıktan soraa 2 yıl boyunca 125cc nin üzerinde motor kollanamıyorum kullanmak istersem yeniden sıva girip bir sürü para veriyorum falan ve 40 ceza puanını (emin değilim 20 dienlerde var) bitirirsem ehliyetimi alıyolar :silent:

1. Her iki ay da bir yeni kurs dönemi oluyor.
2. Evet girersin.
3. Nisan 2oo8 de yürürlüğe girecek.
4. Çok hazırcı gördüm seni, armut piş ağzıma düş.. :p

Ayıp.. :queen:

:cherry: :cherry: :cherry: :p :p :p tesekkürler cevaplar için
herşey hakkında bi fikrin olması cok hosuma gidiyoo yahuuuu :wiinkk::wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Ara 2007
Mesajlar
599
yanee 15 şubatta sınava girerim ölee mii :silent: iyiymişş:cherry:
stajyer derken : yanee ehliyeti aldıktan soraa 2 yıl boyunca 125cc nin üzerinde motor kollanamıyorum kullanmak istersem yeniden sıva girip bir sürü para veriyorum falan ve 40 ceza puanını (emin değilim 20 dienlerde var) bitirirsem ehliyetimi alıyolar :silent:

ewt şimdi hatırladım onu. tubis cevabı vermiş zaten:)
bende o uygulamayı ilk duyduğumda korkmuştum ama ben yırttım diye çok sevinmiştim:cherry:
 
Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
451
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ewt şimdi hatırladım onu. tubis cevabı vermiş zaten:)
bende o uygulamayı ilk duyduğumda korkmuştum ama ben yırttım diye çok sevinmiştim:cherry:

ben henüz yırtmış değilim
inş bende yırtarım önümüzdeki 2-3ay içinde :)
 
Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
451
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ocak 20 ye kadar kayıt olman lazım yırtmak için..

Bu yırtmak da nedir yaw.. :mrgreen:

:mrgreen:
yırtmak(bence):Sıkıntı yaptığın bişeyden kurtulmak

bir sorum daha olacak tubiş 15tatil ne zaman :cherry::silent:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Valla benim sevgilim 18 Ocak da gelecek, gerisi umrumda bile değil.... :queen: :queen:
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
1. ehliyetini başarıyla alan arkadaş .. elleri görelim .. evet evet sensin tebrikler
2. şimdide patronundan önce iş yerinden çıkan arkadaşa büyük bir alkış
3. veeeee son olarak hayalindeki motora kavuşanlar ellerini kaldırsınlar ((:)

üçü bir çelişkimidir .. bu üçünüde istiyorum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst