hırsızlık bir suçtur tamam. kırmızı da geçmek, sinyal vermeden şerit değiştirmek de suçtur ama beyler... şimdi bırakın hırsızlıktı, sahtekarlıktı, terördü gibi suçları, hanginiz trafik kurallarını ihlal etmediniz??? hem de yaşınıza başınıza bakmadan... reşit bireyler olarak...
yahu bunlar çocuk daha 14 yaşında diyor!!! ve bu ülkede hukuk var, benim bildiğim kadarıyla... nasıl polis haklı dersiniz??? nasıl yargısız infazı onaylarsınız??? kaldı ki, canı yanan polisin arkadaşı vurmuş... siz ne anlatıyorsunuz, yok o kadar para vermiş de biri çalmış falan... izleyin bakalım, eğer kanunlara uyan, gerçekten hukuk devletinde yaşayan insanlarsanız görün mahkeme nasıl sonuçlanacak. allah sizin gibilerden beni kanunlarla korusun. kötü de olsa iyi ki kanunlarla yönetiliyoruz...
siz hiç hata yapmadınız mı trafikte??? yanınızdaki ya da arkanızdaki sizden büyük ve güçlü araçlar da sizin hatanıza karşılık sizin hayatınızı tehlikeye sokacak bir davranışta bulunsalar, "ben bunu hakkettim" diyebilecek misiniz???
lütfen arkadaşlar, aramızda daha yetişme çağında olan genç arkadaşlar var... ilkel ve adaletsiz düşüncelerinizi buraya yansıtıp da onların da kafasını karıştırmayın!!!
gerçekten suşlu da olsa o çocuklar, onun cezasını polis değil ki o vatandaşa "polis" demek de polislere hakaret olur, kanunlar verir. yoksa, polis de biz de kendimize göre hüküm verip ortalığı ateşe verelim... vay canına, memlekete bak... lütfen arkadaşlar daha aklı selim olun