kazanan herkesi tebrik ediyorum::shake2::
şimdi size sorularım olcak
1.şimdi baska bi kurs dönemi mi acılmıs oldu:silent:
2.şimdi yasılsam bi sonraki sınava girebilirmiyim :silent:
3.stajyer sürücü uygulaması ne zman baslıyoo :silent:
mümkünse bu 3 ünü istiyorum![]()
şimdi size sorularım olcak
1.şimdi baska bi kurs dönemi mi acılmıs oldu:silent:
2.şimdi yasılsam bi sonraki sınava girebilirmiyim :silent:
3.stajyer sürücü uygulaması ne zman baslıyoo :silent:
mümkünse bu 3 ünü istiyorum![]()
1.aslında tam olarak şimdi başka bi dönem açılmadı çünkü daha direksiyon sınavı var ama kurslar şimdi kayıt alırlar kanımca
2.şimdi yazılırsan bi sonraki sınava girebilirsin
3.stajer sürücü uygulaması derken direksiyon dersinimi kasdediosun
1. Her iki ay da bir yeni kurs dönemi oluyor.
2. Evet girersin.
3. Nisan 2oo8 de yürürlüğe girecek.
4. Çok hazırcı gördüm seni, armut piş ağzıma düş..
Ayıp.. :queen:
:cherry: :cherry: :cherry:![]()
![]()
tesekkürler cevaplar için
herşey hakkında bi fikrin olması cok hosuma gidiyoo yahuuuu :wiinkk::wiinkk:
yanee 15 şubatta sınava girerim ölee mii :silent: iyiymişş:cherry:
stajyer derken : yanee ehliyeti aldıktan soraa 2 yıl boyunca 125cc nin üzerinde motor kollanamıyorum kullanmak istersem yeniden sıva girip bir sürü para veriyorum falan ve 40 ceza puanını (emin değilim 20 dienlerde var) bitirirsem ehliyetimi alıyolar :silent:
ewt şimdi hatırladım onu. tubis cevabı vermiş zaten
bende o uygulamayı ilk duyduğumda korkmuştum ama ben yırttım diye çok sevinmiştim:cherry:
ewt şimdi hatırladım onu. tubis cevabı vermiş zaten
bende o uygulamayı ilk duyduğumda korkmuştum ama ben yırttım diye çok sevinmiştim:cherry:
ben henüz yırtmış değilim
inş bende yırtarım önümüzdeki 2-3ay içinde![]()
Ocak 20 ye kadar kayıt olman lazım yırtmak için..
Bu yırtmak da nedir yaw.. :mrgreen:
Valla benim sevgilim 18 Ocak da gelecek, gerisi umrumda bile değil.... :queen: :queen:
senin sevgilin öğretmen miii :silent::silent: